2026-02-26, 10:40
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ja, den säger i regel att människan är normal och lever i ett samhälle där hen tillåts vara det. L

eftersom det vi diskuterar här är kvinnors fullständigt normala sexuella aktiviteter....men alltså aktiviteter som "vissa" just INTE tycker att kvinnor ska få lov ha. Män däremot....

Ifall man helt saknar kreativitet eller psykologisk intuition om människor så säger säkert inte en människas sexuella vanor något alls om en person.

Det är som att se den där sexliberala prästen; töntiga kuratorgubben i "fråga olle", en snubbe utan någob kunskap eller visdom att lära ut om människor överhuvudtaget, och all hans babbel kan reduceras till "så länge båda är med på det och de använder kondomer så är det ju ok."

Tänk dig en kvinna som kommer hem till en man med en pappersrulle och en sån där låtsasfitta nära datorn. Han gillar ju självnjutning, det säger ju inget om honom som person. Runkar han till gangbangs 5 gånger om dagen, säger ingenting om honom förutom att han gillar njutning. Fantasier om kiss och bajsporr? Säger ingenting om mannen i fråga, han är bara kinky. Alla sexuella aktiviteter kan reduceras till normala, en man som porrar ner sig dag in och dag ut i sin mansgrotta kan reduceras till normalt. Alla män tittar väl ändå på porr? Vadå en gräns för hur mycket porr man får titta? Porrshamar du mannen?

Kvinnor dömer faktiskt ut män för sådant betydligt snabbare som potentiala partners än motsatsen. Vi svenska män måste bli bättre där, men det finns ju alltid så många män som är desperata typer.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2026-02-26 kl. 11:11.
Citera
2026-02-26, 11:26
Avslutad
Citat:
Ja, den säger i regel att människan är normal och lever i ett samhälle där hen tillåts vara det.

eftersom det vi diskuterar här är kvinnors fullständigt normala sexuella aktiviteter....men alltså aktiviteter som "vissa" just INTE tycker att kvinnor ska få lov ha. Män däremot....

Och papegojan fortsätter att maniskt upprepa sig. Det får vara nog med halmgubbarna nu. Vill du ta en diskussion med män som är för hedersförtryck? Gör du det, men i den här tråden så ser jag ingen man som är för hedersförtryck. Så varför fortsätter du att maniskt upprepa dig och säga att vissa tycker inte att kvinnor ska få lov att vara sexuellt aktiva? Det är en totalt meningslös poäng för ingen här i tråden tycker ju det vad jag kan se. Ska vi försvara åsikter som vi inte ens har? Eller vad är din grundtanke?

Men du får gärna svara på följande två frågor nedanför:
1) Om du anser att det är fel av män att kritisera kvinnor för ett beteende som de själva har, innebär detta att du i sådana fall anser att det är fel att kvinnor gör samma sak?

2) Ifall du svarar ''ja'' på fråga 1, då undrar jag om du anser att det är fel av kvinnor att kritisera män som bär klänningar och kvinnokläder för att de själva klär sig i klänningar och kvinnokläder?

Men jag gissar på att jag inte kommer att få svar på mina två frågor för du bryr dig uppenbarligen inte om logik. Logik handlar om konsekvens. Ifall du verkligen tror på det som uttrycks i fråga 1, då ska det vara en ren barnlek för dig att svara ''ja'' på fråga 2 men du vill ju inte ge ett svar och det är för att du vet om innerst inne att du har tänkt fel.

Din världsbild klarar inte av granskning. Hur ska du någonsin kunna växa som människa och debattör ifall du aldrig vill stresstesta din världsbild?

Du får jättegärna stå fast vid det som uttrycks i punkt 1 ovanför, men då får du acceptera den oundvikliga logiska följden.

Du kan också strunta i logik och medge att du är en irrationell person, det är helt okej.

Det är helt obegripligt att du inte kräver mer av dig själv.

Antingen är du extremt oärlig eller så är du så korkad så du inte ens begriper varför logisk konsekvens är viktigt.
Senast redigerad av Pellefant775 2026-02-26 kl. 11:31.
Citera
2026-02-26, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ifall man helt saknar kreativitet eller psykologisk intuition om människor så säger säkert inte en människas sexuella vanor något alls om en person.

Det är som att se den där sexliberala prästen; töntiga kuratorgubben i "fråga olle", en snubbe utan någob kunskap eller visdom att lära ut om människor överhuvudtaget, och all hans babbel kan reduceras till "så länge båda är med på det och de använder kondomer så är det ju ok."

