2025-02-24, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summershadow
Ja kanske det? Det är ju känt att han gillar detta.

https://imgur.com/a/n1hXDKd

Någonting säger mig att han gillar och ta ut svängarna. Är det Keps-Tobbes röda som han bär på första bilden?
Citera
2025-02-24, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin

Någonting säger mig att han gillar och ta ut svängarna. Är det Keps-Tobbes röda som han bär på första bilden?
Oj, när är bilderna ifrån..?
Citera
2025-02-24, 23:54
Medlem
Citat:

Och den där historien i våras med artisten och transan.. helt säker på att det var Zelmerlöw. Då skulle dom ju skiljas ett tag efter det han och frun… sedan skulle allt bli bra och han fortsätter med sin otrohet. Helt sinnessjukt.
Citera
2025-02-25, 00:23
Medlem
retinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Tänker du att Måns spände på Tobbe?

Frågan är om Tobbe hade kepsen sådär galet sned under själva akten.
Citera
2025-02-25, 00:28
Medlem
retinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ett paradexempel på Ockhams rakkniv. Måns förklaring nu i efterhand är att han inte visste att han skulle vara med på morgon-tv. Han säger att ingen hade informerat honom. Något jag inte tror ett dugg på. Både TV4 och skivbolaget har representanter vars enda jobb är att ha koll på att artisterna/gästerna dyker upp i tid. Det skulle inte funka med morgon-TV om man tog för givet att någon ska dyka upp halvsju på morgonen. För ett par år sedan var det någon fotbollskille som i alla fall påstod att han tog taxi från typ Umeå till Stockholm för att hinna. Flyget var tydligen inställt.

Keps-Tobbe (48 år ung) hävdar att Måns var med på en efterfest, lämnade för att gå till sitt rum men återvände 02.26 (observera den exakta tidpunkten.. wtf?). Om Måns fru ens var på rummet eller vad han gjorde där vet ingen.

Sedan låter Tobbe käften glappa igen... "– Jag delade hiss med honom på artisthotellet strax före halv fyra i natt, då sa han att han gärna tog ett glas till på nån hotellrumsefterfest men skulle en sväng till sitt rum först. Det var rätt många hotellrumsefterfester i natt så han kan möjligen ha fortsatt fira sin finalplats, även om jag tycker mig känna igen en smitning när jag ser den."
Så Tobbe och Måns lämnade efterfesten (den första) runt halvfyra på morgonen. Enligt Keps-Tobbe ska då Måns ha föreslagit ett party till.

Eftersom Keps-Tobbe skriver att Måns först skulle göra något på sitt rum (knappast prata med sin fru igen va?) får vi anta att Keps-Tobbe väntade på Måns medan han var på rummet och gjorde "något". Med andra ord festade Tobbe och Måns till solen gick upp. Vilket innebar att Måns var dyngrak när han skulle varit i TV-studion. Då spelar det ingen roll om han försov sig eller inte. Och Keps-Tobbe, han var med hela vägen. Han säger ingenting han. Men han vet vad som hände.

Keps-48år-Tobbe verkar ju berätta mycket mer än han borde. Måns lär inte ge honom fler intervjuer om han slipper.
Citera
2025-02-25, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summershadow
Och den där historien i våras med artisten och transan.. helt säker på att det var Zelmerlöw. Då skulle dom ju skiljas ett tag efter det han och frun… sedan skulle allt bli bra och han fortsätter med sin otrohet. Helt sinnessjukt.

Exakt... Läste tidigare i tråden att han har haft ett påstått sex och porrmissbruk av rang.
Citera
2025-02-25, 08:34
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Precis. Keps-Tobbe har väntat på Måns och glappat om tiderna för att storyn ska verka trovärdig, utfallet blir så klart tvärsom. Skulle Keps-Tobbe ha stått utanför hotellrummet och klockat Måns passering? För att sedan göra samma sak när dom åker hiss? Dessutom var Ciara i Stockholm på Lets Dance uppträdandet under kvällen? Ska hon ha flugit ner till Måns hotell sent på kvällen och slaggat där?
Jag har inte fått det bekräftat, men keps-Tobbe känns 110% homo. Om ingen annan bekräftar att Måns och kepsen var på ytterligare en horellrumsfest känns det troligast att Måns hämtade en påse godis och sedan hade de mysigt på kepsens rum. Något kepsen nu tror han har viftat bort. Men det blev tvärtom.
Citera
2025-02-25, 17:34
Medlem
Någon som har något nytt att rapportera om helgens otrohet?
Citera
2025-02-25, 18:21
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Otrohet? Inget bekräftat väl?
Citera
2025-02-25, 19:28
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag har inte fått det bekräftat, men keps-Tobbe känns 110% homo. Om ingen annan bekräftar att Måns och kepsen var på ytterligare en horellrumsfest känns det troligast att Måns hämtade en påse godis och sedan hade de mysigt på kepsens rum. Något kepsen nu tror han har viftat bort. Men det blev tvärtom.

Keps-Tobbe är bög, men Måns vill nog ha mus?!?
Citera
2025-02-25, 22:02
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:

Vilka är det på första bilden? Vem är bruden?
Citera
2025-02-26, 11:15
Medlem
Citat:
Tror faktist inte helt ärligt att han skulle va otrogen <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in