2025-02-24, 05:27
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag förstår inte vad du har emot Micke? Han är ju både trevlig samt oerhört fuktig, en mycket värdig vinnare!
jag håller med om att han är duktig och jag gillade han med i början, men nu när han blivit trygg i miljön och fått så mycket beröm för sitt jobb så har han blivit väldigt arrogant tycker jag, och han är vansinig påalida för någon sagt hon sagt att de borde välja han eller robert till förstakämpe, vadå får man inte ens ha den åsikten om honom enligt han själv eller? Han måste väl förstå att alla ser han är duktig och därmed ett stort hot med.

Sedan går det och snackar om nu jävlar ska de plocka ut jesper och ahr planerat för han ska bli storbonde och grejer, men sedan sitter ju robert med micke i ryggen och säger om man spekulerat om vilka som skulle vara i tinget så har man en plan.

De Robert Micke och till viss mån Anderas försöker få det till att de andra paktar emot dem, de är väl snarae de som hängt med varandra ifrån början och smidigt planer och få ut folk och även lyckats med det om någon som är där.

Nej det där skitsnacket och spelet de håller på med köper inte jag.
Citera
2025-02-24, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Hockeyspelare och snickare brukar inte direkt vara de skarpaste knivarna i lådan.

Nä, inte personer med så kallat "stone face" heller. Fan va jag skrattade när han Tobbe sa något i stil med när Amanda åkte ut "att han var nära att fälla en tår", men så såg han ut som han brukar göra. Inte mkt liv i de ansiktet
Citera
2025-02-24, 05:32
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Eller dom säsongerna med Christoffer Dawklin (stavning?), med sin utbrott!
Du glömmer riksfånarna Öscan och Blondie de är värda nämnas i detta sammanhang med, blonies son var ju med förra året, men han var inte vidare lik sin far tycker jag utan väldigt mesig i sättet, fö har jag missat många säsonger då jag i stor del i mitt liv inte ens hade en tv och såg bara det jag verkligen ville se på play osv, så jag kan ha missat många karaktärer här, men de där två minns jag minsann,
Citera
2025-02-24, 05:34
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nä, inte personer med så kallat "stone face" heller. Fan va jag skrattade när han Tobbe sa något i stil med när Amanda åkte ut "att han var nära att fälla en tår", men så såg han ut som han brukar göra. Inte mkt liv i de ansiktet
Vem fan är Tobbe? Har jag missat någon i den här säsongen eller?
Citera
2025-02-24, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Vem fan är Tobbe? Har jag missat någon i den här säsongen eller?

Va heter han då, Petter, Olle, Göte. Jag har kallat honom "stone face" hela tiden.
Citera
2025-02-24, 05:38
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Klart hon kommer sätta Micke eller Tobbe, hon kommer inte våga något annat. De roligaste hade varit om hon hade satt bögen eller Alida som storbonde. Då hade de blivit lite action. Men de händer tyvärr inte
Om hon sätter någon annan än sin bäste vän där inne, som hon hållit ihop med sedan dag ett, och delat storbondestuga med, och påverkat val av förstekämpe med, så skulle jag säga det är ett stort svek emot sofia och jag tror de där orden att de hade fått en vän för livet, kanske inte blir så ändå, om det sker.
Citera
2025-02-24, 05:41
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWOVV
Hoppas inte det var något allvarligt som gjorde att Robert lämnade.

Kul att Amanda är tillbaka. Kommer bli kaos med Alida & Micke.

/bwovv

Nu vet inte jag om du skojar, eller vilken play du kollar på, men i senaste avsnittet i min play åkte Amanda ut och Robert lämnade inte, det är jag väldigt säker på.
Citera
2025-02-24, 05:44
Medlem
Citat:
Om hon sätter någon annan än sin bäste vän där inne, som hon hållit ihop med sedan dag ett, och delat storbondestuga med, och påverkat val av förstekämpe med, så skulle jag säga det är ett stort svek emot sofia och jag tror de där orden att de hade fått en vän för livet, kanske inte blir så ändå, om det sker.

Väljer hon Micke som storbonde så kommer inte han välja Sofia ändå. Micke berättade ju klart och tydligt igår vem han vill köra ut. Och bögen kommer välja Niclas
Citera
2025-02-24, 05:47
Medlem
Citat:
Nu vet inte jag om du skojar, eller vilken play du kollar på, men i senaste avsnittet i min play åkte Amanda ut och Robert lämnade inte, det är jag väldigt säker på.
I dagens avsnitt av Torpet (som lades ut på play efter midnatt) så lämnar Robert av personliga skäl.
Men Amanda kommer inte tillbaka, så endera spoilas det, eller så är det bara hittepå.
Citera
2025-02-24, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWOVV
Hoppas inte det var något allvarligt som gjorde att Robert lämnade.

Kul att Amanda är tillbaka. Kommer bli kaos med Alida & Micke.

/bwovv

Spoilar du nu, eller hittar du på? Amanda har inte kommit tillbaka i dagens avsnitt!
Citera
2025-02-24, 05:52
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Dagens avsnitt:

Farmen:
Storbondevalet vart inte spännande då Amanda sa i förra veckan att hon skulle välja Micke, vart som hon lovade.

Det bästa var när Anna berättade om twisten, Mickes och Robbans miner var underbara att se.

Adam, Andreas och Micke har inte alla indianer i kanoten.

Torpet:
En person lämnar av personliga skäl, bra att bli av med honom.

Bara att vänta tills imorgon när det släpps nya avsnitt.
vad snackar du om? Hur vet du storbonde valet? eller chansar du bara för hon sagt så? Hur vet du någon lämnar torpet av person liga skäl? Förstår inte heller vilken tvist du snackar om Robban och Micke är i, men de är ju i så många så kan vara svårt hålla reda på vilken, när det gäller just dem.

Antingen så har du sett avsnitt som inte är släppta på play och spoilar, eller så gissar du på det blir såhär vilket är högst osannolikt om det nu händer då d v s
Citera
2025-02-24, 05:56
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
I dagens avsnitt av Torpet (som lades ut på play efter midnatt) så lämnar Robert av personliga skäl.
Men Amanda kommer inte tillbaka, så endera spoilas det, eller så är det bara hittepå.

OK? det får inte jag fram på min play iaf det senaste avsnittet som är släppt där är avsnitt 26 "halvvägs"
efter det får inte jag upp något mera avsnitt iaf, så antingen är det fel på min play eller så spoilas det, vilket det gjort hela tiden litegrann i den här tråden iof.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in