2025-03-11, 21:01
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Micke skriver brev hem till alla barnen i Sverige faktiskt, jag ska berätta hur en dag går till på Farmen, jag vaknar upp i den kvinnliga storbondens säng, jag drar Alida i håret och hånglar, osv, pappa sonderar terrängen efter det bästa axstrået att placera i munnen

Haha nu var du faktiskt rolig.
2025-03-11, 21:32
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Haha nu var du faktiskt rolig.
Vadå faktiskt? jag är alltid rolig, och nu var jag rolig igen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-11 kl. 22:03.
2025-03-11, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vem spelar dagligvaruhandlaren iår tror ni? Claire Wikholm eller Ewa Fröling?
Gurie Nordwall!
2025-03-11, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Va? Är Amanda gravid? Vem av buksvågrarna Robban eller Micke är det som varit framme? Stackars unge. Barnsligare och flamsigare människa får man leta efter. Dessutom dum som en sten.
Ingen av dom, troligtvis. Hon var gravid redan när hon gick in på Farmen.
Men hon fick missfall under inspelningen.
2025-03-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Marica är ju dum i huvudet, hon ljuger alltså om uppdrag och ger dom mer arbete än nödvändigt. Idiot, är ruggigt less på henne och den fula dialekten
Dialekten är hemsk, vad är det ens för dialekt förresten?
2025-03-12, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Äsch, jag tror inte att Niklas tog illa upp av Adams och Andreas lilla charad vid andrekämpe-valet. Tror ni inte att han tål litet skoj, eller?
Själv har ju Niklas sprungit omkring och spexat i den där damhatten under halva serien. Inte direkt HBTQI-certifierat med tanke på alla sexuella minoriteter som trängts i årets "Farmen", eller hur?
Men han har minsann fått hållas, trots att han är rak som en pil.
Nej, det gäller att ge och ta och det är klart att atmosfären är rå men hjärtlig i en miljö som den som härskar på farmen. Det är väl "livat på luckan", om man säger så?

För övrigt så tror jag att Niklas är väldigt nöjd med sin "resa" på "Farmen". Han kom dit som oskuld och hann med att mista svendomen med Nathalie och sedan lägra Sofia när de två var ensamma på "Torpet". Visst är han ju ingen Knull-Micke men han kunde i alla fall lämna Tinget med högburet huvud och två "skalper" i bältet. Well, played, Nicky, well played.
Niklas är väl gay?
2025-03-12, 01:36
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Äsch, jag tror inte att Niklas tog illa upp av Adams och Andreas lilla charad vid andrekämpe-valet. Tror ni inte att han tål litet skoj, eller?
Själv har ju Niklas sprungit omkring och spexat i den där damhatten under halva serien. Inte direkt HBTQI-certifierat med tanke på alla sexuella minoriteter som trängts i årets "Farmen", eller hur?
Men han har minsann fått hållas, trots att han är rak som en pil.
Nej, det gäller att ge och ta och det är klart att atmosfären är rå men hjärtlig i en miljö som den som härskar på farmen. Det är väl "livat på luckan", om man säger så?

För övrigt så tror jag att Niklas är väldigt nöjd med sin "resa" på "Farmen". Han kom dit som oskuld och hann med att mista svendomen med Nathalie och sedan lägra Sofia när de två var ensamma på "Torpet". Visst är han ju ingen Knull-Micke men han kunde i alla fall lämna Tinget med högburet huvud och två "skalper" i bältet. Well, played, Nicky, well played.

Din gaydar måste vara riktigt usel om du inte märkt av att Niklas känns en smula gay.
2025-03-12, 01:37
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Niklas är väl gay?

"är till största del attraherad av killar" enligt artikel på QX.
2025-03-12, 02:43
Medlem
Citat:
Niklas är väl gay?
Och vad har det med saken att göra???
Tror inte han är gay men en snäll och trevlig kille!
2025-03-12, 04:38
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Dialekten är hemsk, vad är det ens för dialekt förresten?
Kallas Vägötska.
2025-03-12, 05:04
Medlem
Ridnes avatar
Micke, Adam och Andreas i all oära.. de är riktigt fula och hala falska ålar alla tre, men den som egentligen styr och ställer allting därinne är ju faktiskt Amanda. Hon är kass i tävlingar och vinner aldrig något men håller sig borta från att bli vald eftersom alla gillar henne. Hon har smörat sig in i alla läger med sitt extroverta och glättiga sätt och alla tror att just de är hennes ride-or-die.
Sofia har hon i en liten ask och kan få till vad hon vill och Marica litar också blint på henne. Samtidigt springer sedan Amanda runt och skvallrar till alla om vad folk kommer och säger i förtroende till henne eftersom de tycker om och litar på henne, och sedan skapar hon osämja medan hon själv håller sig undan dramat. Amanda är egentligen Farmens största fula fisk.
2025-03-12, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
"är till största del attraherad av killar" enligt artikel på QX.
Det är vi väl alla. Vi biter dock ihop och lägrar våra fruar/ fästmöer/ flickvänner ändå. För husfridens och heteronormens skull.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in