Citat:
Väldigt patetiskt när Anjo fick kritik för att försvarat en barnvåldtäktsman och hans försvar blir att börja gaffla om vad Lokal gjorde för 3 år sedan, då har man inte mycket att komma med.
Det där att om 3 månader är det glömt.
Anjo försökte ta upp allt dåligt Lokal gjorde för 2-3 år sedan, istället för att svara på kritiken han fick gällande sin dokumentär, så försökte han flytta fokus.
Axel sa att det lokal gjorde var gammalt, man kan absolut prata om det också, men att först kunde vi fokusera på den skit Anjo gör just NU. Och sen prata om den skit Lokal gjort för flera år sedan.
Då kontrade Anjo med att enligt den logiken så kommer allt vara glömt och förlåtet om några månader eftersom man bara ska fokusera på det som sker just nu (vilket inte alls var vad Axel menade, men jag vet inte om Anjo är för efterbliven för att förstå, eller om han medvetet misstolkade det Axel sa)
Anjo försökte ta upp allt dåligt Lokal gjorde för 2-3 år sedan, istället för att svara på kritiken han fick gällande sin dokumentär, så försökte han flytta fokus.
Axel sa att det lokal gjorde var gammalt, man kan absolut prata om det också, men att först kunde vi fokusera på den skit Anjo gör just NU. Och sen prata om den skit Lokal gjort för flera år sedan.
Då kontrade Anjo med att enligt den logiken så kommer allt vara glömt och förlåtet om några månader eftersom man bara ska fokusera på det som sker just nu (vilket inte alls var vad Axel menade, men jag vet inte om Anjo är för efterbliven för att förstå, eller om han medvetet misstolkade det Axel sa)
Att det skulle vara glömt efter 3 månader kan han glömma, först kommer det bli rättegång och efter domen vunnit laga kraft kommer han vara med i tidningen om vad han utsatt flera brottsoffer för och efter det så syns domen i minst 5 år, kanske tom 10 beroende på hur grova brotten som åklagaren åtalar honom för.
Om du inte fattat det ännu, du är helt körd Anjo, du förstörde din egna karriär.
Jag vet att du sa en gång att om du blir bannad på yt går du bara vidare till en annan plattform där du tar betalt, lycka till med det. Ni alla såg väl vad som hände Pontus R som gjorde samma, han självdog i glömska
Nu är det nog med drama för idag, nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna, Anjo och Lisen jag hoppas ni har valium så det räcker hela natten