2025-03-04, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Brevet från polisen kanske landat i brevlådorna?

Blir jobbigt för chipstutten som kommer bli anmäld av 2 personer.

Båda skithögarna är körda utan deras mobbingsvideos, ingen vill kolla deras tråkiga vloggar där dom låtsas vara någon jävla Messias
Det är lugnt för Rask. Han öppnar ju aldrig post han inte har beställt, det blir väl för svårt att öppna med fötterna antar jag.
Varför har han för övrigt aldrig tagit chansen att raska upp programledarna i lyxfällan? Han är ju kåt på tv, och det vore ju ett strålande tillfälle att trycka till sina hejters här på flashback. Dessutom tycker jag programledarna har kommit undan med sin mobbarstil, han borde verkligen sätta dom på plats. Eller för den delen, han kanske skulle anmäla Tessan, det är ju hon som ställt till det.
Citera
2025-03-04, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Från Baronens senaste skit på Instagram - vad är de för bilder och eventuellt skadestånd han snackar om?
Ska han få, eller ska han betala?
Citera
2025-03-04, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Det är lugnt för Rask. Han öppnar ju aldrig post han inte har beställt, det blir väl för svårt att öppna med fötterna antar jag.
Varför har han för övrigt aldrig tagit chansen att raska upp programledarna i lyxfällan? Han är ju kåt på tv, och det vore ju ett strålande tillfälle att trycka till sina hejters här på flashback. Dessutom tycker jag programledarna har kommit undan med sin mobbarstil, han borde verkligen sätta dom på plats. Eller för den delen, han kanske skulle anmäla Tessan, det är ju hon som ställt till det.

Vi kanske skulle göra familjen Rask en tjänst och anmäla dem till lyxfällan.

Skulle bli oerhört bra tv att se hur tjackrunkaren tvingades söka jobb.
Citera
2025-03-04, 16:02
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Vi kanske skulle göra familjen Rask en tjänst och anmäla dem till lyxfällan.

Skulle bli oerhört bra tv att se hur tjackrunkaren tvingades söka jobb.
Räkna på fingrarna i 20 minuter framför budgettavlan och köra en brottningsmatch mot kickass-coachen Philip Diab i runkkojan innan han flyr iväg på sparkcykeln.

"Du känner inte mig 😭😭😭"
Citera
2025-03-04, 16:31
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Spola fram till 39:00 i denna live: https://www.youtube.com/live/1E3ionH...g5iUDBximJ-zw1

Så jäkla klockrent av den kvinnan. Haha
Citera
2025-03-04, 16:46
Medlem
Citat:
Spola fram till 39:00 i denna live: https://www.youtube.com/live/1E3ionH...g5iUDBximJ-zw1

Klok kvinna som klär av baronen fullständigt på 2 minuter.
Citera
2025-03-04, 16:47
Medlem
Jag plågade mig igenom hans trams på ig. Jag måste komma underfund med hur jag snabbspolar, han är inte direkt njutbar.
MEN, jag lyckades få fram att han har anmält tjejen han skickade nakenbilder till. Han är verkligen fruktansvärt korkad, och osmaklig. Är väl knappast en högoddsare att han får en motanmälan för han skickat hälsovådligt material till den stackars tjejen.
Citera
2025-03-04, 16:52
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Jag plågade mig igenom hans trams på ig. Jag måste komma underfund med hur jag snabbspolar, han är inte direkt njutbar.
MEN, jag lyckades få fram att han har anmält tjejen han skickade nakenbilder till. Han är verkligen fruktansvärt korkad, och osmaklig. Är väl knappast en högoddsare att han får en motanmälan för han skickat hälsovådligt material till den stackars tjejen.
Han är så jävla dum, hoppas han åker på en ofredande dom, det skulle sitta fint i pervots register.
Citera
2025-03-04, 16:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det hade inte gynnat honom att vara med i det programmet tror han även om det är vad han behöver.

Då kommer hans sista fans förstå vilket svin han är som alltid prioriterat sina egna behov framför sina egna barn.

Han skulle aldrig klara av ens en halv minut med Philip, han skulle börja bölskrika och springa ut därifrån med äggskallen.

Jävligt kul att nuvarande garderob är en nedgradering av koja, han förtjänar inte ens det där Harry Potter kyffet.
Citera
2025-03-04, 17:37
Citat:

Haha tyckte veckan starta lite trött och tråkigt men de här blir hur bra som helst.
Citera
2025-03-04, 17:43
Medlem
Snusfris avatar
Citat:

Det där skulle raskfittan ta och lyssna på.
Citera
2025-03-04, 17:44
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Lyssna på när RunkBaronen pratar med sin dotter vid 16.05 i senaste videon.
”Är det mysigt?” Med barnfjäskrösten och sen vidrigaste pervoflinet!

Isch!!!
Det är så jävla obehagligt när han säger saker med dendär rösten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in