2025-03-04, 20:35
Medlem
hej, ska börja praktik på samhall, pröva på olika saker i 4 veckor som kan leda till jobb
men vet någon om drog tester görs allmönt ang praktikanter, fast anställda görs det väl

tagit lite saker oxym tjo, nyligt och börjar den 10e mars praktik, ren blir jag ej men om dom ber en pinka tex 10mars formalitet.......
t
tacksam för svar'
plan B "vara sjuk-" OM det görs drogtester......redan i början, tror min nojja,
Citera
2025-03-05, 17:12
Medlem
Hej
Jag undrar om man hinner bli ren av 1mg alprazolam på 3 dygn?
Förr vet jag det hade gått men vet inte om de ändrat något.
Tacksam för svar.
Citera
2025-03-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zopifanta1
hej, ska börja praktik på samhall, pröva på olika saker i 4 veckor som kan leda till jobb
men vet någon om drog tester görs allmönt ang praktikanter, fast anställda görs det väl

tagit lite saker oxym tjo, nyligt och börjar den 10e mars praktik, ren blir jag ej men om dom ber en pinka tex 10mars formalitet.......
t
tacksam för svar'
plan B "vara sjuk-" OM det görs drogtester......redan i början, tror min nojja,

Beror ju helt på hur mycket du tagit och när.
Tjo lär du ju vara ren på och oxy sitter inte heller länge fast beror på hur mycket för att kunna räkna på det.
Citera
2025-03-05, 19:04
Medlem
MidnattsTerrors avatar
Ingen som har koll på sub UP som skickas på analys?

Citat:
Ursprungligen postat av MidnattsTerror
Har hört så mycket olika om Subutex, att den har längst halveringstid men andra säger att dem är rena på 3 dagar efter 4mg.

Vad stämmer egentligen för Sub ? Det skickas på analys på Karolinska.

Någon som har erfarenhet senaste åren som vet vad som gäller med sub på analys?
Citera
2025-03-06, 16:13
Medlem
Tjena, jag har rökt hasch i cirka 7 år och säkert dagligen i kanske 4-5 år. Nån liten paus då och då men inte länge.
Senaste året har jag rökt typ 0,3-0,6g om dagen. Fast en helg i januari blev det kanske 1-1,5g om dagen.

Jag har nu varit rökfri i 11 dagar. Men testar fortfarande positivt på 200ng/ml.

Jag ska på test men vet inte exakt när. Och som jag uppfattat det så är 20ng/ml vanligast?

Eftersom jag fortfarande är positiv på 200ng/ml, kan det då ta väldigt lång tid att bli het ren?
Citera
2025-03-06, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wox1313
Tjena, jag har rökt hasch i cirka 7 år och säkert dagligen i kanske 4-5 år. Nån liten paus då och då men inte länge.
Senaste året har jag rökt typ 0,3-0,6g om dagen. Fast en helg i januari blev det kanske 1-1,5g om dagen.

Jag har nu varit rökfri i 11 dagar. Men testar fortfarande positivt på 200ng/ml.

Jag ska på test men vet inte exakt när. Och som jag uppfattat det så är 20ng/ml vanligast?

Eftersom jag fortfarande är positiv på 200ng/ml, kan det då ta väldigt lång tid att bli het ren?
Jag var positiv i 11 veckor när jag slutade röka
Citera
2025-03-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smolov
Jag var positiv i 11 veckor när jag slutade röka

Oj, ja är nog ganska kört då.
Kan tillägga att jag är 174 lång och väger ca 60kg.
Snabbaste sättet att bli ren på är dricka massa vatten, finns det något mer man kan göra?
Citera
2025-03-07, 19:43
Medlem
Villavagnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wox1313

Vid dagligt bruk en längre tid får man lätt räkna
med 2-3 månader innan man är grön vanligtvis.
Dock en jamaicansk polare slog sig hårt över bröstet och lovade dyrt och heligt att te gjort på Sarsaparilla root detoxar kroppen från thc över en natt vilket jag hade svårt att tro.

Beställde hem en påse ifall om att och visst kom dagen då jag behövde lämna ett up så nu kunde jag testa ifall det stämde.

Hade två veckor på mig att bli ren ifrån dagligt rökande, vågade inte testa att dricka tet enbart dagen innan så jag drack två koppar om dagen tills att jag skulle pissa och till min förvåning va jag helt ren?
Aldrig hänt mig innan så något gjorde sarsaparillan.
Senast redigerad av Villavagnar 2025-03-07 kl. 19:55.
Citera
2025-03-10, 16:53
Medlem
Jag vill minnas att för x år sen fanns det test, både stickor och för produkt, som gav utslag specifikt för tramadol, inbillar jag mig bara att dessa funnits eller?
Det enda jag hittar nu är labbanalys..
Citera
2025-03-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Hej
Jag undrar om man hinner bli ren av 1mg alprazolam på 3 dygn?
Förr vet jag det hade gått men vet inte om de ändrat något.
Tacksam för svar.

Urin är lugnt!
Citera
2025-03-10, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Urin är lugnt!

Tack för svar. Jag upptäckte det idag.
De har väldigt höga cutoff på screeningen såg jag med efter lite sökande. Det var mest det jag var rädd de hade sänkt för var många år sedan jag tog alpra.
Hittade även att om man bara tar 0,5-1mg ska det tydligen gå ut på 24tim stod det (enstaka tillfällen) fast vet i fan om det faktiskt stämmer.
Fast 2-3mg gick fredag till måndag 👍
Citera
2025-03-10, 20:17
Medlem
KringExs avatar
Eftersom att jag får Baklofen via laro så kan jag ta Gabapentin, Lyrica och Phenibut utan att det upptäcks, eftersom att Baklofen ger utslag på lyrica🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in