2025-03-08, 01:51
Medlem
Visst, snyggt spelat av Adam för att få ut Niklas. Men fy fan för Andreas, falsk! Hoppas någon ur produktionen hintade för Niklas om vad som skett. Han får gärna ta Marica som storbonde. Vill bara se Andreas inte bli vald.

Höll på Niklas, vem ska man hoppas på nu?
2025-03-08, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfsdick
Visst, snyggt spelat av Adam för att få ut Niklas. Men fy fan för Andreas, falsk! Hoppas någon ur produktionen hintade för Niklas om vad som skett. Han får gärna ta Marica som storbonde. Vill bara se Andreas inte bli vald.

Nja snyggt och snyggt, jag vet inte var Nicklas verkligen ett hot mot dem, normalt förr om åren i vart fall så brukar de ju satsa på att försöka få ut dem som verkar starkast och alltså kan hota i fysiska grenar, men inte detta år som det verkar där satsar man på att få ut de som ser klenast ut först märklig taktik, kan jag tycka, sen om man retar sig på någon så visst få ut denne då men Nicklas var ju knappast en sådan som folk kan reta sig på.
Nu får man ju hoppas att Nicklas sätter Marica eller Jesper som storbonde och den som blir det väljer mellan fjollorna eh förlåt killarna igen och att de inte fegar och tar en tjej till andra kämpe, fast om det blir Marica så måste ju Jesper på något vis bli fredad såklart för att det ska fungera.
Senast redigerad av clanton 2025-03-08 kl. 04:37.
2025-03-08, 07:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Snyggt?? Han är ju en falsk orm. Typiskt blattebeteende att luras och bedra utan minsta samvete (vi vet ju vilka det är som fuckat upp vårt bidragssystem). "Det är bara ett spel" bla bla bla. Samtidigt som han blir skitsur om någon gör så mot honom. Det såg man i början när han hamnade i det sämre laget på Torpet. Jag tycker precis som Niklas, att ett löfte är ett löfte både i spelet och utanför, och att hur man beter sig där visar hur man är som person även utanför. Vissa skulle aldrig svika sitt löfte, oavsett spel eller inte.

Jag blir galen på hur jävla naiv och lättlurad Jesper är. Trodde han hade lärt sig sedan han äntligen (efter flera påpekanden från Marica) såg igenom Andreas. Men icke. Nu tror han på riktigt att Micke vill ha med honom i finalen Hur dum får man vara?

Nu hoppas jag Marica eller Alida vinner. Övriga har jag inte mycket till övers för.
Senast redigerad av Flor-Ida 2025-03-08 kl. 08:07.
2025-03-08, 07:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Undrar om Amanda visste att hon var gravid när hon gick in på Farmen?
Va? Är Amanda gravid? Vem av buksvågrarna Robban eller Micke är det som varit framme? Stackars unge. Barnsligare och flamsigare människa får man leta efter. Dessutom dum som en sten.
2025-03-08, 09:03
Medlem
chipstutte1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Va? Är Amanda gravid? Vem av buksvågrarna Robban eller Micke är det som varit framme? Stackars unge. Barnsligare och flamsigare människa får man leta efter. Dessutom dum som en sten.
Nej hon var gravid första par-tre veckorna i farmen, alltså redan innan hon kom in. Och sen fick missfall under inspelningen.
2025-03-08, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Jag undrar så mycket vad är du för en människa ? kan du berätta för mig hur du ser ut och vad för ställning i livet du har med jobb och familj ? skicka pm ist för här

farmen är lajf

Hahaha! Tänker lite samma. Är väl samma nisse som brukar skriva såna här "målande" texter i farmentrådarna.
2025-03-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Hahaha! Tänker lite samma. Är väl samma nisse som brukar skriva såna här "målande" texter i farmentrådarna.
Ja, det är samma nisse.
Mer än så tänker jag dock inte bjuda på. Med tanke på alla dumheter jag så målande skriver så värnar jag om min FB-anonymitet.
Den enda som skulle kunna få ett PM ifrån mig där jag avslöjar mer om mig är Alida. Att få lägra henne vore en nåd att stilla bedja om...
2025-03-08, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingrossw
VINNARE AV ÅRETS UPPLAGA ÄR, 100% SÄKERT.

UNDER SPOILERN.

🤔🤦🏼‍♀️
Senast redigerad av Swe2k22 2025-03-08 kl. 11:42.
2025-03-08, 11:10
Medlem
Citat:

Både Andreas och Adam riktigt falska mot snälla Niklas. Dåligt gjort måste man säga.
2025-03-08, 11:30
Medlem
Inspirit81s avatar
Ja det var tråkigt Bajj Adam lyckades med sina lilla plan, hade Niklas tagit kunskap är jag helt säker på han hade åkt ut dock
2025-03-08, 11:49
Medlem
Urinterapeuts avatar
Det lilla självförtroende Nicklas byggt upp under säsongen lär blåsas bort nu när han får se sig förd bakom ljuset likt en chackpjäs.
2025-03-08, 12:04
Medlem
Mina favoriter är Jesper, Micke, Alida, Niklas och Marica. Ingen direkt ordning, jag gillar dom alla av olika anledningar.

Jesper är en storfavorit. Otroligt härlig människa, en sån man själv skulle vilja ha i sin umgängeskrets. Tycker även Micke sprider god stämning och är reko.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in