2025-02-05, 20:57
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Alida är väl inte särskilt snygg eller het?

Hon har dålig hy. Tycker det ser ut som acneärr i ansiktet. Men även andra har börjat se skabbiga ut. Jonna hade ju fullt av utslag i ansiktet och tycker även Robban har haft det. De kanske ska ta ett vattenprov i den där unkna insjön.
2025-02-05, 21:10
Medlem
ChiCoLas avatar
Säga vad man vill om Nathalie men hon har en jävla bra kropp. Stora pattar och bra bajja.
2025-02-05, 21:12
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Hon har dålig hy. Tycker det ser ut som acneärr i ansiktet. Men även andra har börjat se skabbiga ut. Jonna hade ju fullt av utslag i ansiktet och tycker även Robban har haft det. De kanske ska ta ett vattenprov i den där unkna insjön.

Natalie ser sminkad ut varje dag, ögonskugga har hon i alla fall. Får de ha med sig personliga saker?
2025-02-05, 21:51
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Natalie ser sminkad ut varje dag, ögonskugga har hon i alla fall. Får de ha med sig personliga saker?

Verkar så. Marica är också sminkad.
2025-02-05, 21:59
Medlem
farlings avatar
Citat:

Tror att de tar kol från spisen och svärtar ögonlock/bryn med.
Man såg i något av avsnitten denna veckan att Natalie stod och målade sig med något som såg ut som en kolbit.
Deras lösögonfransar gör ju också att de ser sminkade ut till viss del.
2025-02-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Skärp dig Robban!, lägg dig bara i Natalies skrev igen (med näsan flippad nedåt den här gången) så kommer du slippa flippa på henne i närtid
Gör om, gör rätt!
2025-02-06, 00:14
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuppis
Natalie letar verkligen efter saker för att framhäva sig själv.
Hon är bättre än alla andra enligt henne själv.

.däremot börjar jag gilla snickaren mer och mer. Han verkar ändå vettig?

Jag gillar också snickaren. Positiv, verkar vilja hålla sig utanför drama och jobbar på.
Niklas ligger mig också lite varmt om hjärtat hittills. Trots sin osäkerhet så tar han sig ändå för allt och utmanar sina rädslor.

Nathalie håller jag med om att hon ger lite dålig smak i munnen. Men jag ser lite samma beteende i henne som Jonna hade. Duktig på att berömma sig själv, men inte lika duktig på att berömma andra. Skall de ge sig på att säga någonting positivt om någon så bara måste det kilas med en pik eller kritik också. Typ "Bra jobbat, men det här har du/han/hon/hen gjort fel".
2025-02-06, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Hon menade att det blir en vattenskada. Det är väl onödigt? Sen tycker jag att hon har försökt jobba med positiv uppmuntran och inspirera andra till att lägga manken till och utföra uppdragen så maximalt som möjligt. Det har ju gett resultat för Brandstorp också - och jag får uppfattningen att det är mycket tack vare henne. Sen lackade vissa ur och blev lata, och vände sig emot henne. Jag tycker det var taskigt.

Blir ingen vattenskada av det. Det regnar ju förfan rakt in genom huset, så vad det spelar lite blöt tvätt för roll då?
2025-02-06, 01:43
Medlem
Är Nathalie en gammal tolvstegare?

Hon pratar lite så, "det är min känsla", "vi har delat för varandra'", "jag har visat mig sårbar", "ska vi ta en feedbackrunda?" osv osv.
2025-02-06, 02:59
Medlem
Puma006s avatar
jösses vad Natalie klagade i dagens avsnitt, måste vara rekord i klagande av de säsonger som jag har sett.

Hur Wincent kunde godkända uppdragen på Lillängen är en kåta.
Diskstationen ser ju förjävlig ut. Diskhon vart inte nersänkt och tegelstenar vart inte kluvna.
Adams ursäkter att det inte finns rätt utrustning på gården.

Wincent är för snäll. Om det varit på Guttas tid, då hade det inte blivit godkänt.
2025-02-06, 10:07
Medlem
Var verkligen ursprungstanken att de skulle slå ihop gårdarna så snabbt eller är det för att Lill-Ängen är så sopiga i alla tävlingar?
2025-02-06, 11:42
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Är Nathalie en gammal tolvstegare?

Hon pratar lite så, "det är min känsla", "vi har delat för varandra'", "jag har visat mig sårbar", "ska vi ta en feedbackrunda?" osv osv.

50% av alla deltagare genom tiderna på Farmen är gamla missbrukare så det är absolut inte omöjligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in