2025-03-24, 09:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Intressant tolkning utförd av dig må jag allt säga. Fast hur mycket man än fokusförlyttar så är det svårt att diskutera Dumpen Media Group AB utan att glida in på skinkryttare. De är nämligen så överrepresenterade såtillvida den grad att man inte ens behöver göra någon djupare analys av det hela.

Ungefär som att bortse från att de finns mest svarta fotbollsspelare i Kameruns fotbollslag bara för att framstå som PK.

Om du har missat Hamsterpåsens häxjaktskanal så rekommenderar jag dig att ta en titt där. OBS är du känsligt för hårdbögporr och massa penisar i vartannat inlägg så gör du bäst i att låta det vara osett. Dock sägs det att Hamsterpåsen försökt "städa" upp bögeriet på sin Dumpenavdelning. Fast det är tydligen omöjligt.

Du själv skrev 15 % och ditt fokus ligger på dem och bortser från de övriga 85% .
Alltså att heterosexuella män förgriper sig på barn är tydligen en bagatell i sammanhanget.
Luktar projicering lång väg.
Citera
2025-03-24, 09:24
Medlem
moralhoras avatar
Skulle man gå på Dumpens rådata så skulle väl svenska män med IF vara de som man främst behöver oroa sig över. Det räcker inte bara med "data", utan man måste även ta hänsyn till hur den är insamlad - samma sak som varför till exempel frivilliga nätenkäter inte tas speciellt seriöst i forskningssammanhang.
Citera
2025-03-24, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du själv skrev 15 % och ditt fokus ligger på dem och bortser från de övriga 85% .
Alltså att heterosexuella män förgriper sig på barn är tydligen en bagatell i sammanhanget.
Luktar projicering lång väg.

De finns även inom koncernen i stort antal. För att ge en mer korrekt siffra så måste man även väga in Dumpen Media Group AB's arbetsförfarande och vem som är aktiv upprunkare. Tyvärr är styrelsen på Dumpen Media Group AB inte så villiga att dela med sig av arbetsmetoder och anställda.

Den reella siffran totalt sett borde ligga på närmare 50% kan jag tänka mig. Om man räknar in alla variabler.

Fast Hamsterpåsens bögporrkanal talar sitt tydliga språk. Där fick verkligen se hur arbetskulturen är inom Dumpen Media Group AB. Det är ingen högoddsare att det kommer bjudas på korv med bröd på Dumpens föreningsmöte som kommer nu i veckorna. Om man vill utrycka sig på det sättet.

Vad beträffar "projiceringen" du tog upp så väljer jag helt enkelt att bortse från ditt antagande. Svårt även att se vad som skulle projiceras från mitt håll? Att jag drömmer om att bli upprunkad av en Dumpenanställd skinkryttare och få hamna i statistiken?! Nä tack nu är du allt ute och snurrar i en småländsk skog

Jag presenterar och framställer bara underlaget som Dumpen Media Group AB har producerat. Sakligt och analytiskt.
Citera
2025-03-24, 09:40
Avstängd
Citat:
De finns även inom koncernen i stort antal. För att ge en mer korrekt siffra så måste man även väga in Dumpen Media Group AB's arbetsförfarande och vem som är aktiv upprunkare. Tyvärr är styrelsen på Dumpen Media Group AB inte så villiga att dela med sig av arbetsmetoder och anställda.

Den reella siffran totalt sett borde ligga på närmare 50% kan jag tänka mig. Om man räknar in alla variabler.

Fast Hamsterpåsens bögporrkanal talar sitt tydliga språk. Där fick verkligen se hur arbetskulturen är inom Dumpen Media Group AB. Det är ingen högoddsare att det kommer bjudas på korv med bröd på Dumpens föreningsmöte som kommer nu i veckorna. Om man vill utrycka sig på det sättet.

Vad beträffar "projiceringen" du tog upp så väljer jag helt enkelt att bortse från ditt antagande. Svårt även att se vad som skulle projiceras från mitt håll? Att jag drömmer om att bli upprunkad av en Dumpenanställd skinkryttare och få hamna i statistiken?! Nä tack nu är du allt ute och snurrar i en småländsk skog

Jag presenterar och framställer bara underlaget som Dumpen Media Group AB har producerat. Sakligt och analytiskt.

