2025-03-19, 18:59
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av typiskt1
Nej. De skulle just börja klippa avsnittet hon var med i. Tydligen filmar de hälsningar från deltagarnas familj, det är det de skulle se över och kanska göra om. Om hon skilker sig från Måns vill gon/de kanske inte ha med Måns som presenteras som hennes familj.
Jaha så typ som nåt intro då alltså?
Citera
2025-03-19, 19:00
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Det verkar som om hon delade hans stora intresse för sex när de gifte sig. Kanske gör hon det fortfarande. För att då reagera över hans otrohet måste Måns ha tagit det hela ett steg till. Men när de gifte sig delade de ett intresse för sex.

Sex med varandra är en sak. Ha sex med andra tillsammans, en annan sak. Eller att ha ett öppet förhållande. Otrohet däremot, är något helt annat. Man kan vara intresserad av sex i massor men inte vilja att ens man är otrogen menar jag.
Citera
2025-03-19, 19:22
Medlem
Kryptonitonias avatar
[quote=CHILIEXPLOSION|91389234]
Läser i Expressen från februari

https://www.expressen.se/noje/melodi...arden-i-skane/

"Med tanke på vilken kris detta rykte skapade och vilken panik han kände inför att hans karriär skulle rämna, kan man bara föreställa sig hur han känner nu. Märkligt bara att han så öppet använt droger och varit otrogen när han är så rädd om sin karriär. Hans problematik måste vara mycket stor."

Ja verkligen.
Citera
2025-03-19, 19:26
Medlem
Lillprinsessans avatar
Övertygad om att Ciara talar sanning. Måns har alltid gett ut konstiga vibbar. Och historiken han har med missbruk talar också för att det vore sant. Aggressionerna han visar upp..
Hoppas Ciara kan bevisa saker så att han kan fällas.
Citera
2025-03-19, 19:40
Medlem
@ciarajzelmerlow

1/3
I have stayed quiet and protected my ex husband for too long. To stop speculation, I filed for divorce in the UK so I could keep this private. As it seems that is no longer possible, it's important I speak my truth and finally stand my ground. My children have and always will be my upmost priority, and I will do everything I can to protect them, and be the mother they deserve. I cannot allow my family to live in a hostile environment and be exposed to drug abuse, emotional, physical abuse, and endless infidelity anymore.

2/3
I encourage anyone who is in a similar situation to seek help and support, and find the strength to take control of your life. Everyone deserves happiness and freedom. I wish Måns all the best for his future endeavours, and I hope he seeks the help he so desperately needs. Whilst this chapter is closing, I wish him nothing but a path toward a better future.

3/3
I truly appreciate all the love and support during this unavoidably difficult time. Thank you ❤

https://ibb.co/hJL372pg

https://ibb.co/5tZV6Hr

https://ibb.co/hzzLRd9
Citera
2025-03-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Jag blir lite nyfiken varför en del verkar tro att psykisk misshandel kan ha förekommit men inte fysisk? Som om Måns är, vadå, för snäll för att slå henne? Eller att det skulle synas på honom?

Faktum är, som kanske flera förstås redan vet, att psykisk misshandel många gånger är betydligt värre för den våldsutsatta än fysisk misshandel.

Det är klart att det syns inte på alla och Måns kan väl ha slagit till henne, jag lämnar det öppet men det syns inte på honom men det betyder inte att han inte slår henne. Jag utgår efter vissa klassiska tecken eftersom jag har känt folk som slagit tjejer och alla dom har samma problem med agressioner. Visst dom kan vara väldigt snälla också men det är när dom blir arga som är intressant. Dessa personer blir arga på ett viss sätt. Jag har också haft flickvänner som slåss också och dom visar samma tecken som killarna. Men det betyder inte att det inte finns personer som skiljer sig från standard, sådana finns det alltid. Som skiljer sig från normen.