Tänk dig en kvinna som kommer hem till en man med en pappersrulle och en sån där låtsasfitta nära datorn. Han gillar ju självnjutning, det säger ju inget om honom som person. Runkar han till gangbangs 5 gånger om dagen, säger ingenting om honom förutom att han gillar njutning. Fantasier om kiss och bajsporr? Säger ingenting om mannen i fråga, han är bara kinky. Alla sexuella aktiviteter kan reduceras till normala, en man som porrar ner sig dag in och dag ut i sin mansgrotta kan reduceras till normalt. Alla män tittar väl ändå på porr? Vadå en gräns för hur mycket porr man får titta? Porrshamar du mannen?

Kvinnor dömer faktiskt ut män för sådant betydligt snabbare som potentiala partners än motsatsen. Vi svenska män måste bli bättre där, men det finns ju alltid så många män som är desperata typer.

Det vi debatterar i denna tråd är vissa mäns krav om oskuld, eller extremt få partners av typen bara ha sex med den där enda pojkvännen som dessa män möjligen kanske kan acceptera att kvinnan i fråga ska fått lov ha i innan hon fyllt 25. Samtidigt som dessa män själva mer än gärna har konsumerat 10 partners i form av ONS, relationer etc...

Vi debatterar alltså inte det reella problemet med existensen av sexuella perversioner...ex alla de där männen, oftast som gillar att runka till att en 2 åring våldtas, eller en ung kvinna knullas i alla öppningar under uppenbar smärta, dvs tortyr.
DET är som jag redan skrivit reella problem, som drabbar miljoner av kvinnor.

Att kvinnor råkar vara sexuella varelser, som har behov att uttrycka denna sexualitet via normala sexuella relationer och då och då sexuella möten med sexiga män de träffar på i livet är INTE ett problem.

Vänligen håll dig till sakfrågan.
Citera
2026-02-26, 11:49
Medlem
Citat:
Obehaget kommer för att det finns en loserstank från dessa män och thailändskor föraktas lite av svenska kvinnor för att vara beredda att göra precis vad som helst för att stjäla svenska män, finns en total avsaknad av värdighet där. De ser män som vandrande plånböcker dessutom, och en naturlig förakt finns mot män som vill ha en kvinna som ser förhållanden som en ekonomisk transaktion.

Svenska kvinnor som är i förhållande med araber har samma loserstans, masochism och någonslags äcklig njutning att knullas av män som mest ser dem som horor. Viljan att vara en hora. Viljan att svenske alkoholiserade arbetarpappan ska bli arg och kalla henne för hora. Viljan att arabens familj ska kalla en hora, viljan att Ahmed ned kort stubin ska sparka henne blå och gul och kalla henne en smutsig hora när hon reser rösten mot honom.

Båda fenomenen gör vår omvärld lite fulare dessutom, finns något dekadent och fult med att se svenska white trash kvinnor med otvättat hår och tom blick dras omkring av deras Achmed någonstans i Upplands Väsby en grå novemberdag eller svenska gubbar plaska omkring med deras ölmagen och små thaitroll som vandrar vid deras sida utan någon kommunikation eller charm emellan dem. Ingen vill se sådant. Finns ingen gnista där.

2026 ringer förövrigt 1996 för att meddela att rasister är vi allihop nu. Maskeraden där man låtsades inte vara rasist är slut nu, du kan äntligen vara dig själv.

Så? det är alltså bara kvinnor i väst som "föraktar thailändskor"? inte de där männen som alltså shopar dessa kvinnor på nätet utöver då alla andra nationaliteter som har det så uselt resursmässigt och socialt att de tvingas prostituera sig för sin och ev. barns försörjning. Ukrainskor m.m. ex?

Lär dig begripa skillnaden mellan den patriarkala kultur/ tänk som skapar män som föraktar kivnnor så mycket att de kan tänka sig köpa dem, kontrollera dem, eller värdera dem enkom efter hur lite sex de haft.
Den återfinner du över hela världen även i den svenska kulturen...
och vilken etnicitet en människa kommer från.
Du har mängder med araber Nakenfisen som är vansinnigt mer jämställda och med vettigare kvinnosyn än average vit och svensk flashbacksnubbe.
Citera
2026-02-26, 11:54
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Det vi debatterar i denna tråd är vissa mäns krav om oskuld, eller extremt få partners av typen bara ha sex med den där enda pojkvännen som dessa män möjligen kanske kan acceptera att kvinnan i fråga ska fått lov ha i innan hon fyllt 25. Samtidigt som dessa män själva mer än gärna har konsumerat 10 partners i form av ONS, relationer etc...

