Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-i-KBA
Jag förstår inte vad du har emot Micke? Han är ju både trevlig samt oerhört fuktig, en mycket värdig vinnare!
jag håller med om att han är duktig och jag gillade han med i början, men nu när han blivit trygg i miljön och fått så mycket beröm för sitt jobb så har han blivit väldigt arrogant tycker jag, och han är vansinig påalida för någon sagt hon sagt att de borde välja han eller robert till förstakämpe, vadå får man inte ens ha den åsikten om honom enligt han själv eller? Han måste väl förstå att alla ser han är duktig och därmed ett stort hot med.
Sedan går det och snackar om nu jävlar ska de plocka ut jesper och ahr planerat för han ska bli storbonde och grejer, men sedan sitter ju robert med micke i ryggen och säger om man spekulerat om vilka som skulle vara i tinget så har man en plan.
De Robert Micke och till viss mån Anderas försöker få det till att de andra paktar emot dem, de är väl snarae de som hängt med varandra ifrån början och smidigt planer och få ut folk och även lyckats med det om någon som är där.
Nej det där skitsnacket och spelet de håller på med köper inte jag.