Även psykiskt misshandel är brutalt som ex otrohet.
Citera
2025-03-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Kan någon förklara kortfattat vad dessa anklagelser går ut på? Vad är det han har gjort i detalj? När jag läser artiklarna står det bara diffust om "anklagelser", varför förklarar de inte vad problemet är?
Troligtvis inget särskilt. Ciara känner av någon anledning ett behov av att stå upp för sig själv (trots att Måns inte sagt ett pip om henne) och gå ut på Insta med diffusa insinuationer ämnade att väcka spekulationer samt starta elak ryktesspridning om sin X-make. Samtidigt som hon påstår sig värna om deras gemensamma barn????

Det här är ju inget nytt under solen. Skilsmässor är ofta smutsiga.
Det begriper ju alla att ett par som vill skiljas inte precis är såta vänner.
Ändå sväljer folk Ciaras bete med hull och hår och spyr ur sig fruktansvärda anklagelser mot Måns.
De "råkar veta" utan närmare bevis eller belägg både det ena och andra.

Ska man skratta eller gråta? Det här är en skvallertråd och då får folk ljuga, hitta på samt inbilla sig vad som helst. Just nu är jag mest inne på att Måns är en vampyr. Han ser ju så blek ut.
Citera
2025-03-19, 20:11
Medlem
FuffensFarbrors avatar
Asså vad i helvete handlar hela röran om?
Måns är med i Masked singer och hon är med i lets dance och Måns torskade mello och lackade ut på Kaj. så mycket vet jag men frågor: hade Måns redan ansökt om skilsmässa då?
vad är det hon anklagar moms för? misshandel? psykisk misshandel?
och varför i helvete är det panik på Tv4 och dom säger att dom måste klippa om programmen bara för detta?
Citera
2025-03-19, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av FuffensFarbror
vad är det hon anklagar moms för? misshandel? psykisk misshandel?
Svaret på dina två frågor har du inom 30 sekunder, om du läser inläggen i tråden.
Citera
2025-03-19, 20:19
[quote=Kryptonitonia|91389999]
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Läser i Expressen från februari

https://www.expressen.se/noje/melodi...arden-i-skane/

"Med tanke på vilken kris detta rykte skapade och vilken panik han kände inför att hans karriär skulle rämna, kan man bara föreställa sig hur han känner nu. Märkligt bara att han så öppet använt droger och varit otrogen när han är så rädd om sin karriär. Hans problematik måste vara mycket stor."

Ja verkligen.
"Jag vill verkligen gå till final men jag är ändå så pass vuxen nu att jag kan acceptera ett eventuellt nederlag. Det kunde jag inte tidigare."
Citera
2025-03-19, 20:25
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Det sägs hela tiden att "etablissemanget" skyddar Måns men slängde Paolo Roberto och Martin Timell till vargarna. Varför skulle Måns särbehandlas? Martin Timell om någon hade väl helyllestämpel som varit barnprogramledare och allt...

Jo, det är lite oklart varför man inte satte dit Måns för det där med Transan. Förvisso genomförda han nog inte sexköpet eftersom polisen kom och avbröt, men i Sverige kan man ju även blir fälld för försök till sexköp, vilket nog är vad som borde hänt Måns, men kanske är han född under en lycklig stjärna och poliserna som kom dit var fans eller något åt det hållet.
Citera
2025-03-19, 20:27
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickenyqvist123
Kan någon förklara kortfattat vad dessa anklagelser går ut på? Vad är det han har gjort i detalj? När jag läser artiklarna står det bara diffust om "anklagelser", varför förklarar de inte vad problemet är?
Hon skrev även detta men tog senare bort efter det att Måns advokat kontaktat henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Ciara skrev så här.
I cannot allow my family to live in a hostile environment and be exposed to drug abuse, emotionell, physical abuse, and endless infidelity any more.
  1. Hostile environment.
  2. Drug abuse.
  3. Emotionell abuse.
  4. Physical abuse.
  5. Endless infidelity.

Enligt skvallret här innan detta hände, stämmer 2, jag vill hävda att 3 och 5 även är bekräftat, eftersom han knarkat och varit otrogen så ofta.
Ettan låter trolig, om partner knarkar, fyran är osäker men jag är lutar åt att tro även på detta, kanske inte konstant misshandel, mera slag för att få tyst på tjat om att sluta knarka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in