2025-02-22, 18:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det är ingen som spoilar någonting eftersom "tingetavsnitten" numera läggs ut på tv4play på fredagar - och således är det helt okej att skriva utan spoilertag.
Ni som tittar på linjär tv får ju då antingen hålla er ifrån tråden från fredag till söndagkväll, eller läsa tråden på egen risk.
Precis så som det alltid borde ha varit, rent logiskt.
Jag fattar att det är så, jag kritiserade att det kan få vara så, flashbacks bäste före datum har gått ut då det borde vara ni som får anpassa er

Framförallt leder det till färre citeringar av er tjyvstartare, därför att vi som tittar på tv kommer dubbelposta det vi ser på tv som ni redan skrivit om, det gör er less! när ni ser att vi härmar det ni skrivit trots att det inte är sant
Citera
2025-02-22, 18:32
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag fattar att det är så, jag kritiserade att det kan få vara så, flashbacks bäste före datum har gått ut då det borde vara ni som får anpassa er

Framförallt leder det till färre citeringar av er tjyvstartare, därför att vi som tittar på tv kommer dubbelposta det vi ser på tv som ni redan skrivit om, det gör er less! när ni ser att vi härmar det ni skrivit trots att det inte är sant

Tja, ni är ju ganska få så det ska nog gå bra ändå.
Citera
2025-02-22, 20:31
Medlem
Kuk-bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheSkurt1312
Åsyftar du sojaproduktion? 85% av all produktion går till djurfoder för slaktdjur. Så nej, där far du med osanning.

Nej, jag syftar på normalt funtande veganer som äter grönsaker istället för kött. Jag syftar inte på veganer som blandar ihop en massa giftiga ämnen för att försöka få till något som efterliknar en saftig hamburgare.

Och siffrorna du kommer med är nog bara en grov överskattning. 75% är nog närmare sanningen.
Citera
2025-02-22, 20:46
Medlem
Vilka tror ni vinner farmen 2025?
Citera
2025-02-22, 21:00
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:

Du verkar ha tillgång till internet så varför streamar du inte?
Citera
2025-02-22, 21:03
Medlem
ladrimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros130

Micke
Citera
2025-02-22, 21:12
Medlem
Kuk-bosses avatar
Citat:

Hoppas verkligen Sofia vinner, men jag tror tyvärr Micke eller Robban tar det.
Citera
2025-02-23, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Så gott att Niklas kickade ut Amanda. Är så trött på att se dessa sentimentala gråtattacker emellan fruntimmer som har "funnit varann".
Den här Micke får onödigt mycket tv-tid. Kan inte med honom. En besserwisser som snackar om sin "plan" hela tiden.
Jesper är nog den "gladaste" deltagaren som nånsin deltagit. Jag orkar inte med hans lismande. Han vill vara kompis med alla och vill se bra ut i tv.
Marica är för mej en patetisk 50-årig kärring med ett stort bekräftelsebehov. Avslutar nästa varje synk med ett skratt. Patetiskt.
Hos Adam lyser det men ingen är hemma.
Sophie blev tyvärr för mycket påverkad av Amanda. Gillade Amanda i början men sen sjönk hon som en sten.
Andreas har sjunkit pga hans samarbete med Micke & Robban.
Alida är den jag tycker bäst om nu. Och Niklas.
Men...har ändrat uppfattning om vår käre Robert.
Tror att han är en osäker människa som söker kontakt. Jag har sett hur han i första hand bryr sej om djuren. Hur han reagerade vid slakten. Sen skiter jag fullständigt I hur det spekuleras om honom här i tråden. Må så vara att han har pundat men arbetar man som hovslagare så måste man vara clean.

Näää , där har du fel. Robban har ju redan i flera poddar erkänt att han pundat när han jobbar som hovslagare
Citera
2025-02-23, 06:45
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Har jag förstått det rätt att man sitter och spoilar söndagens avsnitt redan idag vem som åkt ut? och att man inte behöver spoiler taggar för att avslöja detta?
Ja det har hänt flera gånger och är tydligen tillåtet eftersom avsnittet finns ute på tv4play, dock så spoilas det om avsnitt som inte ligger där ibland med, men det verkar inte spela så stor roll längre, har man inte sett avsnitten som ligger ute gå för gudskull inte in i gruppen, så slipper du det värsta iaf.
Citera
2025-02-23, 06:48
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Tja, ni är ju ganska få så det ska nog gå bra ändå.
Hur vet du det är få? Har du något som styrker den tesen eller gissar du bara?
Citera
2025-02-23, 06:52
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Jag tror och hoppas på Sofia, men jag ser att marica kan bli väldigt svårslagen, de jag helst inte vill ska vinna är robban eller micke, de har ju fått någon sorts storhets vansinne och blir sura om folk paktar emot dem fast de är de själva som paktar hårdast ifrån början tillslut
Citera
2025-02-23, 07:01
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Ja vissa deltagare är t o m så fräcka att de vinner trots att Robban och Micke på förhand planerat att de ska förlora.

+1 på den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in