Om chattloggar är dina data så är det långt ifrån 50 % . Först 15. % och nu ett löst antagande på 50% Du trollar verkligen å pissar i motvind. Du kritiserar dumpen med all rätt i vissa fall, men fokuserar sen bara på bögar med grova överdrifter. Man förstår ju att du vill att det ska vara fritt fram för dig att knulla småtjejer.Projecering
Citera
2025-03-24, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Om chattloggar är dina data så är det långt ifrån 50 % . Först 15. % och nu ett löst antagande på 50% Du trollar verkligen å pissar i motvind. Du kritiserar dumpen med all rätt i vissa fall, men fokuserar sen bara på bögar med grova överdrifter. Man förstår ju att du vill att det ska vara fritt fram för dig att knulla småtjejer.Projecering

Nu får du allt förklara dig. Så som du tolkas i skrivande stund. Så är mitt mål att reducera skinkryttarna både inom och utanför Dumpen Media Group AB. Detta är då enligt dig för att få ner konkurrensen om småtjejerna som tillhandahålls av Dumpen Media Group AB? Är det verkligen så du tänker?!

Ta du dig en vända in på Hamsterpåsens dumpenavdelning och leta runt lite. Även om det gjorts försök med att städa upp där så ramlar det in fuktiga penisar och bastanta män som kopulerar med varandra när man surfar runt lite där inne.

Tycker du det är bara en tillfällighet att den avdelning inom Dumpenkoncernen som gett oss mest insyn i arbetsklimatet på Dumpen svämmar över av allehanda bögerier?! Sedan är ju just penisbilder och filmer där det dras i penisen det centrala i publikationerna. Det förstår ju vem som helst vad sådant drar till sig och varför det läggs så mycket fokus just på det. När de flesta önskar att det inte hade varit med i publikation alls faktiskt.
Citera
2025-03-24, 09:56
Avstängd
Citat:
Nu får du allt förklara dig. Så som du tolkas i skrivande stund. Så är mitt mål att reducera skinkryttarna både inom och utanför Dumpen Media Group AB. Detta är då enligt dig för att få ner konkurrensen om småtjejerna som tillhandahålls av Dumpen Media Group AB? Är det verkligen så du tänker?!

Ta du dig en vända in på Hamsterpåsens dumpenavdelning och leta runt lite. Även om det gjorts försök med att städa upp där så ramlar det in fuktiga penisar och bastanta män som kopulerar med varandra när man surfar runt lite där inne.

Tycker du det är bara en tillfällighet att den avdelning inom Dumpenkoncernen som gett oss mest insyn i arbetsklimatet på Dumpen svämmar över av allehanda bögerier?! Sedan är ju just penisbilder och filmer där det dras i penisen det centrala i publikationerna. Det förstår ju vem som helst vad sådant drar till sig och varför det läggs så mycket fokus just på det. När de flesta önskar att det inte hade varit med i publikation alls faktiskt.

Ja det är ju tydligt att bögar är ditt enda fokus trots att de är i minoritet. Det kan ju bara tolkas som att du bejakar övergrepp så länge det handlar om minderåriga flickor. Jag har inte sett ett enda avståndstagande från din sida när det gäller övergrepp mot tjejer .
Ta lite valium och gå och lägg dig , pajas!!
Citera
2025-03-24, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Jag måste säga att det är både intressant och, rent ut sagt, vidrigt att läsa igenom dessa trådar. Framför allt när man börjar fundera över vad det egentligen är för typer som sitter där och hejar på den här sortens sadism.

Det som fascinerar mig mest är hur vissa verkar vara helt besatta av att finkamma varenda logg och klipp från Dumpens hemsida. Det är en sak att granska materialet ur ett journalistiskt eller rättsligt perspektiv, men när man ser folk som gång på gång analyserar detaljer kring de uthängdas kön, deras storlekar, utseende och i vissa fall till och med mängden säd, då börjar man ju undra vad det egentligen är som driver dem.

