Citat:
Ursprungligen postat av
Nikasi
Jag skulle påstå att det INTE är kratomabstinens att ha problem med sömnen utan det hade man INNAN, sen funkade sömnen bra med Kratom och nu är det tillbaka till ursprungsläget.
Nej, du har fel.
Jag har haft sömnproblem hela mitt liv men när mitt Kratom tog slut fick jag en relativt lindrig ångest och var vaken i fyra dygn.
En värre del av Kratom-AT som endast nämnts några få gånger i tråden var en frossa som gjorde att jag kappt lämnade sängen innan jag fick tag i mer Kratom, detta trappade jag ner på istället för att gå full Cold Turkey som jag gjort tidigare.
Normala människor slipper antagligen AT från Kratom då dom saknar missbrukartendenser som mig.
Jag tog överdrivet stora doser när jag hade Kratom hemma.
Jag är lika självdestruktiv när det gäller alla droger, öppnar jag ett helrör vodka slutar jag inte dricka innan den är tom och hade jag möjlighet ringde jag min jugge-leverantör som körde hem sprit till mig vilket jag slutade upp med efter att vaknat upp hos polisen eller akuten lite för ofta.
Jag en förhöjd risk för epilepsiattacker sedan jag inhandlade en stor påse Ksaol och sedan väcktes av ambulanspersonalen en månad senare när jag låg och krampade på köksgolvet, det blev en veckas avgiftning på sjukan efter det.
Denna en månads långa minneslucka är personligt rekord och sedan dess tar jag det betydligt lugnare även om jag gärna lindrar livets tristess med det jag har tillgång till men några fler besök på intensiven har jag lyckats undvika.