Vi debatterar alltså inte det reella problemet med existensen av sexuella perversioner...ex alla de där männen, oftast som gillar att runka till att en 2 åring våldtas, eller en ung kvinna knullas i alla öppningar under uppenbar smärta, dvs tortyr.
DET är som jag redan skrivit reella problem, som drabbar miljoner av kvinnor.

Att kvinnor råkar vara sexuella varelser, som har behov att uttrycka denna sexualitet via normala sexuella relationer och då och då sexuella möten med sexiga män de träffar på i livet är INTE ett problem.

Vänligen håll dig till sakfrågan.

Ingen nämnde något om att runka till 2-åringar som våldtas, herregud. Sluta med dina halmgubben.

Jag tog just exempel där bara njutningssökande döms ut som dekadent utan att någon skadas. Män som runkar till vuxna som är med på att göra dekadenta saker med varandra och som tycks runka hela tiden.

Vi dömer varandra för vad vi njuter av för att det säger något om vilka slags människor vi är. Hela civilisationsexperimentet kan sägas vara byggt på fördröjningen av njutning.

Vi romantiserar om vad som ger njutelse till vår potentielle livspartner därutöver. En kvinna kan döma en man så som hon önskar det, inklusive enbart vilja ligga med män som haft få partners. Det kommer nog ingen man att döma ut.

Att visa restriktioner kring den hedonism som omger oss är en dygd. Att inte visa upp sig med utmanande kläder och brösten/röven mot kameran i instagrambilder är en dygd.

Att vakta sig mot horiga beteenden från ens livspartner är en dygd. Jag har inte diskuterat oskuldsromantism förutom att det är orealistisk, men däremot har jag lyft fram kvinlig måttlighet, god selektion och diskretion som något som vi bör ha som krav av vår potentiella livspartner.

Får bara män med diskutabel karaktär en kvinnas mus att pirra till så ska du undvika henne.

En man vill aldrig vara en kvinnas rationella val efter massa dåliga irrationella val. Det irrationella framkallar både det man kallar för kåthet och passion. Sexuell attraktion är en irrationel impuls, men sex är också något som kan användas som ett verktyg för att få andra drömmar att gå i uppfyllelse.

Män vill inte vara "a means to an end" för en kvinna att få VVV-drömmen (villa, volvo, vovve) att gå i uppfyllelse efter att hon har haft sitt dekadenta roliga med märkliga män i hennes yngre år då hon guidades av passionen snarare än rationalitet. Alla män vill nog undvika att vara en kvinnas "säkra val" när hennes passion tidigare tog henne till dåliga ställen.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2026-02-26 kl. 12:25.
Citera
2026-02-26, 12:09
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Så? det är alltså bara kvinnor i väst som "föraktar thailändskor"? inte de där männen som alltså shopar dessa kvinnor på nätet utöver då alla andra nationaliteter som har det så uselt resursmässigt och socialt att de tvingas prostituera sig för sin och ev. barns försörjning. Ukrainskor m.m. ex?

Lär dig begripa skillnaden mellan den patriarkala kultur/ tänk som skapar män som föraktar kivnnor så mycket att de kan tänka sig köpa dem, kontrollera dem, eller värdera dem enkom efter hur lite sex de haft.
Den återfinner du över hela världen även i den svenska kulturen...
och vilken etnicitet en människa kommer från.
Du har mängder med araber Nakenfisen som är vansinnigt mer jämställda och med vettigare kvinnosyn än average vit och svensk flashbacksnubbe.

Du har en sådan total avsaknad av kreativitet så att det är som att diskutera med en politisk korrekt AI-bot som kommer med patriarkal blablabla, araber kan vara mer jämställda än svenskar blablabla.

När det kommer till kritan: vill en svensk kvinna undvika players, barraggare, fuckboys och andra män som vill ligga med allt som rör sig så är det ju sunt i min värld. Likaså att hon inte vill ha en porrtroll till incel. Eller en man som tycks mest velat ligga med utländska kvinnor av anledning x. Eller en man som flashar sin sexualitet i instagram (lite svårare att tänka sig på samma sätt som många kvinnor beter sig i social media då män och kvinnor är sexuellt väldigt annorlunda).

Jag behöver inte ha en egalitär bas för något jag tycker, men i detta fall tycker jag att det är otroligt hälsosamt ifall en kvinna har samma kriterier som jag själv har i hennes val av partner. Vi som ser hedonism och lättja som civilisationens förfall och är nationalromantiker bör finna varandra heltenkelt.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2026-02-26 kl. 12:23.
Citera
2026-02-26, 12:25
Medlem
Citat:
Du har en sådan total avsaknad av kreativitet så att det är som att diskutera med en politisk korrekt AI-bot som kommer med patriarkal blablabla, araber kan vara mer jämställda än svenskar blablabla.

