2025-03-21, 13:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Skynda fynda, de är ju ORIGINAL! Degen ska in

https://ibb.co/MyLSsKXw

🙂 märkligt.

Jag tror inte hon är helt med ibland
( sorry )
Citera
2025-03-21, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
🙂 märkligt.

( sorry )

Det är inte följarna heller så det finns säkert några som gärna vill ha plastleksaker som prydnadssaker.

Dessutom har ju sjukersättningen och handikappersättningen precis betalats ut så någon kanske nappar.
Citera
2025-03-21, 13:59
Medlem
aYaLLas avatar
Nu har jag flera olika droger införskaffade samt snacks och har ingenting kvar att göra resten av dagen. Kom igen nu Varonen, ladda upp nästa mästerverk!!!
Citera
2025-03-21, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Nu har jag flera olika droger införskaffade samt snacks och har ingenting kvar att göra resten av dagen. Kom igen nu Varonen, ladda upp nästa mästerverk!!!

Vad är snacka?

På tal mm droger så kanske du kunde möta upp Varonen och ha knarkarfest i Trosa skidbacke.
Citera
2025-03-21, 14:13
Medlem
Citat:
🙂 märkligt.

( sorry )

Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det är inte följarna heller så det finns säkert några som gärna vill ha plastleksaker som prydnadssaker.

Dessutom har ju sjukersättningen och handikappersättningen precis betalats ut så någon kanske nappar.
Det är "ni är inte helt med"
Gå in på vilken nätsida som helst som säljer begagnat så hittar ni plastfigurer från tex Happy meal, Kinderegg, Star Wars, Lego osv. Det har varit hett eftertraktat bland samlare sedan 80- och 90-talet.

Det som styr priset är skick, hur pass udda och åtråvärd en liten leksak kan vara för en samlare.
Har man en leksak i dåligt skick så kan priset trissas upp om det är en udda pryl.
Är man inte en samlare så kan det finnas barn som hoppar jämfota av glädje över att få en leksak de tycker om.

Det lyser igenom vilka som älskar att hata och visa hur osmarta dom är.
Citera
2025-03-21, 14:14
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Gå in på vilken nätsida som helst som säljer begagnat så hittar ni plastfigurer från tex Happy meal, Kinderegg, Star Wars, Lego osv. Det har varit hett eftertraktat bland samlare sedan 80- och 90-talet.

Det som styr priset är skick, hur pass udda och åtråvärd en liten leksak kan vara för en samlare.
Har man en leksak i dåligt skick så kan priset trissas upp om det är en udda pryl.
Är man inte en samlare så kan det finnas barn som hoppar jämfota av glädje över att få en leksak de tycker om.

Ja. I oöppnad förpackning 🙂

Och du som vet! Hur många producerade det finns 🙂
Citera
2025-03-21, 14:17
Medlem
Citat:

Hörru'...

Delades länk till en sådan i originalförpackning på ebay.

Så Therese får vara glad om hon får ihop så det räcker till ett meal på McDonalds.

Om du hänger med...

Edit:
Ändrade mig - ett happy meal på McDonalds.
Citera
2025-03-21, 14:21
Medlem
Varför börjar inte Therese träna och gå med i viktväktarna?

Hon riskerar för tidigt klimakterium så som hon väljer att leva.
Citera
2025-03-21, 14:25
Medlem
Citat:
Ja. I oöppnad förpackning 🙂

Och du som vet! Hur många producerade det finns 🙂
Jag skrev att skicket har betydelse för priset men det var tydligen för svårt för dig att förstå.
Beroende på samlarvärde kan en helt orörd leksak i kartong ge tresiffriga belopp, en likadan i skamfilat skick kan ge några tior eller hundralappar. Jättesvårt att förstå tydligen och nu ska en metadiskussion uppstå från idioter.
Lär dig att googla.
Citera
2025-03-21, 14:49
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Jag skrev att skicket har betydelse för priset men det var tydligen för svårt för dig att förstå.
Beroende på samlarvärde kan en helt orörd leksak i kartong ge tresiffriga belopp, en likadan i skamfilat skick kan ge några tior eller hundralappar. Jättesvårt att förstå tydligen och nu ska en metadiskussion uppstå från idioter.
Lär dig att googla.

Va?

Att sälja två McDonaldsleksaker från 2010 är inga pengar.

Du kör meta, inte jag.

Pratade om Thereses objekt till salu generellt.
Senast redigerad av vichy6 2025-03-21 kl. 14:54.
Citera
2025-03-21, 14:53
Medlem
Citat:
Va?

Att sälja två McDonaldsleksaker från 2010 är inga pengar.

Du kör meta, inte jag.

Pratade om Thereses objekt till salu.
Du är så trög att man fan skrattar, läs mitt första inlägg igen: Är man inte en samlare så kan det finnas barn som hoppar jämfota av glädje över att få en leksak de tycker om.
Citera
2025-03-21, 14:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Väldigt "hett", från 10 kr och uppåt ...
https://www.tradera.com/category/290902

13 kr bjudet, rykande "hett"
https://www.tradera.com/item/290902/...lds-happy-meal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in