Citat:
Ursprungligen postat av
Skeppsvrak
Ja alltså blir ju problem med barn, körkort och såklart jobb om du måste framföra fordon.
Blir några samtal med socialtjänsten och även ta om hela körkortet.
Om du inte har turen att bara behöva lämna prover för droger. Men det kostar en slant.
Jag vet inte vad 1,6ug i blod betyder sorry.
Men ditt åtal är endast för droger i blodet? Inget innehav? Framfört fordon? Våld?
Du är anonym här, men hur ärlig är du med intaget och ditt bruk?
Samt attentin är ju inte receptfritt..
Fattar att det känns tufft nu. Men du har 2 val vänd skeppet eller fortsätt i samma riktning.
Du löser detta!

Tackar för svar.
Jag har både Elvanse o Attentin på recept så på den biten är allt oskyldigt o rent.
Ang ärlighet o amfetaminbruk så skulle jag aaaaaldrig i mitt liv erkänna nåt om den saken ”gloria”
Närå skämt å sido. Jag har i maj månad varit påtänd nästintill i 3 år nästan ”betoning på nästan” vareviga dag. Så där tog du mig med handen i kakburken
Just det, jag erkände för domaren o slapp tingsrätten osv. Böter på en enligt mig ganska låg summa ca 6000 om jag inte missminner mig helt nu. Skiten är iaf betald. Körkortet i alfabetets alla bokstäver har jag kvar. Knegar som alla andra.
Oohhh de sista meningarna kan nog locka fram negativa känslor hos folk. Måste hämta popcorn - Mvh Lillpille