När det kommer till kritan: vill en svensk kvinna undvika players eller män som vill ligga med allt som rör sig så är det ju sunt i min värld. Likaså att hon inte vill ha en porrtroll till incel. Eller en man som tycks mest velat ligga med utländska kvinnor av anledning x. Eller en man som flashar sin sexualitet i instagram (lite svårare att tänka sig på samma sätt som många kvinnor beter sig i social media då män och kvinnor är sexuellt väldigt annorlunda).

Jag behöver inte ha en egalitär bas för något jag tycker, men i detta fall tycker jag att det är otroligt hälsosamt ifall en kvinna har samma kriterier som jag själv har i hennes val av partner. Vi som ser hedonism och lättja som civilisationens förfall och är nationalromantiker bör finna varandra heltenkelt.

Tänk! jag tycker exakt samma om dig, med skillnaden att du ständigt rapar rasistiska floskler och i varje tråd, ämne som diskuteras ständigt kommer tillbaka till dit hat mot människor av viss sort av etnicitet..

Ingen har pratat om undvikandet av players etc etc...DET är nämligen fullständigt skälig att söka undvika .
Det denna tråd handlar om är att vissa män fortsatt anno 2026 har hangups kring att kvinnor inte ska ha ett eget sexuellt liv/ sexuella erfarenheter.

Och ditt jämförande mellan dessa två är fullständigt ovidkommande BS.
Citera
2026-02-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ingen nämnde något om att runka till 2-åringar som våldtas, herregud. Sluta med dina halmgubben.

Jag tog just exempel där bara njutningssökande döms ut som dekadent utan att någon skadas. Män som runkar till vuxna som är med på att göra dekadenta saker med varandra och som tycks runka hela tiden.

Vi dömer varandra för vad vi njuter av för att det säger något om vilka slags människor vi är. Hela civilisationsexperimentet kan sägas vara byggt på fördröjningen av njutning.

Vi romantiserar om vad som ger njutelse till vår potentielle livspartner därutöver. En kvinna kan döma en man så som hon önskar det, inklusive enbart vilja ligga med män som haft få partners. Det kommer nog ingen man att döma ut.

Att visa restriktioner kring den hedonism som omger oss är en dygd. Att inte visa upp sig med utmanande kläder och brösten/röven mot kameran i instagrambilder är en dygd.

Att vakta sig mot horiga beteenden från ens livspartner är en dygd. Jag har inte diskuterat oskuldsromantism förutom att det är orealistisk, men däremot har jag lyft fram kvinlig måttlighet, god selektion och diskretion som något som vi bör ha som krav av vår potentiella livspartner.

Får bara män med diskutabel karaktär en kvinnas mus att pirra till så ska du undvika henne.

En man vill aldrig vara en kvinnas rationella val efter massa dåliga irrationella val. Det irrationella framkallar både det man kallar för kåthet och passion. Sexuell attraktion är en irrationel impuls, men sex är också något som kan användas som ett verktyg för att få andra drömmar att gå i uppfyllelse.

Män vill inte vara "a means to an end" för en kvinna att få VVV-drömmen (villa, volvo, vovve) att gå i uppfyllelse efter att hon har haft sitt dekadenta roliga med märkliga män i hennes yngre år då hon guidades av passionen snarare än rationalitet. Alla män vill nog undvika att vara en kvinnas "säkra val" när hennes passion tidigare tog henne till dåliga ställen.

Så? ingen skadas av att det produceras porr med gangbangs eller alla andra varianter av grav förnedring porr?
Finns inga människor i världen som tar skada av detta?
Citera
2026-02-26, 12:33
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Tänk! jag tycker exakt samma om dig, med skillnaden att du ständigt rapar rasistiska floskler och i varje tråd, ämne som diskuteras ständigt kommer tillbaka till dit hat mot människor av viss sort av etnicitet..

Ingen har pratat om undvikandet av players etc etc...DET är nämligen fullständigt skälig att söka undvika .
Det denna tråd handlar om är att vissa män fortsatt anno 2026 har hangups kring att kvinnor inte ska ha ett eget sexuellt liv/ sexuella erfarenheter.

Och ditt jämförande mellan dessa två är fullständigt ovidkommande BS.

