Citat:
Ursprungligen postat av
Lejonet1
Kokat te på ungefär 10-12g kratom ett par gånger men skulle våga påstå att jag inte känner mycket mer än att jag kanske blir lite lugnare. Är det individuellt lite hur det påverkar en eller tar jag för lite eller har jag dåligt kratom?
Koka te?

Ämnerna i kratom börjar försvinna redan vid 40 celcius. Kanske därför du inte kände av nått. Du ska bara blanda kratom pulvret med vatten mixa runt det och dricka direkt.
Vänta nu 2-3 dagar så att du återställer kroppen och testa med bara kallt vatten.
Du kommer inte bli hög eller känna av det jättemycket men är det bra kratom så ska det märkas av att nånting har hänt och du blir lite mysig och skön.
Dålig kratom finns och butiker har fan sålt dålig kratom under åren, det har jag själv upplevt många gånger. Var du en av de sista köparna så är risken att de sålde resterna så att säga.
Supremes Red Mang Da var min favorit. Bara som test köpte jag på mig massa andra sorter från andra butiker men fan blev besviken de flesta sög fan. Vissa sög riktigt hårt fick slänga många påsar för de var så jävla kassa kanske är det just det kratomet som du har. För kratom ska man känna av, inte bli hög men man ska känna av det.
Supremes Red Mang Da det var fin fin kratom.