2026-01-25, 13:38
Medlem
Hej ! Jag undrar hur länge benzo sitter i? Jag tog 2 st ”blå” i fredags och jag ska troligen på pissprov nu under kommande vecka ! Jag tar inte Benzo regelbundet, jag pussade negativt förra veckan så jag vet att jag va ren innan jag tog benzot
Citera
2026-01-25, 14:37
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfis
Hej ! Jag undrar hur länge benzo sitter i? Jag tog 2 st ”blå” i fredags och jag ska troligen på pissprov nu under kommande vecka ! Jag tar inte Benzo regelbundet, jag pussade negativt förra veckan så jag vet att jag va ren innan jag tog benzot
Det beror helt på när under kommande vecka du ska pissa. Vanligtvis är du ren efter 4 dagar om du bara käkat alpra vid ett tillfälle och inte blandat in stess eller ikto osv i cocktailen. Alpra är välkänd för att ha mycket kort spårningtid men hur snabb din metabolism är kan också spela in. Och just det! Drick vatten som en dåre under kommande dagar, vi snackar 3-4 liter om dan

Lycka till
Citera
2026-01-25, 15:56
Medlem
Tack så mkt för svar då hoppas jag det e borta snart ! Nån som vet hur länge en joint sitter i? Jag va så dum och rökte en hel joint i fredags ? Jag va helt ren från det veckan innan ! Fan att man ska va så dum….
Citera
2026-01-25, 16:41
Medlem
Hallå där ute alla tengentkrigare.

Om jag förstått det hela rätt så är det betydligt lättare att klara sig på ett salivprov, än det andra mätmetoderna?

Jag kommer att eventuellt lämna prov om 2 dagar på psyk för medicinsk uppföljning osv. Och det jag är orolig för då är thc och sub.(Salivprovet skickas till Tyskland)

Rökte en hålk igår 3 blås igår.
Snortade lite sub, ca 1mg för 2v sedan.
Hade då en 8mg som jag använde under 1v.

Hittade lite angående tester på https://svenskadrogtester.se/detektionstider/

Mvh
Senast redigerad av Pumprik 2026-01-25 kl. 17:39.
Citera
2026-01-26, 11:19
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumprik
Hallå där ute alla tengentkrigare.

Om jag förstått det hela rätt så är det betydligt lättare att klara sig på ett salivprov, än det andra mätmetoderna?

Jag kommer att eventuellt lämna prov om 2 dagar på psyk för medicinsk uppföljning osv. Och det jag är orolig för då är thc och sub.(Salivprovet skickas till Tyskland)

Rökte en hålk igår 3 blås igår.
Snortade lite sub, ca 1mg för 2v sedan.
Hade då en 8mg som jag använde under 1v.

Hittade lite angående tester på https://svenskadrogtester.se/detektionstider/

Mvh

Nej det är tvärtom. Det enda undantaget är THC när det kommer till salivproven.
Citera
2026-01-28, 16:06
Medlem
ngingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfis
Tack så mkt för svar då hoppas jag det e borta snart ! Nån som vet hur länge en joint sitter i? Jag va så dum och rökte en hel joint i fredags ? Jag va helt ren från det veckan innan ! Fan att man ska va så dum….

Det bör vara lugnt efter en vecka om jointen inte var lika fet som en cubansk cigarr och helt spräng-packad med svart afghan.
Citera
2026-01-30, 09:45
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Universitetsholmen
Hade valt urintest framför saliv alla dagar i veckan.
Jag tog oxikodon en vecka innan testet, det var som tur ute ur systemet.
Jag pissade mig själv hemma med test för tramadol, det var negativt. Så vågade gå till läkaren och lämna pisseprov. Men då var det helt plötsligt salivtest. Det gav utslag på tramadolen. Då var det 8 dygn senare och jag tog en låg dos tramadol. Som sagt mitt urin var rent, men jag åkte dit på salivtestet. Sjukt

Minns du vart de skickade detta test? 8 dagar för en låg dos tramadol låter sinnessjukt. Borde inte vara möjligt
Citera
2026-02-07, 12:56
Medlem
thecompasss avatar
Fick reda på igår fredag att jag får ett besök hemma
av öppenvården på tisdag förmiddag och misstänker att jag i samband med det möjligtvis får lämna UP (multisticka snabbtest).

Råkade damma i mig ett par gram kokain i helgen som var och hade 4-5 streck kvar som jag sög i mig i torsdags innan lunch. Undrar således om någon här har koll på vilken cutoff öppenvården har på sina stickor? Är det 300ng/ml så borde jag vara safe men är lite orolig över om de kör på de nyare 100ng/ml stickorna?

Om jag räknat rätt så är det cirka 120h (5 dagar) mellan sista intag och UP.
Citera
2026-02-08, 11:39
Medlem
Oxytorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecompass
Fick reda på igår fredag att jag får ett besök hemma
av öppenvården på tisdag förmiddag och misstänker att jag i samband med det möjligtvis får lämna UP (multisticka snabbtest).

Råkade damma i mig ett par gram kokain i helgen som var och hade 4-5 streck kvar som jag sög i mig i torsdags innan lunch. Undrar således om någon här har koll på vilken cutoff öppenvården har på sina stickor? Är det 300ng/ml så borde jag vara safe men är lite orolig över om de kör på de nyare 100ng/ml stickorna?

Om jag räknat rätt så är det cirka 120h (5 dagar) mellan sista intag och UP.
Dom använder 20ng/ml, åtminstone på mig. Nu var de ett tag sedan jag fick göra testet.
Citera
2026-02-10, 11:54
Medlem
Upptäcks Stesolid i blodprov eller pissprov?
Citera
2026-02-10, 12:27
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierina
Upptäcks Stesolid i blodprov eller pissprov?
Ja, beror på mängd och tid.
Citera
2026-02-10, 13:32
Avslutad
Om man rökat thc-a varje dag i ca 6mån. Hur länge skulle man vänta med att ens tänka på att ta ett urinprov? För om man köper hem ca 5st prover vill man inte gärna gå igenom dem direkt och vara positiv på alla. Vill bara se till så man är ren när det är dags att plocka fram hojen i sommar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in