2025-02-24, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros130
Vilka tror ni vinner farmen 2025?

Så länge inte Marika vinner så spelar det ingen roll. Trött på kärringar som tror dom är tonåringar.

Att hon och hela produktionen ljuger om hennes jobb är stört! Hon kör partybuss som extraknäck hon är ju för fan kriminalvårdare!
Citera
2025-02-24, 22:04
Medlem
JAAAAA

Underbara Amanda kommer tillbaka, så jävla glad nu
Citera
2025-02-24, 22:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Nej, men jag börjar misstänka att du själv lider av någon allvarlig störning, med tanke på hur du uttrycker dig i varje inlägg du gör.

Deltagarna är kontrakterade av produktionsbolaget, och är således anställda under tiden de medverkar. Produktionen är skyldiga att se till att deltagarna kan sköta basal hygien och får i sig tillräckligt med mat.
Detta har framkommit genom otaliga artiklar, t.ex. med producenten Joel Bendrik - som finns en googling bort.
Vad är det du har missat? Dom gör ju inget annan än äter.
Citera
2025-02-24, 22:11
Tror Micke vinner. Han har gjort en tatuering med Farmen 2025
Citera
2025-02-24, 22:21
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
vad snackar du om? Hur vet du storbonde valet? eller chansar du bara för hon sagt så? Hur vet du någon lämnar torpet av person liga skäl? Förstår inte heller vilken tvist du snackar om Robban och Micke är i, men de är ju i så många så kan vara svårt hålla reda på vilken, när det gäller just dem.

Antingen så har du sett avsnitt som inte är släppta på play och spoilar, eller så gissar du på det blir såhär vilket är högst osannolikt om det nu händer då d v s
Jag skrev först dagens avsnitt = avsnitt som går att se på fria TV4play.
Amanda sa förra veckan om hon åker ut då ska hon välja Micke till storbonde, vart som hon lovade. Allt som jag skrev om finns i dagens avsnitt. Avsnitten läggs ut efter midnatt. Mitt tips gå inte in i tråden när du inte sett dagens avsnitt!
Har det varit något fel på TV4play?

Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Bara att vänta tills imorgon när det släpps nya avsnitt.
Citerar in mig själv, dock tar bara med sista meningen. Nu förstår du att jag inte har TV4playplus. Om haft detta då hade fått alla veckans avsnitt utom Tingetavsnittet redan måndag natt.
Finns inga fördelar för mig att skaffa TV4playplus då jag har jobb att sköta. Perfekt för mig att kunna hinna titta på dagens avsnitt innan åker till jobbet.
Citera
2025-02-24, 22:42
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
I dagens avsnitt av Torpet (som lades ut på play efter midnatt) så lämnar Robert av personliga skäl.
Men Amanda kommer inte tillbaka, så endera spoilas det, eller så är det bara hittepå.
Jo ser i dagens avsnitt att hon är på väg till Torpet. Gå in på 19:00 i dagens avsnitt då syns hon. Först en rejält suddig bild, efter ser hennes hand på ett träd.

Bildbevis:
https://i.postimg.cc/NgN0FwkP/Amanda.png
Citera
2025-02-24, 22:48
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
JAAAAA

Underbara Amanda kommer tillbaka, så jävla glad nu

Hon är ju som ett litet barn i mognadsnivå, extremt korkad och även ful att titta på när hon går omkring utan trosor. Umgås med Robban efter Farmen också, säger väl allt om henne.

Micke hoppade direkt in i Alidas famn när Amanda åkte ut. Undra hur det blir nu när hon kommer tillbaka?
Citera
2025-02-24, 23:38
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Spoila inte ditt mongo
Den användaren har ej spoilat. Var med i Torpet idag, då tillåtet skriva utan spoiler.
Citera
2025-02-24, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisselunta
Tobbe insåg att det ej blev vinst i sikte och längtade hem till ladd och ladies eftersom Micke snor alla gäris inne på Farmen samt blev utnämnd till storbonde.
Vem är Tobbe ni snackar om?
Citera
2025-02-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten.Frisk.Pastor
Den användaren har ej spoilat. Var med i Torpet idag, då tillåtet skriva utan spoiler.

Uppfattat.
Citera
2025-02-25, 00:46
Medlem
b1tss avatar
Kul för övriga som åkt ut att Amanda får glida in igen.
Citera
2025-02-25, 00:55
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladrima
Varför åkte Robban hem? Någon som vet?
Han var sugen på knark, han har ju själv erkänt det första han gjorde efter farmen var att ta ett återfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in