2025-03-19, 13:54
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinyalf
Slänger tillbaka frågan - är du oskuld?

Detta är så idiotiskt att man baxnar. Du måste vara kvinna, som inte förstår att könen värderar olika attribut hos varandra. Kvinnor värderar inte män som är oskulder högt, utan vill ha män som är starka, långa, kompetenta, intelligent och har mycket status, makt och pengar. Att vara oskuld hos en man sänker värdet i kvinnans ögon. Hur många av de kvinnor som önskar sig mäktiga män med status och pengar, tror du har dessa egenskaper själva? Får en kvinna inte önska sig en rik man om hon inte är rik själv?

Det är så dumt att det blir pinsamt. Man önskar givetvis andra attribut i sin partner än vad man har själv - man vill ju inte ha en kopia av sig själv.
Citera
2025-03-19, 13:55
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Du vet att det 18-årsgräns här va? Ingen vuxen man har möjligheten att välja en oskuld, vilket gör att du framstår som för ung för att få skriva här.
Om man är en förlorare så får man nöja sig med en använd brutta. Det är klart.

Precis som en fattiglapp får nöja sig med en gammal använd begagnad bil, som andra män redan har suttit i. Han har ju inte råd att köpa en ny bil.

Men är man en vinnare, så har man möjligheten att välja en oskuld.

Så det säger mer om dig själv om du är tvungen att välja en använd hona. I din tankevärld kan du inte ens förstå att det finns oskulder där ute. Säger ju en del om dig.
Citera
2025-03-19, 14:00
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Märks inte för du talar som en kvinna. Sedan testa med en historisk tillbakablick så ska du se att detta inte är normaltillstånd och dina åsikter är en produkt av vad samhället säger åt dig helt genomsyrad av feminism en form av hjärntvätt du är förgiftad och stolt? Denna rättighet du talar om jag anser att den för med sig problem på vägen som du tycks blunda för? Vill du ha ett lågt barnafödande? Billiga lössläppta kvinnor som begår abort istället för föder? Blir folk lyckliga av det här ens? Vad pågår? 1,2 miljoner svenskar tar antidepressiva också förutom super till som någon slags bedövning.

Verkar som att ju mer kvinnligt feminint "frigjort" samhället blir desto mer problem för det samhället med sig? Har du tänkt på saken eller bryr du dig överhuvudtaget?

Jävlar vad du svamlar, är du ens gammal nog att skriva här?
Och du är väldigt långt ifrån trådens ämne nu...
Citera
2025-03-19, 14:06
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinyalf
Och hon var oskuld när ni träffades, men inte du?
Det är irrelevant för diskussionen om jag var det eller ej. Jag pratar ur mitt eget perspektiv, och för mig är det viktigt att min partner är oskuld.

Frågan är riktad till andra män som tillhör manosfären: hur viktigt är det att tjejen är oskuld?

Vad kvinnor tycker om män som har legat runt eller är oskulder, det kan du ta i feministforumet eller något.
Citera
2025-03-19, 14:08
Medlem
De som vill detta är blattar, å varför håller ni er inte er till blattatjejer, de är nog oskulder.
Citera
2025-03-19, 14:12
Medlem
carlps avatar
Som en mogen smart och progressiv man som mig själv så vill man helst att hon ska vara ny knullad! Desto mer säd så glider det bättre! Om du inte förstår detta är du en incel.
Citera
2025-03-19, 14:14
Medlem
Bara incels som resonerar så.
Citera
2025-03-19, 14:15
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Märks inte för du talar som en kvinna. Sedan testa med en historisk tillbakablick så ska du se att detta inte är normaltillstånd och dina åsikter är en produkt av vad samhället säger åt dig helt genomsyrad av feminism en form av hjärntvätt du är förgiftad och stolt? Denna rättighet du talar om jag anser att den för med sig problem på vägen som du tycks blunda för? Vill du ha ett lågt barnafödande? Billiga lössläppta kvinnor som begår abort istället för föder? Blir folk lyckliga av det här ens? Vad pågår? 1,2 miljoner svenskar tar antidepressiva också förutom super till som någon slags bedövning.

Verkar som att ju mer kvinnligt feminint "frigjort" samhället blir desto mer problem för det samhället med sig? Har du tänkt på saken eller bryr du dig överhuvudtaget?
Väldigt sant. Håller helt med.

Svenskar har blivit degenererade. Handlar bara om tillfredsställelse av lustar i mångas liv. Ligga runt, äta chips, kolla TV, spela dataspel. När man tröttnar så slänger man sin partner och går och pökar en annan. P-piller, spiraler. Om honan råkar bli gravid så blir det abort. Folk lever totalt meningslösa, dekadenta liv.

Inte konstigt att svenskar inte vill ha barn längre. Finns ingen mening i deras liv. De vill bara ha njutning, och då är barn bara ett hinder.
Citera
2025-03-19, 14:17
Medlem
Hyacints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Ska jag försörja och leva med en kvinna för resten av mitt liv, så måste hon vara värd det.

En gammal använd hona är inte det. Tänk att hon har ridit sig igenom 50 män. Och så står du där. Nummer 51 i led. Och nu när hon är gammal och sliten och så får du henne. Är man så sugen på att offra resten av sitt liv för det?

Jag är en framgångsrik alpha. Jag strävar efter resultat karriärmässigt, i gymmet, på bankkontot, osv. Varför skulle jag då sänka mina krav när det kommer till fruntimmer? Jag vill ha det bästa på alla plan i mitt liv.

Precis som en ny telefon är värd mer än en gammal använd telefon. Så är också en ny och fräsch kvinna det.

Alpha.....is that a furry thing..?
Citera
2025-03-19, 14:20
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyacint
Alpha.....is that a furry thing..?
Det handlar om mindset. Jag lever bara ett liv en gång. Jag vill ha det bästa. På kvinnoplanet är en oskuld det bästa.

Nöjer man sig med begagnat, använt, att komma på 50:e plats, att få smulorna efter andra, etc. Då är man en beta.
Citera
2025-03-19, 14:21
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
De som vill detta är blattar, å varför håller ni er inte er till blattatjejer, de är nog oskulder.
Eller i alla fall är det viktigt för dom att låtsas att dom är det, annars kan dom bli kastade från närmsta balkong... Av en högt älskad nära släkting.

Man kan ju undra varför det blivit så populärt att packa bajs dom senaste åren... Kanske har det en koppling till dom senaste årens kulturberikning?
Citera
2025-03-19, 14:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Jävla muslimer som hänger på fb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in