2025-03-11, 09:28
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Så du accepterar med glädje då att Adam eller Micke vinner? Tja, det säger ju allt om dej.

Ja, helst hoppas jag Micke vinner, värdig farmare.
2025-03-11, 09:31
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur vet du att hon knullar en man? fram med bild på man

Hon nämner i veckans avsnitt sin sambo som "han" iallafall, blev föga förvånad. Om det nu inte är en transa haha.
2025-03-11, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tänker att Niklas kanske inte var så snäll som produktionen framställt honom. Han kanske i själva verket var en sådan som bäddade säck, klippte sönder kalsonger och sniffade tjejernas trosor.
Jag säger inte att det var så men man undrar ju varför Baj-Allan och Ålefeskar'n körde sin teater vid andrekämpe-valet. De kanske hämnades för en lång tid av passiv-aggresiv terror på farmen? Deras beteende är ju annars obegripligt, särskilt om alla de andra visste om vad som skulle hända.
Jag menar att vi VET ju faktiskt inte, allt vi ser är vad produktionen vill att vi skall se.

Jag tror inte att Niklas varit elak mot de andra, det var troligen på samma sätt som vid mobbning i skolor och på arbetsplatser, en ledare (Adam i detta fall) startar utfrysningen och alla andra hänger bara på.
2025-03-11, 13:52
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Alltså vilka stjärnor dom är som producerat detta.. när dom hade slakten varnade dom känsliga tittare innan.

Men i dagens avsnitt när Jesper läste sitt brev fick man både se filmklipp från när grisen får bultpistolens skott i hövvet och även när den styckas helt oförberett

klever 3000
2025-03-11, 13:59
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tänker att Niklas kanske inte var så snäll som produktionen framställt honom. Han kanske i själva verket var en sådan som bäddade säck, klippte sönder kalsonger och sniffade tjejernas trosor.
Jag säger inte att det var så men man undrar ju varför Baj-Allan och Ålefeskar'n körde sin teater vid andrekämpe-valet. De kanske hämnades för en lång tid av passiv-aggresiv terror på farmen? Deras beteende är ju annars obegripligt, särskilt om alla de andra visste om vad som skulle hända.
Jag menar att vi VET ju faktiskt inte, allt vi ser är vad produktionen vill att vi skall se.

Ajo, och Micke driver ett eget Treblinka bakom Brandstorp, Adam käkar 15 lappar LSD varje morgon och Marica har 30 000 kortväxta vietnamesiska barn i sina byxor.

Man vet aldrig!!!!!!
2025-03-11, 14:41
Medlem
drinksareonmes avatar
Ska bli intressant att se hur Maricas skämt tas emot.
2025-03-11, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Alltså vilka stjärnor dom är som producerat detta.. när dom hade slakten varnade dom känsliga tittare innan.

Men i dagens avsnitt när Jesper läste sitt brev fick man både se filmklipp från när grisen får bultpistolens skott i hövvet och även när den styckas helt oförberett

klever 3000
Va, sköt de Jesper?
2025-03-11, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheSkurt1312
Ajo, och Micke driver ett eget Treblinka bakom Brandstorp, Adam käkar 15 lappar LSD varje morgon och Marica har 30 000 kortväxta vietnamesiska barn i sina byxor.

Man vet aldrig!!!!!!
Ja, ja, du får välja mellan det röda eller det blå pillret som du vill.
2025-03-11, 16:34
Medlem
Äsch, jag tror inte att Niklas tog illa upp av Adams och Andreas lilla charad vid andrekämpe-valet. Tror ni inte att han tål litet skoj, eller?
Själv har ju Niklas sprungit omkring och spexat i den där damhatten under halva serien. Inte direkt HBTQI-certifierat med tanke på alla sexuella minoriteter som trängts i årets "Farmen", eller hur?
Men han har minsann fått hållas, trots att han är rak som en pil.
Nej, det gäller att ge och ta och det är klart att atmosfären är rå men hjärtlig i en miljö som den som härskar på farmen. Det är väl "livat på luckan", om man säger så?

För övrigt så tror jag att Niklas är väldigt nöjd med sin "resa" på "Farmen". Han kom dit som oskuld och hann med att mista svendomen med Nathalie och sedan lägra Sofia när de två var ensamma på "Torpet". Visst är han ju ingen Knull-Micke men han kunde i alla fall lämna Tinget med högburet huvud och två "skalper" i bältet. Well, played, Nicky, well played.
Senast redigerad av GregersWerle 2025-03-11 kl. 17:02.
2025-03-11, 19:42
Medlem
kukflashs avatar
Marica är ju dum i huvudet, hon ljuger alltså om uppdrag och ger dom mer arbete än nödvändigt. Idiot, är ruggigt less på henne och den fula dialekten
2025-03-11, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
Vem spelar dagligvaruhandlaren iår tror ni? Claire Wikholm eller Ewa Fröling?

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Marica är ju dum i huvudet, hon ljuger alltså om uppdrag och ger dom mer arbete än nödvändigt. Idiot, är ruggigt less på henne och den fula dialekten
Ha ha, jag var less på henne och den dialekten första dagen, det är lika dränerande som att lyssna på Hyper sponsor reklamen i 7 år nu, hon ser ut framifrån som budgetvarianten av Inga Marie Carlsson som jag sätt fittan på
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-11 kl. 20:28.
2025-03-11, 20:22
Medlem
Crapmagics avatar
Micke skriver brev hem till alla barnen i Sverige faktiskt, jag ska berätta hur en dag går till på Farmen, jag vaknar upp i den kvinnliga storbondens säng, jag drar Alida i håret och hånglar, osv, pappa sonderar terrängen efter det bästa axstrået att placera i munnen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-11 kl. 20:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in