Citat:
Ursprungligen postat av
Sral8501
Någon som vet vad SS arbetsar på eller kommer att komma ut med? Såg även på någon mer hemsida att de "arbetar på något fantastiskt"?
Här är vad jag tror hände, spekulation dock, kan ha fel:
KE hade innan klassningen (sedan några år tillbaka) Javanica och Hirsuta inne redan. Detta var dock inte äkta utan dåligt kratom som leverantörerna sålt som dessa. KE utlovar att dessa är lika bra som kratom då de är ovetande. SS bestämmer sig först för att lägga ner helt men ändrar sig efter de ser KE’s beslut. SS beställer lite av fake batchen från KE och kablar ut att de ska fortsätta.
KE labbtestar sedan sitt fake javanica/hirsuta och får reda på att det är kratom. De byter snabbt leverantör, får in äkta varor och resultatet vet vi.
Nu hänger allt i luften. Jag skulle tro att SS inväntar på att KE ska släppa javanica, något som verkar dra ut på tiden. Eller så letar de själva efter leverantörer.
Det är KS hemsida där det står ”vi jobbar på något fantastiskt”, det är dock bara en wordpress template sida som syns efter allt innehåll är raderat skulle jag tro.