För mig framstår det som att det finns en kategori människor som är betydligt mer intresserade av innehållet än de själva kanske vill erkänna.
Det hade onekligen varit intressant att träffa dessa individer och få gräva lite i vad det egentligen är som driver dem. Vad är det som gör att de är så besatta av andra mäns kön? Är det en form av osäkerhet, en sorts undermedveten avundsjuka, eller handlar det rent av om någon slags upphetsning?

Min uppfattning är att de flesta av dem är män som på något sätt känner ett behov av att hävda sig. Frågan är bara vad den drivkraften bottnar i. Är det en känsla av makt? Ett sätt att dölja egna brister? Eller är det helt enkelt så att de finner en sexuell upphetsning?

Lika fascinerande är de som säger sig ha sina "favoriter" och som regelbundet går tillbaka för att titta på deras loggar och konfrontationer, flera gånger i veckan. Det är ett beteende som väcker fler frågor än det ger svar, och jag kan inte låta bli att undra vad det egentligen är de får ut av det.

Om jag får komma med en egen teori, och det får jag ju, så tror jag att det finns en starkt sexuell komponent i det här beteendet. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om många av de som ägnar sig åt detta faktiskt blir upphetsade av det de ser och läser.

Självklart kan det finnas inslag av sadism i den här upphetsningen. För vissa handlar det nog om en känsla av makt och kontroll, medan det för andra helt enkelt är en bisarr fascination till det sexuella. Jag skulle faktiskt inte bli förvånad om en och annan av dessa individer rentav får utlösning av det hela. Det låter kanske magstarkt, men sett till hur maniskt vissa av dem återkommer till dessa loggar och klipp, så vore det naivt att tro att det enbart handlar om något slags rättspatos.

-----------------------------------------------------------

Det är rätt uppenbart att en del av de här individerna inte bara söker upphetsning, utan också en känsla av samhörighet. Det där behovet av att känna sig viktigare än man egentligen är, det är inget nytt. Vi har sett det i alla möjliga sammanhang genom historien.

Min gissning är att det här bottnar i en djup osäkerhet, kanske rentav ett utanförskap, där man klamrar sig fast vid något som ger en illusion av mening och betydelse. Problemet är bara att det är helt fel forum för att hantera den sortens känslor.

Det vore bättre om de här personerna sökte hjälp på rätt ställe istället för att sitta och älta det här i Flashback-trådar eller anonyma Telegram-grupper. För all del, det finns psykologer även i norra Sverige. Man behöver faktiskt inte nöja sig med att sitta och vältra sig i andras elände på nätet.

Läsvärt. Kan bara hålla med.
Citera
2025-03-24, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
Läsvärt. Kan bara hålla med.

Jag satt faktiskt i en diskussion om just det här fenomenet tidigare idag. Det är rätt intressant, och samtidigt rätt vidrigt, hur vissa människors beteenden fungerar i den här typen av forum. Det jag och en god vän, som är betydligt mer insatt i ämnet än jag själv, kom fram till följande teori.

För en del handlar det inte bara om sadistisk njutning i sig, utan om en direkt koppling till sexuell upphetsning. Det är inte nog med att de tycker om att se någon annan må dåligt, det triggar även en fysisk reaktion hos dem.

Om de gång på gång återvänder till samma personer och händelser, kan det vara ett tecken på en tvångsmässig drift att uppleva samma känsla om och om igen. Man ser liknande beteenden hos människor som fastnat i en viss typ av porr, där de hela tiden söker efter samma typ av material för att uppnå en viss reaktion.

Och det här med att de så noggrant granskar könsorgan, uppmanar andra att titta och gärna går in på detaljer, det kan mycket väl vara ett sätt att legitimera sin egen besatthet. Genom att låtsas att de bara "analyserar" eller "kritiserar" kan de dölja det faktum att de egentligen drivs av en sexuell fascination.

