2011-07-13, 18:54
Medlem
Feminist-fluktarens avatar
Jag stavade "intäkt" fel, sorry. Människan är så anonym så denna tråd kommer troligtvis att dö ut så småningom. Från början trodde jag att han var son till Anders Lundin då de ser väldigt lika ut. Jag tror att SVT har ett zigenartema genomgående när det gäller allsången. Nästa programledare blir Alf från 80tals serien om utomjordingen "Alf", då Alf också är Zigenare och ser precis ut som Anders och Måns med exakt samma frisyr som Måns har. Det är så SVT jobbar!

Anders Lundin - klockren Zigenare

Måns Zel... (vad hette han nu igen?) - Zigenare

Alf från planeten Melmac - Zigenare

Bild på nästa programledare:

http://www.google.se/search?hl=sv&q=...og&sa=N&tab=wi
Citera
2011-07-13, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feminist-fluktaren
Jag stavade "intäkt" fel, sorry. Människan är så anonym så denna tråd kommer troligtvis att dö ut så småningom. Från början trodde jag att han var son till Anders Lundin då de ser väldigt lika ut. Jag tror att SVT har ett zigenartema genomgående när det gäller allsången. Nästa programledare blir Alf från 80tals serien om utomjordingen "Alf", då Alf också är Zigenare och ser precis ut som Anders och Måns med exakt samma frisyr som Måns har. Det är så SVT jobbar!

Anders Lundin - klockren Zigenare

Måns Zel... (vad hette han nu igen?) - Zigenare

Alf från planeten Melmac - Zigenare

Bild på nästa programledare:

http://www.google.se/search?hl=sv&q=...og&sa=N&tab=wi
Du har säkert rätt i det mesta du skrev.
Men är verkligen Alf zigenare...??..Jag trodde han var av tattarbörd...!!!..
Citera
2011-07-13, 20:40
Medlem
Rent tekniskt så har du rätt i att Alf är tattare, hans bakgrund är komplicerad men jag vet att, Alf, just som denne Måns tidigt var med i unga moderater (Muff). Alf har föräldrar som är läkare men de är dock endast verksamma på Melmac då socialstyrelsen inte godkänner dem att arbeta i tex. Rosengård m.m. samt att även han gillar lyx, flärd samt pengar... Märker ni nu hur tråden förvandlas från denne "Måns" till näste programledare redan nu !
Citera
2011-08-02, 20:49
Medlem
Sitter nu och tittar på Allsången då jag försöker ge denne Zelmerlöf (v? w?) en ärlig chans men programet är så segt och tråkigt. Jonas Gardell hade rätt... Hela programet börjar blir tjatigt och det är inte grabbens fel. Man ser att han mognat och börjar blir en man mer och mer nu! Han var rätt sexig i dessa heta jeans och det ryckte lite i baguetten faktiskt... .

Nu prisar Johny Logan och Måns varandra och de tycker båda att de ser heta ut.

Jag tycker att Måns fortfarande är under mognad och letar efter vart han ska passa in... Helt klart är att han är populär i homokretsar, yngre tjejer och även äldre kvinnor som tycker att han är charmig och käck. Vart ska han passa in? Musikaler?

Jag undrar hur man kan få tag i flera utländska kanaler på denna TV, ska gå och kolla på denna digitalbox...? Vore roligt om man kunde få in något Japanskt... Nu är det en gubbe som sjunder om någon kastrull och Måns verkar längta hem lite.

Föresten såg jag i en tråd att Måns dushar med badbyxor på i gymmets dusch. Ny kom Babsan in... Fan hur fungerar denna digitalboxen...??? Undrar hur mycket Måns får i gage per avsnitt. Uhhhh, nu såg jag babsans kuk in-zoomad.

Digitalboxen verkar ha en funktion för utländska kanaler... Hmm...
Citera
2011-08-03, 10:28
Medlem
AngelDevils avatar
Hrmm det är något lurt här, när jag gick och handla så var det fullt på löpsedlarna om att det är slut mellan Marie & Måns, men nu när jag kollar på aftonbladet vs expressen står det nada. Har jag missat något eller har dom hotat med stämmning ?
Citera
2011-08-03, 10:30
Medlem
emmalisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supreme100
Är du efterbliven? Så har han alltid pratat, så pratar f.ö. ett större antal lundabor och har så gjort sedan födseln. Inget tillgjort, det är dialekt. Om han eventuellt anammat några stockholmska elisioner så har han inte gjort det mer än någon annan skåning som flyttat till Sthlm.

Det där är bull, MP pratade inte så under skoltiden!
/läraren
Citera
2011-08-03, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Hrmm det är något lurt här, när jag gick och handla så var det fullt på löpsedlarna om att det är slut mellan Marie & Måns, men nu när jag kollar på aftonbladet vs expressen står det nada. Har jag missat något eller har dom hotat med stämmning ?

Löpsedelnartikeln brukar inte komma på internet förän nästa dag eller något sånt. Så du får köpa pappersbilagan av Expressen..
Citera
2011-08-03, 11:03
Bannlyst
Måns zelmerlöv har gjort slut med Marie Sernerholt

Var inne på expressen och då ser jag löpet "SLUT" och det är en bild på Måns och Marie och lite annat som står på löpet är "Måns känslokamp i tv", "gav beskedet efteråt" ..

Har någon sett någon artikel, finns varken på Expressen hemsida eller aftonbladets...

Edit: Hittade en artikel på nyheterna.se
http://www.nyheterna.se/1.2226493/20...har_gjort_slut
Senast redigerad av Radioactiive 2011-08-03 kl. 11:20.
Citera
2011-08-03, 11:13
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radioactiive
Var inne på expressen och då ser jag löpet "SLUT" och det är en bild på Måns och Marie och lite annat som står på löpet är "Måns känslokamp i tv", "gav beskedet efteråt" ..

Har någon sett någon artikel, finns varken på Expressen hemsida eller aftonbladets...

Det var verkligen på tiden, Måns hittar säkert en ordentlig och snygg tjej på studs. Dagens glada nyhet.
Citera
2011-08-03, 11:22
Medlem
Swartzs avatar
Äh! Förmodligen bara ett försök att göra en höna av en tillstymmelse av en fjäder för att sälja lösnummer.

Om det är sant så var det på tiden! Marie förtjänar en riktig karl som kan bryta omkull henne och ta henne i 2:an hårt och brutalt!
Ingen schalgerfjolla som Måååns!
Citera
2011-08-03, 11:36
Medlem
MsPa1nTs avatar
Hur ska Måns klara av att gå upp på morgonen nu ? Hela hans värld måste, likt våran, gått sönder och samman.
Citera
2011-08-03, 11:43
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Hur ska Måns klara av att gå upp på morgonen nu ? Hela hans värld måste, likt våran, gått sönder och samman.

HAHA! Vafan dillar du om?

Båda lär förövrigt få sej en ny pudding ganska snart, brukar se ut så i kändiskretsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in