2025-03-06, 00:24
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det där att om 3 månader är det glömt.
Anjo försökte ta upp allt dåligt Lokal gjorde för 2-3 år sedan, istället för att svara på kritiken han fick gällande sin dokumentär, så försökte han flytta fokus.
Axel sa att det lokal gjorde var gammalt, man kan absolut prata om det också, men att först kunde vi fokusera på den skit Anjo gör just NU. Och sen prata om den skit Lokal gjort för flera år sedan.
Då kontrade Anjo med att enligt den logiken så kommer allt vara glömt och förlåtet om några månader eftersom man bara ska fokusera på det som sker just nu (vilket inte alls var vad Axel menade, men jag vet inte om Anjo är för efterbliven för att förstå, eller om han medvetet misstolkade det Axel sa)
Väldigt patetiskt när Anjo fick kritik för att försvarat en barnvåldtäktsman och hans försvar blir att börja gaffla om vad Lokal gjorde för 3 år sedan, då har man inte mycket att komma med.

Att det skulle vara glömt efter 3 månader kan han glömma, först kommer det bli rättegång och efter domen vunnit laga kraft kommer han vara med i tidningen om vad han utsatt flera brottsoffer för och efter det så syns domen i minst 5 år, kanske tom 10 beroende på hur grova brotten som åklagaren åtalar honom för.

Om du inte fattat det ännu, du är helt körd Anjo, du förstörde din egna karriär.

Jag vet att du sa en gång att om du blir bannad på yt går du bara vidare till en annan plattform där du tar betalt, lycka till med det. Ni alla såg väl vad som hände Pontus R som gjorde samma, han självdog i glömska

Nu är det nog med drama för idag, nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna, Anjo och Lisen jag hoppas ni har valium så det räcker hela natten
Citera
2025-03-06, 00:32
Avslutad
https://www.tiktok.com/@sandrasyrena/video/7478095258056805654?sender=@sandrasyrena/

hon verkar vettig ju, måste vara ett geni
Citera
2025-03-06, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det där att om 3 månader är det glömt.
Anjo försökte ta upp allt dåligt Lokal gjorde för 2-3 år sedan, istället för att svara på kritiken han fick gällande sin dokumentär, så försökte han flytta fokus.
Axel sa att det lokal gjorde var gammalt, man kan absolut prata om det också, men att först kunde vi fokusera på den skit Anjo gör just NU. Och sen prata om den skit Lokal gjort för flera år sedan.
Då kontrade Anjo med att enligt den logiken så kommer allt vara glömt och förlåtet om några månader eftersom man bara ska fokusera på det som sker just nu (vilket inte alls var vad Axel menade, men jag vet inte om Anjo är för efterbliven för att förstå, eller om han medvetet misstolkade det Axel sa)

Aah okej då är jag med! Men tragikomiskt varje gång han blir ifrågasatt så är de "lokal lokal " men Anjo går på riktiga offer. Offer som faktiskt blivit våldtagen men de är tydligen värre med en fiktiv person olof k hittade på för 3 år sedan och som lokal flertalet gånger tagit avstånd från och bett om ursäkt. Han är ju den som sänker kvinnors trovärdighet mest då han ifrågasätter ETT RIKTIGT FALL. MED ETT RIKTIGT OFFER. Hjärnkontoret har gått i konkurs hos den där slabbtratten
Citera
2025-03-06, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Linnéa skrev på instastory:
Din fru har redan skvallrat att ni mår dåligt över all kritik för din OSMAKLIGA ÄCKLIGA VÄRDELÖSA ”dokumentär”

Men enligt Anjo får dom såååå mycket kärlek…

Tittar man tillbaka på Anjos "vodcast" när han och Lisen presenterade postern till den kommande filmen för någon / några månader sen ser man redan då att hon var sjukt obekväm. Lär väl inte blivit bättre nu.
Citera
2025-03-06, 00:38
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Aah okej då är jag med! Men tragikomiskt varje gång han blir ifrågasatt så är de "lokal lokal " men Anjo går på riktiga offer. Offer som faktiskt blivit våldtagen men de är tydligen värre med en fiktiv person olof k hittade på för 3 år sedan och som lokal flertalet gånger tagit avstånd från och bett om ursäkt. Han är ju den som sänker kvinnors trovärdighet mest då han ifrågasätter ETT RIKTIGT FALL. MED ETT RIKTIGT OFFER. Hjärnkontoret har gått i konkurs hos den där slabbtratten
Ja du har helt rätt
Citera
2025-03-06, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Detta måste genomföras! Vi måste få ihop nåt.
Lisen sålde kläder med ett förnedrande tryck på Clues barn på i vinter.

Hob tyckte det var kul. Hon kan få ditt ansikte upptryckt och håller med när Anjo har sexualiserat och nedvärderat Linnea, spekulerat i hennes sexualitet.

Som den low value woman hon är kan tåla att se sitt ansikte dregla efter olika korvar i en stor upplaga som säljs på tradera till förmån för antimobbing, våldtäktsoffret, suicide zero eller någon kvinnojour.
Citera
2025-03-06, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Lisen sålde kläder med ett förnedrande tryck på Clues barn på i vinter.

Hob tyckte det var kul. Hon kan få ditt ansikte upptryckt och håller med när Anjo har sexualiserat och nedvärderat Linnea, spekulerat i hennes sexualitet.

Som den low value woman hon är kan tåla att se sitt ansikte dregla efter olika korvar i en stor upplaga som säljs på tradera till förmån för antimobbing, våldtäktsoffret, suicide zero eller någon kvinnojour.

Ja köper en lätt!!!!!
Citera
2025-03-06, 00:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vilken jävla röv, finns lite att ta i.

Det där måste varit efter hon kom ut från biggest looser?

Nu avslutar jag mitt flashbackkonto för nu är jag väl död typ.
Citera
2025-03-06, 00:59
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vilken jävla röv, finns lite att ta i.

Det där måste varit efter hon kom ut från biggest looser?

Hehe nu lär topplocket gå ordentligt hos Anjo

Vilken avslutning på kvällen med en naken GrisenLisen som fläker ut sig det var lite otippat.
Senast redigerad av Miy 2025-03-06 kl. 01:20.
Citera
2025-03-06, 01:21
Medlem
https://m.imdb.com/title/tt35680972/

Glöm inte att lämna reviews. Konstigt hur han påstår att majoriteten älskar hans pissiga dagis nivå dokumentär.
Citera
2025-03-06, 01:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Hehe nu lär topplocket gå ordentligt hos Anjo

Vilken avslutning på kvällen med en naken GrisenLisen som fläker ut sig det var lite otippat.
Var han arg innan lär han koka nu, jag är bara glad att jag hann citera innan personen redigerade inlägget, det handlade om sekunder

Det där hinknamnet rimmar dåligt nu
Citera
2025-03-06, 01:35
Medlem
Storanglarens avatar
Problemet med Anjo är att han låter tunnan komma till tals och inte ifrågasätta allt hon säger och klämma åt henne rejält kring varför hon är en sån dålig mamma och varför hon inte uppfostrat sina båda barn till goda medborgare. Det vågar han inte förstås...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in