2025-03-06, 22:37
Medlem
vichy6s avatar
Hur många otroheter kan Rask släta över med bilder på sin vackra Therese med svårigheter ( hans ord ).
Citera
2025-03-06, 22:42
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hur många otroheter kan Rask släta över med bilder på sin vackra Therese med svårigheter ( hans ord ).
Carl-Fredrik skulle kunna skita Therese i ansiktet och hon skulle fortfarande hävda att Alexander är det bästa som hänt henne.

Extreme stockholmsyndrome, hon har växt ihop och blivit ett med sin förövare.

Hoppas inte barnen går i samma fotspår som henne, hon är en fruktansvärd förebild för 3 barn.
Citera
2025-03-06, 22:49
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Carl-Fredrik skulle kunna skita Therese i ansiktet och hon skulle fortfarande hävda att Alexander är det bästa som hänt henne.

Extreme stockholmsyndrome, hon har växt ihop och blivit ett med sin förövare.

Hoppas inte barnen går i samma fotspår som henne, hon är en fruktansvärd förebild för 3 barn.

Rätt vanligt med osunda förhållanden och att man stannar kvar i en falsk trygghet, men jag håller med, Carl Fredrik är en äcklig manipulativ jävel som beter sig som en 11-12-åring.

Var längesedan jag såg något av hans material, låter bli då det endast skapar frustration.
Såg några minuter där han satte sin son framför kameran, det blev väldigt smärtsamt i mig så fick stänga av väldigt raskt!
Citera
2025-03-06, 22:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Rätt vanligt med osunda förhållanden och att man stannar kvar i en falsk trygghet, men jag håller med, Carl Fredrik är en äcklig manipulativ jävel som beter sig som en 11-12-åring.

Var längesedan jag såg något av hans material, låter bli då det endast skapar frustration.
Såg några minuter där han satte sin son framför kameran, det blev väldigt smärtsamt i mig så fick stänga av väldigt raskt!

Samma! Kan inte lyssna på något längre.
Förr var det helt ok.
Citera
2025-03-06, 22:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Ja det är väldigt jobbigt att bevittna hur han behandlar sin familj men framförallt barnen, dom förtjänar så jävla mycket bättre än den där nollan.
Citera
2025-03-06, 22:59
Medlem
Fy fan.

Jag börjar ångra att jag blev nyfiken på dessa människor…

Rask - för i helvete - man up nu! Ät lite jävla kolhydrater och protein, läs in gymnasiet och bli någon dina barn kan se upp till. Se upp till även när de växer upp och får klarare syn på hur en familjefar de facto bör leva och agera.

Detta är helt jävla ohållbart.

Be din fru lämna matkassarna hemma till era barn - istället för din farsa. Börja sopa rent innanför er egna dörr.

Nu räcker det ta mig fan.

Riktigt provocerande. Vi bor i ett land fullt med möjligheter - även om man är på ett spektrum eller bara lat.

Gör nåt. Sök hjälp om du inte klarar av det själv. Bara gör nåt. Nu.
Citera
2025-03-06, 23:05
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ja det är väldigt jobbigt att bevittna hur han behandlar sin familj men framförallt barnen, dom förtjänar så jävla mycket bättre än den där nollan.

Du är en av dom "hatarna" som postar väldigt mycket i det här forumet spottar tycker och tänker väldigt mycket, aldrig läst att du skrivit något positivt!

Har du aldrig funderat på att ta tag i dig själv, jobba på att få ett bättre liv och inte ägna hela dagarna med hat och elände på flashback?

Oft jag vet men jag är på riktigt nyfiken och är vänlig av naturen så vill sända dig en tankeställare.
Citera
2025-03-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Du vet inte vad en studio är och ska ha sista ordet

Synonymer till studio
inspelningslokal, utsändningslokal, rum för inspelning
ateljé, arbetsrum för konstnär
teaterscen

Tror du dom glömde skriva att en garderob inte får vara en inspelningslokal?
Debatten kan avgöras enligt följande: En studio definieras allmänt som ett rum där skapande verksamhet pågår. Enligt lantmäteriets lägenhetsregister definieras inte utrymmen i en bostad med mindre än 7 kvadratmeter golvyta som "rum" Då vi vet att raskens "studio" är inrymt i en klädkammare kan vi misstänka att golvytan i klädkammaren inte uppfyller kravet för att klassas som rum, men enda sättet att säkerställa detta är att få tag på en planritning över familjens lägenhet där golvarean kan mätas upp. Ergo: är raskens klädkammare mindre än 7m2 uppfyller den inte definitionen för en studio.
Senast redigerad av Stallhagen 2025-03-06 kl. 23:20.
Citera
2025-03-06, 23:18
Medlem
Känns som rask är sjuk hela tiden. Nästan varje video beklagar han sig med " idag vakna man upp med täppt i näsan och febrig "

" idag känner man sig snuvig, är väl någon förkylning som är påväg "

Sen har han mage att gnälla på att chrippa är sjuk nästan varje helg. Jo tjena, vafan är inte han då MästerBaronen
Citera
2025-03-06, 23:21
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Du är en av dom "hatarna" som postar väldigt mycket i det här forumet spottar tycker och tänker väldigt mycket, aldrig läst att du skrivit något positivt!

Har du aldrig funderat på att ta tag i dig själv, jobba på att få ett bättre liv och inte ägna hela dagarna med hat och elände på flashback?

Oft jag vet men jag är på riktigt nyfiken och är vänlig av naturen så vill sända dig en tankeställare.
Jag har ett bra liv som jag är nöjd med.

Det går liksom att göra båda, skriva i en tråd på flashback och samtidigt leva sin dröm.

Sen kan jag väl tycka att det är rätt stor skillnad på att diskutera skitmänniskor på flashback istället för att hänga ut och förstöra livet på helt oskyldiga människor bara för man är helt störd själv.

#Räddabarnen
Citera
2025-03-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Debatten kan avgöras enligt följande: En studio definieras allmänt som ett rum där skapande verksamhet pågår. Enligt lantmäteriets lägenhetsregister definieras inte utrymmen i en bostad med mindre än 7 kvadratmeter golvyta som "rum" Då vi vet att raskens "studio" är inrymt i en klädkammare kan vi misstänka att golvytan i klädkammaren inte uppfyller kravet för att klassas som rum, men enda sättet att säkerställa detta är att få tag på en planritning över familjens lägenhet där golvaren kan mätas upp. Ergo: är raskens klädkammare mindre än 7m2 uppfyller den inte definitionen för en studio.
Det finns ingen nedre gräns för kvadratmeter för att kalla något utrymme för studio. Det är semantik och handlar inte om någon verksamhet som kräver myndigheters tillåtelse. Det är en hemmasnickrad yt-kanal det gäller. Han får inte störa sina grannar tex. men det är jag rätt säker att han har koll på.
Finns inget mer att säga om detta. En studio är ett utrymme eller rum eller lokal oavsett kvadratmeter där man jobbar i detta fall med att lägga ut videor på yt.

Svenska byggnormer har nya regler sedan en tid tillbaka, idag får man kalla en yta med väggar utan fönster för rum om det finns möjlighet till ventilation och viss takhöjd. En garderob likt den rask har brukar ha ventilation i golv, vägg eller tak.
Citera
2025-03-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Jag tycker vi säger att det är en garderobsstudio och att den heter Studio Pungsvett
Det låter utmärkt. Fyfan vad ord kan vara förvirrande, garderobsstudio är ett perfekt talande ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in