2025-03-19, 15:01
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Ska jag försörja och leva med en kvinna för resten av mitt liv, så måste hon vara värd det.

En gammal använd hona är inte det. Tänk att hon har ridit sig igenom 50 män. Och så står du där. Nummer 51 i led. Och nu när hon är gammal och sliten och så får du henne. Är man så sugen på att offra resten av sitt liv för det?

Jag är en framgångsrik alpha. Jag strävar efter resultat karriärmässigt, i gymmet, på bankkontot, osv. Varför skulle jag då sänka mina krav när det kommer till fruntimmer? Jag vill ha det bästa på alla plan i mitt liv.

Precis som en ny telefon är värd mer än en gammal använd telefon. Så är också en ny och fräsch kvinna det.

Du verkar inte prata så mycket om oskuld som du gör om "gammal och sliten", vilket innebär att du helt enkelt vill gifta dig med unga tjejer? Man blir dessutom inte "sliten" av att ligga med flera män, utan snarare får energi, kvinnlighet och lust. Däremot blir man sliten av livet och åren.

Det är väl fine, om du hittar en ung hona som vill ha en äldre man. Sen får du väl byta ut dem mot yngre modeller så länge du hittar villiga fruntimmer. Tale old as time. Mannen förbrukar kvinnans ungdom och slänger sedan bort henne för en yngre förmåga.

På det mänskliga planet, så sitter inte ens värde i varken ålder, antal sexpartners eller utseende. Men visst kommer det alltid finnas män som prioriterar en ung kropp framför en vis kvinna och partner. Tur att ni inte alla är sådana.
Citera
2025-03-19, 15:07
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan333
Varje mans sperma lämnar bestående dna i kvinnans hjärnbark, den dna påverkar sen alla barn hon föder,

Så för fru material så ska dom vara oskulder,
Tillfälliga tömmisar spelar inte så stor roll,

Är du allvarlig nu?

Och om du är det, så torde hon vara så gott som oskuld bara hon använder kondom?
Citera
2025-03-19, 15:14
Medlem
proconsuls avatar
Jag vill ha en kvinna som har varit med ett tag. Oskuld, varför det? Är du rädd för att bli jämförd och befunnen för kort?

Dessutom, en kvinna som är oskuld och över 20 är det nåt fel på. Så du får skaffa en kvinna i tonåren och hänga ihop med henne resten av livet.
Citera
2025-03-19, 15:23
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Varje mans sperma lämnar bestående dna i kvinnans hjärnbark, den dna påverkar sen alla barn hon föder,

Så för fru material så ska dom vara oskulder,
Tillfälliga tömmisar spelar inte så stor roll,

Du skolkade på biologilektionerna eller?

Hjärnan skyddas av en mycket selektiv barriär, blod-hjärnbarriären. Den barriär förhindrar att många ämnen, inklusive celler och DNA, passerar från blodet till hjärnvävnaden.
Sperma innehåller DNA, men det är inneslutet i spermieceller. Dessa celler är för stora för att passera blod-hjärnbarriären.
När sperma kommer in i kroppen, till exempel genom samlag, stannar det oftast i reproduktionssystemet.
Även om spermier kan komma in i blodomloppet i sällsynta fall, skulle de fortfarande behöva passera blod-hjärnbarriären för att nå hjärnbarken.

Sedan är det också så att DNA utanför celler snabbt bryts ned av enzymer i kroppen.
Även om DNA från sperma skulle komma in i blodomloppet, skulle det brytas ned innan det kunde nå hjärnan.
Citera
2025-03-19, 15:23
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Väldigt sant. Håller helt med.

Svenskar har blivit degenererade. Handlar bara om tillfredsställelse av lustar i mångas liv. Ligga runt, äta chips, kolla TV, spela dataspel. När man tröttnar så slänger man sin partner och går och pökar en annan. P-piller, spiraler. Om honan råkar bli gravid så blir det abort. Folk lever totalt meningslösa, dekadenta liv.

Inte konstigt att svenskar inte vill ha barn längre. Finns ingen mening i deras liv. De vill bara ha njutning, och då är barn bara ett hinder.
När människor saknar en djup känsla av mening dom distraherar sig själva med det du nämner sen gå och jobba betala skatt till politiker demagoger och sociopater som göder sina fickor och gör samhället värre och värre på varje punkt oavsett om det röstas rött, blått eller SD.

Förstår inte hur man ur huse inte är ett faktum än och historiska slag ledda av gestalter likt Arminius föds på nytt. Det här samhället är anti-män. Se "män" i tråden som låter som kvinnor eller "upplysta" lärare från högstadiet när dom vidrör detta ämne. Kan en majoritet av män inte tänka logiskt och se den större bilden eller vad är problemet? Kan dom inte tänka kritiskt? Det krävs inte mycket eftertanke för att förstå att man kan inte bygga ett samhälle såhär och att radikala metoder behöver stå till grund för en förändring i rätt riktning bokstavligen radikal. Kärleken är förgiftad och familjen som grund förstörd och det diskuteras knappt att vi har ett lågt barnafödande bland våra politiker samt varför samt vad har det för konsekvenser likaså vad säger det om dagens samhälle att barnafödande inte ens är premierat? Kvinnligt och individualistiskt. Det är söndra och härska som pågår det är svårt att inte tro på en konspiration mot hela Västerlandet ondska i dess renaste form.

