2025-03-19, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det handlar om mindset. Jag lever bara ett liv en gång. Jag vill ha det bästa. På kvinnoplanet är en oskuld det bästa.

Nöjer man sig med begagnat, använt, att komma på 50:e plats, att få smulorna efter andra, etc. Då är man en beta.
Är du använd?
Citera
2025-03-19, 14:23
Medlem
Citat:
Det handlar om mindset. Jag lever bara ett liv en gång. Jag vill ha det bästa. På kvinnoplanet är en oskuld det bästa.

Nöjer man sig med begagnat, använt, att komma på 50:e plats, att få smulorna efter andra, etc. Då är man en beta.
Du kan inte vara svensk.
Citera
2025-03-19, 14:25
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Väldigt sant. Håller helt med.

Svenskar har blivit degenererade. Handlar bara om tillfredsställelse av lustar i mångas liv. Ligga runt, äta chips, kolla TV, spela dataspel. När man tröttnar så slänger man sin partner och går och pökar en annan. P-piller, spiraler. Om honan råkar bli gravid så blir det abort. Folk lever totalt meningslösa, dekadenta liv.

Inte konstigt att svenskar inte vill ha barn längre. Finns ingen mening i deras liv. De vill bara ha njutning, och då är barn bara ett hinder.

Till skillnad från andra kulturer, där det är allmänt accepterat att ANVÄNDA BARNEN för sin egen njutning...
Citera
2025-03-19, 14:28
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Skulle snarare tro att du är ensam, än en alfa...
Citera
2025-03-19, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulverBrax
Det kan du inte genuint mena? Går emot hela dynamiken mellan män och kvinnor, män vill i regel ha någon som inte lägrar halva byn, knappast nyheter?
Funkar en tredjedel av stan? En femtedel?
Citera
2025-03-19, 14:40
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Du kan inte vara svensk.
Jag är svensk. Men jag lever inte enligt jantelagen.

Om du är en jantelag-människa. Så kommer du tänka att ingen får vara bättre än någon annan. Då kommer du tänka att ingen annan förtjänar en oskuld. Alla ska ha använda slynor enligt jantelag-tänket.
Citera
2025-03-19, 14:43
Medlem
Citat:
Om man är en förlorare så får man nöja sig med en använd brutta. Det är klart.

Precis som en fattiglapp får nöja sig med en gammal använd begagnad bil, som andra män redan har suttit i. Han har ju inte råd att köpa en ny bil.

Men är man en vinnare, så har man möjligheten att välja en oskuld.

Så det säger mer om dig själv om du är tvungen att välja en använd hona. I din tankevärld kan du inte ens förstå att det finns oskulder där ute. Säger ju en del om dig.

Tror fortfarande att du är tonåring. Det finns inga oskulder i andra åldrar, och du vill väl inte ha en partner som är som ett barn i huvudet?
Citera
2025-03-19, 14:43
Medlem
Citat:
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Jag förstår inte ens hur frågan kan uppstå? De skall ju plockas så tidigt att den frågan inte en är aktuell!
Citera
2025-03-19, 14:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Nej, jag har sex med min fru när jag vill.

Men handen på hjärtat nu Runk3, vore det inte lite spännande i alla fall och träffa någon ny och bli så där härligt nyförälskad igen?

I hur många år har du pippat samma gamla spöke då för övrigt?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-03-19 kl. 15:00.
Citera
2025-03-19, 14:55
Medlem
Citat:
Jag är svensk. Men jag lever inte enligt jantelagen.

Om du är en jantelag-människa. Så kommer du tänka att ingen får vara bättre än någon annan. Då kommer du tänka att ingen annan förtjänar en oskuld. Alla ska ha använda slynor enligt jantelag-tänket.
En svensk som kallar tjejer slynor,, den var bra.
Citera
2025-03-19, 14:58
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PulverBrax
Haha du är ett exempel på den nya feminina mannen märker jag, får cuckold vibbar deluxe av dig.

Du har naturligtvis helt fel. Jag känner mig själv, har bra självkänsla och har alltid varit en alfa. Har alltid haft lätt att styra både män och kvinnor.

Att du skriver som du gör tyder på att du är en eftersatt beta som är rädd för kvinnor och sällan når framgång med dem. Stackare.
Citera
2025-03-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Inte ett dugg viktigt om en tjej har njutit av en å annan kuk innan vi ens visste att vi fanns. Det tyder på att hon levt ett bra liv. Det gör henne troligare till en mer erfaren och bättre person.

Så länge det inte handlar om något slags missbruk eller självskadebeteende. Men samma borde väl gälla tvärtom också tänker jag.

Varje mans sperma lämnar bestående dna i kvinnans hjärnbark, den dna påverkar sen alla barn hon föder,

Så för fru material så ska dom vara oskulder,
Tillfälliga tömmisar spelar inte så stor roll,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in