2025-03-24, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Fast sedan måste man såklart ta i åtanke vem som sitter som upprunkare i det aktuella fallet. Man måste vara väldigt försiktigt när man ska blandar in statistisk och Dumpen Media Group AB (av förklarliga skäl).

Jag kan tänka mig att om det sitter en renodlad skinkryttare som upprunkare. Så kommer skinkryttaren direkt söka sig till sina vanliga jaktmarker och redan inom en kvart så har det fångats ett helt drös med livesända penisar. Är det däremot en som har mer dragning till pederast hållet. Så är det nog mer fokus på barnrumpor och det kan fångas både straighta och pastejpackare.

Fast det verkar vara en ordäntlig personalomsättning inom Dumpen Media Group AB, framförallt bland upprunkarna. Så eftersom det blandas upp kontinuerligt blir statistiken ändå någorlunda korrekt. Såvida inte en skinkryttare blir fastanställd och kvar på sin post lång tid. Dock verkar det som skinkryttarna blir de sista som hoppar av gäddskeppet (om dom ens hoppar av).

Ordentligt ( obs stavningen ) innehållslöst svammel.
Citera
2025-03-24, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Ordentligt ( obs stavningen ) innehållslöst svammel.

Nja det är det ju inte faktiskt. Ta en titt på HassanVonFrassans statistisk. Skinkryttare ligger på runt 15%. Det är inte illa pinkat med tanke på hur liten procentuell del av befolkningen som dom tillhör.

Fast jag lägger in brasklappen här. Dumpen Media Group AB är ett HBQTI certifierat företag och det finns både det ena och det andra inom organisationen. Skinkryttare är en avart som verkar tydligen både dras och trivas inom (och utanför) koncernen Dumpen Media Group AB. Det är klart det har en påverkan på slutresultat. Krävs mer forskning och data för att ge ett definitivt svar.

Fast när man tar sig en titt på BPSara's galleri så är det svårt att inte se sambandet.
Citera
2025-03-24, 08:21
Medlem
Citat:
Nja det är det ju inte faktiskt. Ta en titt på HassanVonFrassans statistisk. Skinkryttare ligger på runt 15%. Det är inte illa pinkat med tanke på hur liten procentuell del av befolkningen som dom tillhör.

Fast jag lägger in brasklappen här. Dumpen Media Group AB är ett HBQTI certifierat företag och det finns både det ena och det andra inom organisationen. Skinkryttare är en avart som verkar tydligen både dras och trivas inom (och utanför) koncernen Dumpen Media Group AB. Det är klart det har en påverkan på slutresultat. Krävs mer forskning och data för att ge ett definitivt svar.

Fast när man tar sig en titt på BPSara's galleri så är det svårt att inte se sambandet.

Fast det finns andra samband då som är ännu tydligare än det du kallar skinkryttare, t ex fula och överviktiga män.
Citera
2025-03-24, 08:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Fast det finns andra samband då som är ännu tydligare än det du kallar skinkryttare, t ex fula och överviktiga män.

Det där skulle jag vilja kalla för "utfyllnad". Som vi fått berättat av en f.d elev så är BPSara extremt lat och samtidigt måste det produceras gäddor kontinuerligt för intäkterna. Därför får vi se b.l.a varselvästarna på veckobasis. De tömde ju även ett par avdelningar på någon psykanstalt i somras. Sådant ger lite missvisande statistisk när dom kör sådana riktade operationer. Det som står helt klart och ställt utom rimligt tvivel så är det pengar som står högst upp på agendan inom Dumpen Media Group AB

Från det ena till det andra. Är det någon som har någon ny info om hur det står till med BP utredningen gällande BPSara? Att BPSara måste bli publicerad själv på sin blogg vid fällande dom är självklart. Allt annat vore en skandal och urholka den sista stenen vad beträffar trovärdighet för Dumpen Media Group AB.
Senast redigerad av blompissare 2025-03-24 kl. 08:33.
Citera
2025-03-24, 08:34
Medlem
Citat:
Det där skulle jag vilja kalla för "utfyllnad". Som vi fått berättat av en f.d elev så är BPSara extremt lat och samtidigt måste det produceras gäddor kontinuerligt för intäkterna. Därför får vi se b.l.a varselvästarna på veckobasis. De tömde ju även ett par avdelningar på någon psykanstalt i somras. Sådant ger lite missvisande statistisk när dom kör sådana riktade operationer. Det som står helt klart och ställt utom rimligt tvivel så är det pengar som står högst upp på agendan inom Dumpen Media Group AB

Från det ena till det andra. Är det någon som har någon ny info om hur det står till med BP utredningen gällande BPSara? Att BPSara måste bli publicerad själv på sin blogg vid fällande dom är självklart. Allt annat vore en skandal och urholka den sista stenen vad beträffar trovärdighet för Dumpen Media Group AB.

