Citat:
Ursprungligen postat av
Inspirit81
vad snackar du om? Hur vet du storbonde valet? eller chansar du bara för hon sagt så? Hur vet du någon lämnar torpet av person liga skäl? Förstår inte heller vilken tvist du snackar om Robban och Micke är i, men de är ju i så många så kan vara svårt hålla reda på vilken, när det gäller just dem.
Antingen så har du sett avsnitt som inte är släppta på play och spoilar, eller så gissar du på det blir såhär vilket är högst osannolikt om det nu händer då d v s
Jag skrev först
dagens avsnitt = avsnitt som går att se på fria TV4play.
Amanda sa förra veckan om hon åker ut då ska hon välja Micke till storbonde, vart som hon lovade. Allt som jag skrev om finns i dagens avsnitt. Avsnitten läggs ut efter midnatt. Mitt tips gå inte in i tråden när du inte sett dagens avsnitt!
Har det varit något fel på TV4play?
Citat:
Ursprungligen postat av
Puma006
Bara att vänta tills imorgon när det släpps nya avsnitt.
Citerar in mig själv, dock tar bara med sista meningen. Nu förstår du att jag inte har TV4playplus. Om haft detta då hade fått alla veckans avsnitt utom Tingetavsnittet redan måndag natt.
Finns inga fördelar för mig att skaffa TV4playplus då jag har jobb att sköta. Perfekt för mig att kunna hinna titta på dagens avsnitt innan åker till jobbet.