Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-06, 19:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Man ska vara tydlig men varför skriver ingen då menar du?

Inte så många söker samma som mig.
Hellre väldigt få mail från profiler som stämmer hyggligt/bra än många som inte alls är det man önskar.
Citera
2025-03-06, 19:15
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Inte så många söker samma som mig.
Hellre väldigt få mail från profiler som stämmer hyggligt/bra än många som inte alls är det man önskar.

Sant. Får man fråga vad du söker med tanke på att det är så få som svarar?

Kom på att det kanske var en för personlig fråga, sorry.
Senast redigerad av glajarn 2025-03-06 kl. 19:44.
Citera
2025-03-06, 22:15
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Sant. Får man fråga vad du söker med tanke på att det är så få som svarar?

Kom på att det kanske var en för personlig fråga, sorry.

Kan formulera mig som så, att jag söker varken ONS eller väldigt korta eller snabba träffar men sex är fokus i allra högsta grad.
Söker heller inte välutrustade eller vältränade män, snarare "vardagsnormala" män som är socialt smidiga i kombination med att dom inte har bråttom att ses. Vill ju veta vem han är först så att jag vet om jag vill ha sex med honom men då tycker majoriteten av män att jag är komplicerad eller för seriös. Varför ha bråttom, då missar man guldkornen

Bara för att man inte vill vara någon töm-och-glöm behöver man inte vara varken komplicerad eller seriös.
Läser man min profil så tror jag att man förstår att jag vet vad jag vill och antingen så är jag helt fel för nästan alla män på BC eller så tycker många män att det låter för krångligt? Men skulle säga att det är oerhört svårt att hitta en pålitlig sexpartner så ifall man inte ens vill lägga två strån i kors så lär dom få vara utan...
Citera
2025-03-06, 22:17
Citat:
Kan formulera mig som så, att jag söker varken ONS eller väldigt korta eller snabba träffar men sex är fokus i allra högsta grad.
Söker heller inte välutrustade eller vältränade män, snarare "vardagsnormala" män som är socialt smidiga i kombination med att dom inte har bråttom att ses. Vill ju veta vem han är först så att jag vet om jag vill ha sex med honom men då tycker majoriteten av män att jag är komplicerad eller för seriös. Varför ha bråttom, då missar man guldkornen

Bara för att man inte vill vara någon töm-och-glöm behöver man inte vara varken komplicerad eller seriös.
Läser man min profil så tror jag att man förstår att jag vet vad jag vill och antingen så är jag helt fel för nästan alla män på BC eller så tycker många män att det låter för krångligt? Men skulle säga att det är oerhört svårt att hitta en pålitlig sexpartner så ifall man inte ens vill lägga två strån i kors så lär dom få vara utan...

Håller med männen. Sex är sex, dejting är något annat. Ingen vill gå en bachelorgallring för att knulla.
Citera
2025-03-06, 22:24
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Håller med männen. Sex är sex, dejting är något annat. Ingen vill gå en bachelorgallring för att knulla.

Och jag vill inte riskera att bli någon töm-och-glöm för att en del har så snäv syn på vad som är sex. Har vad jag önskar för stunden och brukar hitta det jag söker men det får ta tid för att det ska bli nöjsamt för oss båda.
Citera
2025-03-06, 22:38
Citat:
Och jag vill inte riskera att bli någon töm-och-glöm för att en del har så snäv syn på vad som är sex. Har vad jag önskar för stunden och brukar hitta det jag söker men det får ta tid för att det ska bli nöjsamt för oss båda.

Svårt att se hur du kan ha det problemet med den skeva fördelningen på sidan
Citera
2025-03-06, 22:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Svårt att se hur du kan ha det problemet med den skeva fördelningen på sidan

Många män är inte så noga med vem dom har sex med, och jag vill såklart känna mig som lite mer än någon som dög för stunden. Då hjälps det ju inte att det går tretton av dom på dussinet om nästan alla tretton inte kan bete sig normalt eller finns i en någorlunda närhet geografiskt.
Citera
2025-03-06, 22:51
Citat:
Många män är inte så noga med vem dom har sex med, och jag vill såklart känna mig som lite mer än någon som dög för stunden. Då hjälps det ju inte att det går tretton av dom på dussinet om nästan alla tretton inte kan bete sig normalt eller finns i en någorlunda närhet geografiskt.

Bara ta en vanlig datingapp och sök sex. Ingen man tackar nej till det och där är utbudet större.
Citera
2025-03-07, 00:08
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Bara ta en vanlig datingapp och sök sex. Ingen man tackar nej till det och där är utbudet större.

Vill skiva i klartext vad jag söker och har fått höra att det inte lämpar sig på vanlig dejtingapp.
Lär ju vara ungefär samma typ av män där med om dom ändå söker bara sex, så ser inte vad jag skulle vinna på det.
Citera
2025-03-07, 00:33
Citat:
Vill skiva i klartext vad jag söker och har fått höra att det inte lämpar sig på vanlig dejtingapp.
Lär ju vara ungefär samma typ av män där med om dom ändå söker bara sex, så ser inte vad jag skulle vinna på det.

Jag skrev att alla män är där, och alla män kan tänka sig sexrelationer . Du har mycket större utbud.
Kvinnor som söker sex listar sig som casual. Svårare än så är det inte.

Sen berättar du efter matchningen precis som om du vore på bodycontact, dina parametrar.
Citera
2025-03-07, 05:13
En härlig sida, för att skatta rått åt ynkliga män som är så desperata att det blir äckligt och som fortsätter att skicka meddelanden efter meddelanden trots att de aldrig fått svar.

Jag har ingen respekt alls för män som söker saker och som de tror gör att de "utforskar sin sexualitet" där man märker att våld och sjuka fetischer som toa-saker gömmer sig bakom sexet, och där man tror att det ska bli okej att hålla på med det om man gömmer det i ett sexuellt beteende.

En riktig man har normalt sex med en kvinna han aktar.

Majoriteten därinne kan knappt skriva, och är så enkelspåriga och totalt fixerade vid sitt kön och kroppsöppningar, att det måste kännas som att umgås med barn om man skulle träffa dem i verkliga livet. Att dessa män klarar av vardagen utan att bränna ner huset eller köra av vägen är en gåta.

Män är helt klart de som styrs mest av sina små känslor. Ytterst få män har något intellektuellt intressant att tillföra samhället och människan som art. Utlänningarna inne på BC gör saken ännu värre och skillnaden ännu mer tydlig.

Men en rolig sida att vara medlem på som kvinna när man vill ha sig ett gott skratt.
Senast redigerad av Ras-babyn 2025-03-07 kl. 05:19.
Citera
2025-03-07, 10:51
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag skrev att alla män är där, och alla män kan tänka sig sexrelationer . Du har mycket större utbud.
Kvinnor som söker sex listar sig som casual. Svårare än så är det inte.

Sen berättar du efter matchningen precis som om du vore på bodycontact, dina parametrar.

Vill vara tydlig med parametrar redan i profil då jag inte finner något nöje att prata med män som inte är vad jag söker.
Vill kunna "sortera" hyggligt från start.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in