2025-03-14, 17:55
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Hade helst sett Andreas som förste kämpe tror jag. Micke är en jobbig jävel men absolut en tillgång på gården som kan mycket, och värdig att få gå till finalvecka

Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Nej säg inte det han har ju tagit i hand med Micke på torpet och tror att han är med i dennes pakt.
Blir nog den som Micke bestämmer att det ska bli eller möjligen Andreas som han vet kör ett fulspel mot honom.
Citera
2025-03-14, 18:06
Medlem
Alltså, jag är 100% straight och har (väl likt övriga grabbar härinne) mest tänkt på Amanda och Nathalie (nu ett minne blott) och den tjusiga programledaren Brolin i sådana typiskt pojkaktiga "syndiga" tankar, men ärligt alltså .. skulle jag få för mig att prova en snubbe som hade Micke absolut varit nåt att lägga mellan lakanen! Not gonna lie, jag gick igång på ALLA cylindrar när han stod där i logen med sina muskulösa armar och presenterade hasselbackspotatisen inför en ödmjuk Andreas. Jag är nästan villig att sätta pengar på att tanken även har slagit Andreas. Aja, hoppas nån av de två går till final. Fina killar. Sofia är för övrigt jävligt cool, gillar hennes swagger!
Citera
2025-03-14, 18:51
Medlem
Erki122s avatar
Buhuu det är in ok med pranks det var inte alls kul buhuu..

Citera
2025-03-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelfyra
Alltså jag fick snarare lite nyvunnen respekt för honom då jag tyckte att han dagen efter var respektfull, kunde backa i sitt beteende och be om ursäkt. Det tycker jag är viktigt hos en person!

Precis vad narcissisterna gör, gulli gull.

vad gör ens andreas på farmen? noll karaktär
Citera
2025-03-14, 20:41
Medlem
Jag förstår Micke helt och hållet. Att utnyttja någon annan för sin egen vinning skull är helt fel. Hade Marica haft lite stake hade hon satt Micke som första kämpe och tagit smällen av sitt val själv. Nu putta hon över det på någon annan och det är det Micke reagerade på. Stå upp för var du gör och låt inte någon annan få ta skiten.
Sen var det bra att de tog snacket dagen efter när alla känslor lagt sig lite. Micke växte verkligen i mina ögon.
Citera
2025-03-14, 21:19
Medlem
mensverkets avatar
Kul nu att kolla deltagarnas Instagram och intervjuer med Hänt.
Amanda och Micke bodde ihop 2 månader efter Farmen men bröt upp pga "olika värderingar".

Sen allt prat bakom varandras ryggar. Alida hade ju aldrig sagt Micke skulle bli förstakämpe för 2 veckor sedan som Amanda sa.
Den kvinnliga avundsjukan.
Citera
2025-03-14, 21:28
Medlem
farlings avatar
Alltså förlåt, men att Adam och Amanda står och gafflar om att det ska visas respekt är höjden av ironi. Själva har de inga problem med att ljuga och springa med skvaller, lura folk och sedan skratta bakom deras rygg.
DET är att inte visa respekt och vara elaka, det Marika gjorde var bara ett oskyldigt spratt.

Sätt er ner och håll käft för fan jävla barnrumpor!

Och Mickes utbrott vid matbordet ska vi inte ens tala om. Han är ju lika god kålsupare själv. När han var storbonde pratade han ju om att offra Nicklas, för att säkra en vecka till t.ex.
Obehaglig människa, och det känns som att han verkligen visade sina rätta färger i det ögonblicket.
Senast redigerad av farling 2025-03-14 kl. 21:51.
Citera
2025-03-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Alltså förlåt, men att Adam och Amanda står och gafflar om att det ska visas respekt är höjden av ironi. Själva har de inga problem med att ljuga och springa med skvaller, lura folk och sedan skratta bakom deras rygg.
DET är att inte visa respekt och vara elaka, det Marika gjorde var bara ett oskyldigt spratt.

Och Mickes utbrott vid matbordet ska vi inte ens tala om. Han är ju lika god kålsupare själv. När han var storbonde pratade han ju om att offra Nicklas, för att säkra en vecka till t.ex.
Obehaglig människa, och det känns som att han verkligen visade sina rätta färger i det ögonblicket.

Det här asså. Blev så otroligt frustrerad på Micke och dom andra, dom var ju så otroligt elaka mot Niklas och gör vad som helst för sin egen vinning. Hade Adam varit storbonde och kommit på detta spratt själv hade han tyckt det var askul, idiot
Citera
2025-03-14, 22:03
Medlem
Selischs avatar
Kan hålla med om att Marikas agerande var fel, både med uppdragen och mot Micke, men Adam är helt fel person att klaga på "fulspel" osv med tanke på hur han och Andreas agerade mot Nicklas. Höjden av ironi. Hoppas han ryker nästa vecka. Börjar störa mig riktigt mycket på honom.
Citera
2025-03-14, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling

Inte bara Nicklas. Han går ju även bakom ryggen på sin så kallade bästa vän, Andreas. Det enda som spelar roll är att någon i ”rätt gäng” blir storbonde. Så som han pratade till Marika, framför en hel grupp dessutom, är vedervärdigt. Blicken på det. Riktig hycklare.
Citera
2025-03-14, 23:08
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskhummern26
Det här asså. Blev så otroligt frustrerad på Micke och dom andra, dom var ju så otroligt elaka mot Niklas och gör vad som helst för sin egen vinning. Hade Adam varit storbonde och kommit på detta spratt själv hade han tyckt det var askul, idiot
Finns bara ett problem, Adam eller Amanda kommer aldrig bli storbonde.
Citera
2025-03-14, 23:13
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Skulle hon välja Micke så väljer han Jesper, enkelt. Dessutom är Micke sociopat och ställer till ett jävla helvete om han blir vald.
Och då väljer Jesper kunskap, varför tror du micke är så vass i kunskap? är det bara för han är bra på det praktiska? Jag tror inte han är så vass i kunskap faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in