Fast även dom som är normala män med jobb och så är fula och tjocka.
Citera
2025-03-24, 08:34
Medlem
Citat:

Du skriver långa drapor där upprunkare och skinkryttare i princip utgör vartannat ord.
Lite väl enkelspårigt och total avsaknad av barnperspektivet.
Citera
2025-03-24, 08:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin
Du får nog läsa på och sluta kritisera innan du vet vad du ska fråga efter. Om du frågar vad Maja har med föreningen att göra så får du gå tillbaka några kommentarer så har du svaret framför dig.

Jag är påläst och har inte kritiserat , utan ställt högst adekvata frågor, som du pga din inskränkthet inte klarar av att svara på.
Diskussionen handlade om redovisning och inte om huruvida någon Maja deltagit på nått möte.
Läs , gör om , gör rätt!
Citera
2025-03-24, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Du skriver långa drapor där upprunkare och skinkryttare i princip utgör vartannat ord.
Lite väl enkelspårigt och total avsaknad av barnperspektivet.

Och lika fort som Dumpens data och statistisk kommer upp på tal där ordet "skinkryttare" ingår. Så ramlar det in sådana som försöker förneka och förvanska datan som Dumpen Media Group AB har producerat åt oss. Hur kommer det sig måntro?! Ingen rök utan eld!
Citera
2025-03-24, 08:42
Avstängd
Citat:
Och lika fort som Dumpens data och statistisk kommer upp på tal där ordet "skinkryttare" ingår. Så ramlar det in sådana som försöker förneka och förvanska datan som Dumpen Media Group AB har producerat åt oss. Hur kommer det sig måntro?! Ingen rök utan eld!

Vilka data??
Citera
2025-03-24, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Vilka data??

?? Har du missat att Dumpen Media Group AB har producerat en rådata som aldrig tidigare blivit skådad i detta land?! Jag kan tänka mig att de mest ihärdiga besökarna är sådana som arbetar inom något psykvård skit och frossar och analyserar utfallet ner till partikelnivå.

Se bara på HassanVonFrassan i andra tråden. Dock verkar Hassan ha en mer böjning åt det morbida hållet och riktar in sig på bortgångar och liknande miserabla scenarier. Fast grunddatan finns allt där. Har man en miniräknare går det lätt att använda underlags datan till annat. Till exempel ration mellan skinkryttare och publikationer för att nämna ett exempel.

Tar vi tex dom tvivelaktiga terapeuterna som är verksamma inom Dumpenkonceren så har tex Stella baserat hela sin vårdplan på Dumpens fångster och deras fadäser.

Dumpen Media Group AB har skapat en rejäl eco chamber som berör alla samhällsklasser.
Citera
2025-03-24, 08:59
Avstängd
Citat:
?? Har du missat att Dumpen Media Group AB har producerat en rådata som aldrig tidigare blivit skådad i detta land?! Jag kan tänka mig att de mest ihärdiga besökarna är sådana som arbetar inom något psykvård skit och frossar och analyserar utfallet ner till partikelnivå.

Se bara på HassanVonFrassan i andra tråden. Dock verkar Hassan ha en mer böjning åt det morbida hållet och riktar in sig på bortgångar och liknande miserabla scenarier. Fast grunddatan finns allt där. Har man en miniräknare går det lätt att använda underlags datan till annat. Till exempel ration mellan skinkryttare och publikationer för att nämna ett exempel.

Tar vi tex dom tvivelaktiga terapeuterna som är verksamma inom Dumpenkonceren så har tex Stella baserat hela sin vårdplan på Dumpens fångster och deras fadäser.

Dumpen Media Group AB har skapat en rejäl eco chamber som berör alla samhällsklasser.

Tolkar man dig så verkar övergrepp av heterosexuella män mot barn helt ok. Ditt fokus ligger på bögar.
Mycket märkligt . Handlar det egentligen om projicering??
Citera
2025-03-24, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Tolkar man dig så verkar övergrepp av heterosexuella män mot barn helt ok. Ditt fokus ligger på bögar.
Mycket märkligt . Handlar det egentligen om projicering??

Intressant tolkning utförd av dig må jag allt säga. Fast hur mycket man än fokusförlyttar så är det svårt att diskutera Dumpen Media Group AB utan att glida in på skinkryttare. De är nämligen så överrepresenterade såtillvida den grad att man inte ens behöver göra någon djupare analys av det hela.

Ungefär som att bortse från att de finns mest svarta fotbollsspelare i Kameruns fotbollslag bara för att framstå som PK.

Om du har missat Hamsterpåsens häxjaktskanal så rekommenderar jag dig att ta en titt där. OBS är du känsligt för hårdbögporr och massa penisar i vartannat inlägg så gör du bäst i att låta det vara osett. Dock sägs det att Hamsterpåsen försökt "städa" upp bögeriet på sin Dumpenavdelning. Fast det är tydligen omöjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in