2025-02-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Satt och kollade på Axels video om Anjo och Verz. Riktigt lågt av Anjo att ifrågasätta någons mående på det där viset.

Allt Anjo gör är lågt omoget och svinigt.
Han är bra på att manipulera sina följare
Anjo var faktiskt humble en gång i tiden.

Men när han blev vän med Jockiboi fick han storhetsvansinne
Citera
2025-02-27, 21:19
Medlem
vichy6s avatar
Anjo tror att myndighetsröst är nock för att kväsa kritik.

Njae…. Anjo har en smutsig stämpel som kvinnoförnedrande typ.

Han säger att han inte bryr sig om något, att han inte har problem med att ljuga…

Suck och vaff! Denna tomte borde hitta annan plattform.
Citera
2025-02-27, 21:20
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Kan någon posta dumpar från vad lisen sysslar med?

Inget på IG, men hon skrev väl att hon är på snap???
Citera
2025-02-27, 21:26
Avslutad
Såg en snutt av Anjos video nyss, tjuter om att någon brud skärmdumpat och spelat in deras konversation på IG..

Är det inte just de Anjo byggt hela sin karriär på, att läcka skit och skapa drama mellan olika kreatörer?
Citera
2025-02-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Såg en snutt av Anjos video nyss, tjuter om att någon brud skärmdumpat och spelat in deras konversation på IG..

Är det inte just de Anjo byggt hela sin karriär på, att läcka skit och skapa drama mellan olika kreatörer?
Ja men du missar ju att det gäller alla andra med inte ANJO I DONT GIVE A FAAAAAAK
Citera
2025-02-27, 22:23
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish

Kollade i fem minuter och det var smärtsamt.
Typ att tjejen gav lokal ljudupptagning var enligt anjo bra eftersom hans publik då ser att de som kritiserar hans film ursäktar att Olof k och lokal försökte framea jookiboi flr våldtäkt
Och därför inte ska tas på allvar.

Alltså han sa typ min strategi för att förekomma kritiken är den här. Idiot
Citera
2025-02-27, 22:28
Medlem
abvs avatar
Oj så han tjuter anjo. Jag har bara sett några minuter så vi får se om topplocket flyger i den här videon som vanligt. Lisen lär behöva köra in sin sköna man till psykakuten (eller ta något varv i McDriven) i helgen om han inte lugnar sig.
Senast redigerad av abv 2025-02-27 kl. 23:05.
Citera
2025-02-27, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Som domino, ingen kommer vilja ta ansvar och alla kommer vilja skylla ifrån sig men tar då med sig någon i fallet istället för att klara undan sig själv.

Alla händelser är sammanlänkade och

Någon vill ha ut information eller lögner och sammanlänkar och lämnar info och material till en som producerar, sektmedlemmar kommer in för att ge videon eller ryktet spridning, det görs videos för att styrka den första producentens och underlaget med okänd härkomsts trovärdighet, tredje skiktet i sekten får reklam från skikten över och varandra ibland också hjälp med nätverkande, producent1 får betalt av den som önskade få ut ryktet, i form av hjälp med samarbeten, shout outs, clout, resor och arbete som producent i ett litet projekt för att det inte ska se ut som en muta att ha producenten som springer herren på täppans ärenden på sin pay roll.

Angelica Tärnaby driver en förtalssida, Chrippa Gossip. Men vilka andra sidor och skvallerkonton kopplas till vilka i sekten?

Anjo, Rask, Motvikt, skuldrådgivaren, Jocke, Danjal, Vadärproblemet, Julia, Angelica Tärnsby, Anna Book och Felicia Book runkar av varandra i ring offentligt, men det finns förmodligen flera stora fiskar under ytan.

Wempa är en som tagit på sig projekt doxa alla på Flashback som kritiserar Joakim Lundell.

Hur går det med rätten till yttrandefrihet Anjo?

Lokal, mosa upp en video ikväll där han motsäger sig själv gällande att ta ansvar för vad personer säger och gör på sin kanal, sin egen delaktighet i till exempel att samla och sprida väldigt privata samtal och meddelanden, hur han aldrig har ifrågasatt moralen hos personer som delar med sig av sånt till honom när dom vet att det kommer ut, men när meddelanden handlar om honom, då gäller något helt annat.

Och att *yttrandefrihetshjälten Anjo* vill hota och få ut identiteten både en stackars tjej för att hon, som hans gud Jocke brukar göra, skickat vidare meddelanden och samtal till en som publicerar det och nästan gick med på vara Jockes hund och göra hans dokumentär för att hänga ut flashbackare och att Anjo använder en kille som är dömd för medhjälp till mord för att grovt hota kritikern Medvikt.

”Anonymitet vid det här laget är lite för sent” hotar Anjo till kritikern i pm.

Men det gäller inte 400Ben som efter grov utpressning gick med på att vända på kappan och livrädd maniskt att sprida desinformation och springa sektens ärenden på Flashback? I början var 400Ben skyldig ”någon” att skriva hundratals inlägg om dagen med det innehåll som bestämdes av själva utpressaren.
.
400Ben’s identitet är fortfarande inte röjd, så jag antar att hen har gjort sig förtjänt av anomymitet eftersom Anjo inte har läckt den.

Han har tappat det och Jocke kommer aldrig att stå upp för honom.

#rättvisaföroffret
#avföljanjo
#räddabarnet
#yttrandefrihet
Vi får se var allt landar.

Men min spontana tanke är att allt kommer rinna ut i sanden.

Jag tror inte wempa kommer släppa nåt, det har gått så lång tid.

Men jag vet inte.

Jag har däremot blivit restriktiv med att yttra mig här.
Med all rätt.
Citera
2025-02-27, 22:35
Medlem
Kan jag få hjälp och lyssna och jämföra?

Jag har hittat en kvinna som kan bokas som röstskådespelerska som låter som ”40-åringen” som Anjo hade intervju med. Anjo raderade en kommentar om henne och hon har dejtat en bekant till Jocke.

15:00 Anjo samtalar med ”40-åringen”
https://www.youtube.com/watch?v=eXlAb1-SaMQ

Röstskådespelerskan
06:00
https://youtu.be/_Mn7UtdBN0A?si=w6Lv5DZNZhwbonPy

https://www.acasting.se/denisedesmond

Jämför man med kvinnan i Anjos intervju med röstskådespelaren tycker jag att rösterna, dialekterna, betoningar och sättet att prata är snarlika.

Jämför man kvinnans röst i Anjos intervju med mot kvinnan som Lokal pratade med är det svårt att avgöra att det är en och samma person i båda ljudupptagningarna.

Jag tror att Anjo pratade med en annan kvinna än Lokal. Tycks det vara så jävligt att han pratat med röstskådespelerskan eller är det inte hon?
Senast redigerad av Pallal 2025-02-27 kl. 23:18.
Citera
2025-02-27, 22:41
Medlem
I kvällens videos kommentarsfält är det blivit extremt tydligt att Anjo kört hårt på banna/ta bort kommentarer. Det är sjukt pinsamt av en person som yttrar sig så hårt om saker och ting att han inte tillåter någon säga emot.
Citera
2025-02-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
I kvällens videos kommentarsfält är det blivit extremt tydligt att Anjo kört hårt på banna/ta bort kommentarer. Det är sjukt pinsamt av en person som yttrar sig så hårt om saker och ting att han inte tillåter någon säga emot.
Visst är det så.

Har du någon minut över och läsa mitt inlägg precis över och ge feedback?
Citera
2025-02-27, 22:46
Avslutad
DOM VILL STOPPA MIN FILM!

så löjligt rubrik på senaste videon haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in