Sitter nu och tittar på Allsången då jag försöker ge denne Zelmerlöf (v? w?) en ärlig chans men programet är så segt och tråkigt. Jonas Gardell hade rätt... Hela programet börjar blir tjatigt och det är inte grabbens fel. Man ser att han mognat och börjar blir en man mer och mer nu! Han var rätt sexig i dessa heta jeans och det ryckte lite i baguetten faktiskt...

.
Nu prisar Johny Logan och Måns varandra och de tycker båda att de ser heta ut.
Jag tycker att Måns fortfarande är under mognad och letar efter vart han ska passa in... Helt klart är att han är populär i homokretsar, yngre tjejer och även äldre kvinnor som tycker att han är charmig och käck. Vart ska han passa in? Musikaler?
Jag undrar hur man kan få tag i flera utländska kanaler på denna TV, ska gå och kolla på denna digitalbox...? Vore roligt om man kunde få in något Japanskt... Nu är det en gubbe som sjunder om någon kastrull och Måns verkar längta hem lite.
Föresten såg jag i en tråd att Måns dushar med badbyxor på i gymmets dusch. Ny kom Babsan in... Fan hur fungerar denna digitalboxen...??? Undrar hur mycket Måns får i gage per avsnitt. Uhhhh, nu såg jag babsans kuk in-zoomad.
Digitalboxen verkar ha en funktion för utländska kanaler... Hmm...