Du rapade ut "rasistiska floskel" om att thailändskor i regel är importerade prostituerade som köpts online av svenska män. Det är förövrigt inte ens floskel, men definitivt rasistiskt. Bara för att det är rasistiskt så betyder det inte att det inte är i princip sant. Men jag skulle säga att det är större chans att en svensk man har jämställd relation med en thailändska än att en arab och en svensk kvinna har en jämställd relation.

Det är antagligen mindre chans att thailändskan slås gul och blå än svenska kvinnan med araben också. Det är många fler MENA som mördat sin svenska partners än svenka män som slagit ihjäl sin thailändska partner.

Också färre thailändskor som lämnas som ensamstående med blandbarn än svenskor med mulattbarn och liknande som är ensamstående förälder i dekadent hyreslägenhet i förorten.

Min förhandlingsposition med trådens ämne är vad du ska debattera ifall du ska svara på mina inlägg. Den eviga horan som kan finnas i en kvinna ska män vara medvetna om, men inte genom någon autistisk bodycount. Det finns en massa nyanser på saker de ska fokusera på som är viktigare än detn ändå okända variabeln av hur många hon har legat med.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2026-02-26 kl. 12:55.
Citera
2026-02-26, 12:41
Medlem
Om man inte får ligga är det lättare att säga att man inte vill ligga för att kvinnor är för lösaktiga än att lägga skulden där den hör hemma, hos sig själv.
Citera
2026-02-26, 12:42
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Hur osäker på en skala måste man vara för att sitta och räkna antal hos någon helt annan människa och värdera ett helt kön efter detta.
(medan man gör raka motsatsen med sin egen person och egna kön).

Det kan ha med osäkerhet att göra men behöver inte ha med det att göra överhuvudtaget. Du har svårt att tänka utanför det scopet. Det handlar om den egna preferensen/attraktionen.

Du har kanske problem med detta för att du själv har en hög siffra som du inte kan förändra kanske?

Citat:
Mindre dåliga beteenden...ex. ligga utan skydd, promiskuiösitet, begäret att ligga med precis allt och alla, är också dessa i regel män.

Att skylla x eller y på ett helt kön som är ca 50% av mänskligheten är inte bara obegåvat utan gränsar till efterblivet.

Citat:
Och män som GÖR detta till ett problem är...seriöst....idioter.
och tillhör verkligen gruppen partners som kvinnor har alla anledning att nogsamt akta sig för...både som tillfälliga partners och i längre relationer för tyder på rejält störd kvinnosyn.

Att skrika sig hes över någon annans preferens och kalla det störd kvinnosyn är onormalt och du bör kanske besöka en psykdoktor. Folk har sina preferenser och det är något du helt enkelt får acceptera.

Om jag gick runt och skrek mig hes över att någon gillar "Pizza med ananas" eller någon annan preferens så är det dags att besöka en psykiatrisk klinik.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2026-02-26 kl. 12:49.
Citera
2026-02-26, 12:43
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Så? ingen skadas av att det produceras porr med gangbangs eller alla andra varianter av grav förnedring porr?
Finns inga människor i världen som tar skada av detta?

99% av alla män har masturberat till porr någon gång (em och annan från livets ord+nykteristklubben hör till 1% som finns kvar därefter) , liksom minst hälften av kvinnor så det är inte själva poängen att porrindustrin är en destruktiv värld.

Poängen med att kvinnor undviker en man som porrat ner sig snarare än en man som då och då tittat på porr handlar om att den porrskadade mannen har en dekadent förhållande till njutning och antagligen behöver hjälp av porr såsmåningom för att ens få upp den under samlag. Att det är estetiskt lite äckligt med män som har låtsasfittor dessutom (betydligt värre än kvinnor med dildon). Samt att det finns loserstank kring en man som blivit besatt av självnjutning.

Det finns en massa estetik kring vår romantiska val av partner, och det är för män essentiellt att kvinnan exempelvis inte är besatt av manlig sexuell uppmärksamhet eller har en sexuell historia som är destruktiv och utan spärr.

Det ser inte exakt lika ut mellan könen, men det är ju mest upp till kvinnor att vara lika selektiva i val av partner som vi män är. Vi står lite extra i vakt tycks det som att inte få en kvinna som är otrogen än kvinnor mot potentiellt otrogna män, antagligen för att vi aldrig kan vara säkra på att våra framtida barn är vår genetiska barn, eller för att kvinnor i högre grad kan skådespela att vara kär för att få materiell trygghet eller familjedrömmar att uppfyllas runt 30-strecket.

Det är därmed fullt naturligt och rationellt för män att vara extra försiktiga i deras val av kvinnor baserad på deras sexuella historik.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2026-02-26 kl. 12:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in