2025-06-20, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Intressant efternamn och ett vänligt Intressant sammanträffande att hon driver företaget "Glimhester Agent & Manegement"

facebook
https://www.facebook.com/share/19iXDp2dLB/
Dock verkar hennes lille företag lika dött som rasks framtid.
Hon lever väl i en låtsasvärld där hon är "manager" och "agent" samtidigt som hon får veckopeng av sin make för att frisera hundar och ta selfies. Lite likt baronens upplägg faktist. Det är väl därför dom dras till varandra.
Citera
2025-06-20, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Vet inte, kanske? Eller så är Raskenstam mer manipulerande och använder ”svåra ord” som ett sätt att ta makten över situationer. Hon är nog ganska osäker och säger ”jomen lite så” som svar på allt. Och hennes bästis är inte heller den skarpaste kniven i lådan.
Bästisen "husvagnen" gör garanterat inte saker bättre, snarare tvärtom.

Den här nya donnan ser för övrigt 1000 ggr bättre ut än T trots 20 år äldre. T kan fan inte må bra av allt det här men hon är för dum för att begripa att hon sitter fast i en skittornado.
Citera
2025-06-20, 09:56
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Hon lever väl i en låtsasvärld där hon är "manager" och "agent" samtidigt som hon får veckopeng av sin make för att frisera hundar och ta selfies. Lite likt baronens upplägg faktist. Det är väl därför dom dras till varandra.

Står på hennes FB att hon är är "Projektledare inom system, vapen- och ammunitionssäkerhet vid försvarets materielverk".

Oavsett om det är sant eller inte, så uppfattar säkert Baronen henne, som en mer attraktiv kvinna.

Glad midsommar
Citera
2025-06-20, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Står på hennes FB att hon är är "Projektledare inom system, vapen- och ammunitionssäkerhet vid försvarets materielverk".

Oavsett om det är sant eller inte, så uppfattar säkert Baronen henne, som en mer attraktiv kvinna.

Glad midsommar
Jag sätter ett gigantiskt frågetecken på den uppgiften . I så fall saknar ju FMV omdöme helt.

Glad midsommar!
Citera
2025-06-20, 10:40
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen

Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi

Glad midsommar
LinkedIn så stor det hon jobbar med det. Samt hon delar på sin fb sida jobb tillhörande fav.se.
Skummade igenom hennes fb sida, och den känns äkta. Dock är hon inte anställd direkt av myndigheten. Uran anställd som projektledare.

Så jag upplever henne som sann. Men att försvara raskarna på det sättet, är inte friskt. Kanske dags att vi mallar hennes chefer och frågar om det är lämpligt att en anställd sysslar med yt drama av värsta sort.
Citera
2025-06-20, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
LinkedIn så stor det hon jobbar med det. Samt hon delar på sin fb sida jobb tillhörande fav.se.
Skummade igenom hennes fb sida, och den känns äkta. Dock är hon inte anställd direkt av myndigheten. Uran anställd som projektledare.

Så jag upplever henne som sann. Men att försvara raskarna på det sättet, är inte friskt. Kanske dags att vi mallar hennes chefer och frågar om det är lämpligt att en anställd sysslar med yt drama av värsta sort.
Om det är på det viset är hon ju en uppenbar säkerhetsrisk. Att porra sig på nätet med rask är som att be om att bli utpressad av främmande makt.
Citera
2025-06-20, 11:04
Medlem
Midsommar med den porrskadade ÄckelBaronen, hur ser den ut?

Han sitter i sitt annekterade vardagsrum, mörkläggningsgardiner hindrar allt ljus utifrån. AI-genererade höstsekvenser på TV:n. Naken i soffan drar han i sin lilla tjackpinne till random IG-stories från tanter.

Therese kommer in:
”Nu går vi och dansar runt midsommarstången!”

Baron af Ollon:
”Gå ni. Jag måste jobba! Har en grym idé som kan ge sjukt många views!”

Therese suckar och lämnar bostaden med barnen.

Den porrskadade ÄckelBaronen drar igång stereon med transhårdrock från 80-talet och fortsätter dra i tjackpinnen.

Glad midsommar alla!
Citera
2025-06-20, 11:12
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hon ser faktiskt betydligt bättre ut än Therese. Trots fler barn och närmare 20 års ålderskillnad.

Jag säger ingenting om den saken innan jag sett henne utan kilovis med tiktokfilter. Men hon har ett osympatiskt utseende och dum blick. Dialekten ska vi bara inte prata om
Citera
2025-06-20, 12:18
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Jag säger ingenting om den saken innan jag sett henne utan kilovis med tiktokfilter. Men hon har ett osympatiskt utseende och dum blick. Dialekten ska vi bara inte prata om

Med det sagt säger jag inte att hon är attraktiv. Att vara attraktivare än Therese innebär inte att man ser bra ut, just eftersom Therese är synnerligen oattraktiv själv.
Citera
2025-06-20, 12:48
Medlem
Jag tycker att det är ganska magstarkt att först gå på en begravning och sedan ”strosa omkring” i Gamla stan och ta selfies med fans. Eller visst, för vad fan du vill, men lägg inte upp det på sociala medier. Osmakligt och respektlöst. Allt blir content vare sig det är begravning eller förlossning eller annat personligt.
Citera
2025-06-20, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Jag tycker att det är ganska magstarkt att först gå på en begravning och sedan ”strosa omkring” i Gamla stan och ta selfies med fans. Eller visst, för vad fan du vill, men lägg inte upp det på sociala medier. Osmakligt och respektlöst. Allt blir content vare sig det är begravning eller förlossning eller annat personligt.
Tro mig, för baronen är det inte magstarkt alls, snarare en självklarhet. Hur kan man utnyttja en människas död på bästa sätt?
Citera
2025-06-20, 14:47
Medlem
Martensites avatar
Har den porrskadade Äckelbaronen fått hembesök från socialen den senaste tiden? Förr satt han ju på Youtube och gnällde om alla orosanmälningar de hade fått. Det kanske är dags att dra igång en vända till. Carl Fredrik visar för varje dag att han är olämplig som förälder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in