Negativa kommentarer kan i det här sammanhanget fungera som en maskering av åtrå, om de öppet uttryckte en sexuell dragning till det de tittar på, skulle det bryta mot gruppens normer och de riskerar att själva bli måltavlor. Det påminner en hel del om hur vissa personer i extremt homofoba miljöer beter sig, de döljer sin egen dragning genom att vara extra aggressiva.

Dessutom ser man att de försöker få andra att delta i hånet, vilket skapar en kollektiv ritual. Genom att gå igenom materialet tillsammans förstärker de varandras känslor, nästan som en pervers gemensam akt. Och när "alla" gör det, blir det mer legitimt, vilket gör att de slipper känna skuld över sin egen njutning.

Jag skulle inte bli förvånad om en stor del av de här människorna faktiskt får en sexuell kick av att se andra förnedras, och att bilder på könsorgan fyller en fetischistisk funktion för dem. Hånet och moralismen blir då bara en täckmantel för något mycket mer tabubelagt.
Citera
2025-03-24, 22:14
Medlem
Citat:
Jag satt faktiskt i en diskussion om just det här fenomenet tidigare idag. Det är rätt intressant, och samtidigt rätt vidrigt, hur vissa människors beteenden fungerar i den här typen av forum. Det jag och en god vän, som är betydligt mer insatt i ämnet än jag själv, kom fram till följande teori.

För en del handlar det inte bara om sadistisk njutning i sig, utan om en direkt koppling till sexuell upphetsning. Det är inte nog med att de tycker om att se någon annan må dåligt, det triggar även en fysisk reaktion hos dem.

Om de gång på gång återvänder till samma personer och händelser, kan det vara ett tecken på en tvångsmässig drift att uppleva samma känsla om och om igen. Man ser liknande beteenden hos människor som fastnat i en viss typ av porr, där de hela tiden söker efter samma typ av material för att uppnå en viss reaktion.

Och det här med att de så noggrant granskar könsorgan, uppmanar andra att titta och gärna går in på detaljer, det kan mycket väl vara ett sätt att legitimera sin egen besatthet. Genom att låtsas att de bara "analyserar" eller "kritiserar" kan de dölja det faktum att de egentligen drivs av en sexuell fascination.

Negativa kommentarer kan i det här sammanhanget fungera som en maskering av åtrå, om de öppet uttryckte en sexuell dragning till det de tittar på, skulle det bryta mot gruppens normer och de riskerar att själva bli måltavlor. Det påminner en hel del om hur vissa personer i extremt homofoba miljöer beter sig, de döljer sin egen dragning genom att vara extra aggressiva.

Dessutom ser man att de försöker få andra att delta i hånet, vilket skapar en kollektiv ritual. Genom att gå igenom materialet tillsammans förstärker de varandras känslor, nästan som en pervers gemensam akt. Och när "alla" gör det, blir det mer legitimt, vilket gör att de slipper känna skuld över sin egen njutning.

Jag skulle inte bli förvånad om en stor del av de här människorna faktiskt får en sexuell kick av att se andra förnedras, och att bilder på könsorgan fyller en fetischistisk funktion för dem. Hånet och moralismen blir då bara en täckmantel för något mycket mer tabubelagt.
Dagens sanning.
Citera
2025-03-24, 22:22
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Har du så svårt att förstå så föreslår jag att du ställer ytterligare följdfrågor

Nämner jag psykologer och psykoterapeuter så är det givetvis det jag syftar på och sen sa jag att jag även har fått det bekräftat från en privat terapeut som är ansluten till regionen, om det var en psykolog eller psykoterapeut minns jag inte då detta var lite drygt ett år sedan

"privat terapeut"?

Det är vem som helst som kallar sig för privat terapeut.

Jösses.
Citera
2025-03-24, 22:58
Avstängd
Citat:

Klockrent. Inom psykologin kallas det för projicering . Ganska många som ägnar sig åt det i trådarna.
Citera
2025-03-25, 01:12
Medlem
Citat:

Haha, vilken kvasipsykologisk smörja. De drivs av förakt för vuxna som försöker begå övergrepp mot barn.

Att du helt utan substans läser in något sexuellt i det visar på vidden av dina problem. Jisses…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in