2024-02-09, 16:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag tror att många här hade vågat träffa honom irl, men det är inte lika många som vill ställa upp på ett klipp där man ska målas upp som "Flashback-hatare".
Sedan förstår jag inte varför han tror att ingen skulle ’våga’.
Skulle man vara rädd för honom på något sätt eller?

Jag vill skydda mitt konto, vilket har noll att göra med att jag inte skulle våga möta honom.

Så är det nog för de flesta av oss.

Han är en tönt!
Citera
2024-02-09, 16:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Ingen hade vågat träffa honom

I värsta fall kan man ju springa ifrån honom, plus, vad tänker han att han ska göra. Vad jag vet är diabetes och fetma inte luftburet…
Anjo är farlig, han sitter på 1tb prints som han när som helst kommer använda som ammo, detta har han även stolt hotat med.

Wanna fight bro? I got prints..
Citera
2024-02-09, 17:11
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Anjo är farlig, han sitter på 1tb prints som han när som helst kommer använda som ammo, detta har han även stolt hotat med.

Wanna fight bro? I got prints..
Om inte pRinTsEn biter kommer hans hemliga vapen: rap-roast! Han spottar ajabaja-ord på dig mellan andetagen som får dig att trilla av stolen. UUh Yo! UUH! Jag sa ju att du UUUUH skulle passa dig! *stirrar in i fel kamera* FAKKA INTE MED ANJO YO!! AAAAAHH UH!!
Citera
2024-02-09, 17:12
Avstängd
vichy6s avatar
Han tvivlar på sin tron? Han är sjukt nischad
Citera
2024-02-09, 18:44
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
"Tror dock det blir svårt för att ingen av dom hade vågat träffa mig irl tror jag."
Ja, han kanske sätter sig på en så att man kvävs eller något. Eller så dör man av chocken över hur korkad han är

Sen så har han väl enligt egen utsago aldrig läst i den här tråden på Flashback så varför skulle han bry sig

Hade varit episkt om "Arbetsskygg" dök upp och ägde Anjo, hade nog blivit väldigt underhållande Förvisso så hade Anjo aldrig vågat.

Slutar väl med en inhyrd skådespelare som låtsas vara en "Flashback-hatare"...
Citera
2024-02-09, 19:40
Medlem
Tror de flesta inte hade fått ut något av att bli filmad och vara med i hans Youtube kanal förutom att skämma ut sig offentligt genom att synas med honom samt att man kanske inte vill synas offentligt över huvudtaget.

Anjo har sån övertro på sitt yrke, han tror att allt handlar om Youtube och få följare. Alla vill synas och ursäkten att man inte vill det måste vara att man är rädd för honom.

Om någon från flashback hade varit med så hade det ju varit en sån person som vill synas och kanske skriver här för att personen är avundsjuk. Då hade Anjos poäng bevisats
Citera
2024-02-09, 19:42
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Slutar väl med en inhyrd skådespelare som låtsas vara en "Flashback-hatare"...

Lokal kanske återuppstår med en ny video ihop med Olofs råttiga kompis ... och har ett samtal med en flashbackare .. som sedan lämnar över sig själv till klanen i form av anonym intervju
Citera
2024-02-09, 20:51
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Tror de flesta inte hade fått ut något av att bli filmad och vara med i hans Youtube kanal förutom att skämma ut sig offentligt genom att synas med honom samt att man kanske inte vill synas offentligt över huvudtaget.

Anjo har sån övertro på sitt yrke, han tror att allt handlar om Youtube och få följare. Alla vill synas och ursäkten att man inte vill det måste vara att man är rädd för honom.

Om någon från flashback hade varit med så hade det ju varit en sån person som vill synas och kanske skriver här för att personen är avundsjuk. Då hade Anjos poäng bevisats
Ja precis, själv har jag varken facebook, instagram, tiktok eller youtube-kanal för att jag inte har ett omättligt behov av att synas och höras. Jag hade nästan tyckt att det vore skoj att träffa anjo och snackat och hört om hans syn på livet (som verkar utspela sig på sociala medier lol) men jag är inte content till hans förtalskanal på youtube. Det är kul att diskutera internetfenomen och höra andras åsikter om dessa. Det anjoman och co inte förstår är att jag (och de flesta andra) gör det här för att det är kul på en liten del av min lediga tid, tid som de själva spenderar på att scrolla instagram och annan skit.

Jag ska försöka vara tydlig. Jag tycker helt enkelt att det är roligare att diskutera och läsa kommentarer om människor (som tror att hela universum utspelar sig på sociala medier, t.ex. "anjo" m.fl.) på ett internetforum än att filma mig själv eller bygga lego med en 40-åring från Norrköping.
Citera
2024-02-09, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Ja precis, själv har jag varken facebook, instagram, tiktok eller youtube-kanal för att jag inte har ett omättligt behov av att synas och höras. Jag hade nästan tyckt att det vore skoj att träffa anjo och snackat och hört om hans syn på livet (som verkar utspela sig på sociala medier lol) men jag är inte content till hans förtalskanal på youtube. Det är kul att diskutera internetfenomen och höra andras åsikter om dessa. Det anjoman och co inte förstår är att jag (och de flesta andra) gör det här för att det är kul på en liten del av min lediga tid, tid som de själva spenderar på att scrolla instagram och annan skit.

Jag ska försöka vara tydlig. Jag tycker helt enkelt att det är roligare att diskutera och läsa kommentarer om människor (som tror att hela universum utspelar sig på sociala medier, t.ex. "anjo" m.fl.) på ett internetforum än att filma mig själv eller bygga lego med en 40-åring från Norrköping.
Håller med helt!
Citera
2024-02-09, 21:41
Medlem
Enda man kan tänkas fråga Anjo baserat på hans expertis är vilka chips man ska välja en fredag som denna.
Citera
2024-02-10, 10:52
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOchLov
Enda man kan tänkas fråga Anjo baserat på hans expertis är vilka chips man ska välja en fredag som denna.
Ja, och hur man inte ska driva ett företag
Citera
2024-02-10, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Anjo får väl komma in och pennfajtas i tråden, helt enkelt om han vill bemöta "tuffa frågor".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in