2025-02-27, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
En tjej? har skrivit under Anjos senaste video ( typ):

Tack för att du står upp för kvinnor. Fler män borde vara som du.

Detta hjärtar han.

Han är inte riktigt klok när det kommer till kritan. Ett hjärta ... hahaha
Citera
2025-02-27, 17:47
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
En tjej? har skrivit under Anjos senaste video ( typ):

Tack för att du står upp för kvinnor. Fler män borde vara som du.

Detta hjärtar han.

Wow..”tack för att du står upp för kvinnor och riktiga våldsoffer”. Under samma video där han gormade åt den ”blåsta blondinen” han inte minns namnet på..

Och jag vet inte, men jag har en känsla av att jag inte är det enda ”riktiga” (vem säger ens så?) våldsoffret som är blockat från Anjos kommentarsfält för att ha delat min erfarenhet..
Citera
2025-02-27, 17:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Wow..”tack för att du står upp för kvinnor och riktiga våldsoffer”. Under samma video där han gormade åt den ”blåsta blondinen” han inte minns namnet på..

Och jag vet inte, men jag har en känsla av att jag inte är det enda ”riktiga” (vem säger ens så?) våldsoffret som är blockat från Anjos kommentarsfält för att ha delat min erfarenhet..

Såna som du kan ju kritiskt nyansera debatten runt hans hafsverk.

Trist 😞
Senast redigerad av vichy6 2025-02-27 kl. 17:53.
Citera
2025-02-27, 17:58
Medlem
Citat:

Det är ju fler än en gång han glömt namnet på henne. Passivt aggressiv så det förslår.

Blockar han för att folk berättar om erfarenheter? Det är ju sjukt. Den här frågan om han gått på rättsförhandlingar om våldtäkt är nog lätt att besvara. Det här får mig att tänka på min teori att han själv har begått våldtäkt. Han vill inte att offren ska yttra sig, de ska bara hålla käften typ. Men det är bara en ren spekulation.
Citera
2025-02-27, 18:16
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är ju fler än en gång han glömt namnet på henne. Passivt aggressiv så det förslår.

Blockar han för att folk berättar om erfarenheter? Det är ju sjukt.

Jag rök väldigt tidigt och snabbt. Med mina erfarenheter såg jag en fara redan i början på hela ”dramat” när en ung kvinna hängdes ut för att ljuga om misshandel och ”sätta sin partner i häktet”. Jag försökte belysa varför det inte är värt att dra en sådan chansning och hur det kan skada någon som potentiellt redan är utsatt i sin relation. Men också på ett mycket större plan med tanke på att det är på stora plattformar budskapet sprids. ett budskap till personer i allmänhet (främst unga kvinnor) som går och funderar på om det är värt att anmäla, men får i ansiktet att ingen kommer tro dem. Man ska bara hålla käften och låta rättssystemet sköta sådant (och jag sa inte ens ”hålla käften”, inte ens så hatisk är jag )
Citera
2025-02-27, 18:17
Medlem
vichy6s avatar
Anjos kvinnoförakt är till full beskådan. Hur kan man inte se?

Att han har en enda kvinnlig supporterföljare är skrämmande.

Om man är stor ska man vara snäll. Var det Bamse som sade så?

Anjo har helt trashat YT med sitt förakt och översitteri och då speciellt mot kvinnor.

Han är hotad av en man och som den fegis han är, så attackerar han direkt mannens partner.

Moget Anjo, du är stor, fet och obehaglig!
Citera
2025-02-27, 19:55
Medlem
Anjo är för trög för att fatta att ALLT hänger på följarna, utan dom är han ingenting alls. Men istället hänger han ut följare, raderar kritiska BEFOGADE kommentarer och smustskastar följarna. Man kan bara titta på hans visningar hahahah de går inte bra alltså. Och Lisen, snälla håll käften med ditt tyck synd om Anjo hahahah vad har han gjort ett helt år? Och du har stöttat honom?? Tur jag inte är hans fru för hade inte visat mig ute med honom hahaha asså att ni inte skäms, en barnfamilj som håller på såhär asså väx upp idioter 😂😂😂
Citera
2025-02-27, 19:55
Medlem
kaktusplastiks avatar
Saker Anjo redan har bevisat att han har 0 kunskap om (bara genom sin trailer och införsäljning av denna "dokumentär"):
- Hur människans minne fungerar
- Hur man läser en dom
- Hur vittnens utsagor värderas
- Vilka som har sekretess och varför

Blir bra när dokumentären kommer ut sen så kan vi fylla på listan med 8 000 nya punkter.
Citera
2025-02-27, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Saker Anjo redan har bevisat att han har 0 kunskap om (bara genom sin trailer och införsäljning av denna "dokumentär"):
- Hur människans minne fungerar
- Hur man läser en dom
- Hur vittnens utsagor värderas
- Vilka som har sekretess och varför

Blir bra när dokumentären kommer ut sen så kan vi fylla på listan med 8 000 nya punkter.

Nollkunskapen tror jag även gäller intresset att betala 49 kr för en dokumentär om att Anna Books smått efterblivna son skulle vara orättvist dömd. Tippar på ett par hundra köpare.
Citera
2025-02-27, 20:41
Medlem
Citat:

Var det Jennifer Anjo kallade dum blondin? Jennifer hade många bra och kloka åsikter.
Anjo är bara avundsjuk/svartsjuk för att han inte har en snygg, sexig smart tjej och hade bra åsikter
Citera
2025-02-27, 20:46
Medlem
Satt och kollade på Axels video om Anjo och Verz. Riktigt lågt av Anjo att ifrågasätta någons mående på det där viset.
Citera
2025-02-27, 20:59
Medlem
Hillsongsekts avatar
Kan någon posta dumpar från vad lisen sysslar med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in