När en del män låter som kvinnor även här på flashback då vet man att galenskap råder. Kyskhet har alltid varit idealet en orörd kvinna det faller sig helt naturligt att man vill ha en sådan helst av allt samt att kvinnor uppenbart har problem med det här med friheter dom kan inte hantera det. Folk fattar inte att när dom yrar om det här dom har samma tankar som feminister otäcka figurer som Sigmund Freud och hans perversa idéer om det "sexuella förtrycket" som han såg detta som och ville förändra. En missbrukande psykolog samt jude vars böcker hamnade på bokbål jag citerar Goebbels den gode "En tid präglad av extrem judisk intellektualism är nu slut" men när tar det här vansinnet slut? Folk är indoktrinerade rädda och passiva och därför går samhället åt helvete.
Senast redigerad av NapoleonLaRue 2025-03-19 kl. 15:37. Anledning: oy vey
Citera
2025-03-19, 15:25
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ska jag försörja och leva med en kvinna för resten av mitt liv, så måste hon vara värd det.

En gammal använd hona är inte det. Tänk att hon har ridit sig igenom 50 män. Och så står du där. Nummer 51 i led. Och nu när hon är gammal och sliten och så får du henne. Är man så sugen på att offra resten av sitt liv för det?

Jag är en framgångsrik alpha. Jag strävar efter resultat karriärmässigt, i gymmet, på bankkontot, osv. Varför skulle jag då sänka mina krav när det kommer till fruntimmer? Jag vill ha det bästa på alla plan i mitt liv.

Precis som en ny telefon är värd mer än en gammal använd telefon. Så är också en ny och fräsch kvinna det.

Stackars kvinna. Om nu någon faller för din svaga personlighet.
Citera
2025-03-19, 15:29
Medlem
Får säga lycka till, ni lär ju inte hitta nån svensk tjej som är oskuld.
Citera
2025-03-19, 15:30
Medlem
maxatdunders avatar
Självklart har det betydelse för mig, dock ingen skillnad om hon är oskuld så länge hon haft färre än 5 partners. 0-5 optimalt, 6-10 ok. Hur många en person legat med speglar alltid ens karaktär och i majoriteten av fallen kan man se hur hon beter sig och nästan alltid stämmer det överens med siffran. Gäller både män såväl som kvinnor.

Slutsatsen är att eftetsom jag bryr mig om mina framtida barn och kvinnan jag skaffar barn med så lägger jag även vikt på hennes förflutna.
Citera
2025-03-19, 15:33
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Det här är bara trams. Det finns inget vetenskapligt som belägger detta.

Typsik incel-fakta.
Citera
2025-03-19, 15:47
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Funkar en tredjedel av stan? En femtedel?
Saker som få kan ha är mer värdefulla och har högre status. Få har råd med en Rolex-klocka, och därför är man stolt över den när man väl har en. Det gäller alla märkessaker. Få kan ha en Porsche, Lui Vuitton-väska, etc. Därför har de föremålen en hög status.

Samma sak gäller annat. En hög utbildning är mindre värd när fler har en, som exempel. Då räcker det inte med en Master. Man kanske måste ha en PhD för att det ska stå ut och vara värt något.

Om du har en flickvän, och ni går på fest tillsammans, så skulle hennes värde plötsligt sjunka ifall du fick reda på att ett par andra män på festen är hennes ex och redan har haft sex med henne. När hon är mindre exklusiv, så har hon ett lägre värde.

Hur mycket är det värt att vara ihop med byns hora? Inte särskilt mycket. Man är en patetisk förlorare.

Däremot en oskuld. Hon är exklusiv. Tänk att vara den enda mannen som har exklusiv rätt till henne och som har penetrerat henne. Ingen annan man har fått uppleva henne.
Citera
2025-03-19, 15:50
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Får säga lycka till, ni lär ju inte hitta nån svensk tjej som är oskuld.
Genomsnittet av brudar i Sverige är sönderknullade. Om du letar efter en partner och gör som alla andra, så kan du förvänta dig att få ett genomsnittligt resultat. Du får inte ett exceptionellt resultat genom att göra vad genomsnittet gör.
Citera
2025-03-19, 15:53
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Jag vill ha en kvinna som har varit med ett tag. Oskuld, varför det? Är du rädd för att bli jämförd och befunnen för kort?

Dessutom, en kvinna som är oskuld och över 20 är det nåt fel på. Så du får skaffa en kvinna i tonåren och hänga ihop med henne resten av livet.
Det är en coping-mekanism. Givetvis föredrar alla män en oskuld. Men är man en förlorare, så får man intala sig själv att man föredrar en slampa, för bättre kan man inte få och man kan inte leva med tanken på att man är en förlorare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in