2025-02-24, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Den tidningen har blivit värre än Svensk damtidning, om det nu är möjligt.
Låt grabben leva, vem fan har med att göra om han ringer hem? Det gjorde Se
Stevy Wonder också.

Det var keps-Tobbe som stod för skvallret. Han hade också (enligt egen utsago) delat hiss med Måns under natten.
Citera
2025-02-24, 14:45
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Det var keps-Tobbe som stod för skvallret. Han hade också (enligt egen utsago) delat hiss med Måns under natten.
Förlåt gammal😄
Citera
2025-02-24, 17:41
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Är denna Jan Organ en av Sveriges mest attraktiva? Inte kan det vara Måns då det ser ut som att en långtradare har kört över nyllet på honom för att sedan lägga i backen och köra över det igen.
Jan har ju fått doppa mycket så han kanske är snyggare än Måns
Citera
2025-02-24, 19:11
Medlem
Enligt Aftonbladets Tobbe Ek var Måns Zelmerlöw kvar sent på efterfesten. Under natten försvann han en en vända till hotellrummet för att prata med sin fru men vid 02.26 dök han upp på efterfesten igen, skriver Ek i Schlagerbloggen.

Vilken pajas. Haha och svenska folket tror pa denna historia.
Citera
2025-02-24, 19:13
Medlem
Tänker du att Måns spände på Tobbe?

Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Enligt Aftonbladets Tobbe Ek var Måns Zelmerlöw kvar sent på efterfesten. Under natten försvann han en en vända till hotellrummet för att prata med sin fru men vid 02.26 dök han upp på efterfesten igen, skriver Ek i Schlagerbloggen.

Citera
2025-02-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009

Det finns iaf 3 pers som vet sanningen, Måns, hans fru och transan som han spände på. Tobbe också så fyra då.
Citera
2025-02-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Min kompis syrra är nära vän med Marie Serneholt och hon berättade att hans sexmissbruk & porr missbruk är extremt.

Det ska dock tilläggas att även Marie har ett mycket stort behov av det, men Måns spelade tydligen i en annan liga.

De kollade mycket porr även tillsammans, detta är flera år sedan, så jag tvivlar på att missbruket minskat.

Vi kan nog utgå från att Ciara med en jävligt kåt person, får en känsla att de har ett öppet förhållande sexuellt, annars skulle Måns inte tillåta sin fru köra Lets Dance.

Ni vet ju alla vad som händer där bakom kulisserna😉
Vet inget om Ciara men det behöver nödvändigtvis inte vara så. Snarare bryts hon ner av hans notoriska otrohet och löften om att det var sista gång bara för att upprepa sitt mönster. Det kan vara med andra ord att hon är klassiskt medberoende.
Citera
2025-02-24, 20:23
Medlem
Magictrixs avatar
Ett paradexempel på Ockhams rakkniv. Måns förklaring nu i efterhand är att han inte visste att han skulle vara med på morgon-tv. Han säger att ingen hade informerat honom. Något jag inte tror ett dugg på. Både TV4 och skivbolaget har representanter vars enda jobb är att ha koll på att artisterna/gästerna dyker upp i tid. Det skulle inte funka med morgon-TV om man tog för givet att någon ska dyka upp halvsju på morgonen. För ett par år sedan var det någon fotbollskille som i alla fall påstod att han tog taxi från typ Umeå till Stockholm för att hinna. Flyget var tydligen inställt.

Keps-Tobbe (48 år ung) hävdar att Måns var med på en efterfest, lämnade för att gå till sitt rum men återvände 02.26 (observera den exakta tidpunkten.. wtf?). Om Måns fru ens var på rummet eller vad han gjorde där vet ingen.

Sedan låter Tobbe käften glappa igen... "– Jag delade hiss med honom på artisthotellet strax före halv fyra i natt, då sa han att han gärna tog ett glas till på nån hotellrumsefterfest men skulle en sväng till sitt rum först. Det var rätt många hotellrumsefterfester i natt så han kan möjligen ha fortsatt fira sin finalplats, även om jag tycker mig känna igen en smitning när jag ser den."
Så Tobbe och Måns lämnade efterfesten (den första) runt halvfyra på morgonen. Enligt Keps-Tobbe ska då Måns ha föreslagit ett party till.

Eftersom Keps-Tobbe skriver att Måns först skulle göra något på sitt rum (knappast prata med sin fru igen va?) får vi anta att Keps-Tobbe väntade på Måns medan han var på rummet och gjorde "något". Med andra ord festade Tobbe och Måns till solen gick upp. Vilket innebar att Måns var dyngrak när han skulle varit i TV-studion. Då spelar det ingen roll om han försov sig eller inte. Och Keps-Tobbe, han var med hela vägen. Han säger ingenting han. Men han vet vad som hände.
Citera
2025-02-24, 20:38
Medlem
Verkar ha sprungits in och ut mycket från hans egna hotellrum - kan det vara för att fylla på med kokain?

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ett paradexempel på Ockhams rakkniv. Måns förklaring nu i efterhand är att han inte visste att han skulle vara med på morgon-tv. Han säger att ingen hade informerat honom. Något jag inte tror ett dugg på. Både TV4 och skivbolaget har representanter vars enda jobb är att ha koll på att artisterna/gästerna dyker upp i tid. Det skulle inte funka med morgon-TV om man tog för givet att någon ska dyka upp halvsju på morgonen. För ett par år sedan var det någon fotbollskille som i alla fall påstod att han tog taxi från typ Umeå till Stockholm för att hinna. Flyget var tydligen inställt.

Keps-Tobbe (48 år ung) hävdar att Måns var med på en efterfest, lämnade för att gå till sitt rum men återvände 02.26 (observera den exakta tidpunkten.. wtf?). Om Måns fru ens var på rummet eller vad han gjorde där vet ingen.

Sedan låter Tobbe käften glappa igen... "– Jag delade hiss med honom på artisthotellet strax före halv fyra i natt, då sa han att han gärna tog ett glas till på nån hotellrumsefterfest men skulle en sväng till sitt rum först. Det var rätt många hotellrumsefterfester i natt så han kan möjligen ha fortsatt fira sin finalplats, även om jag tycker mig känna igen en smitning när jag ser den."
Så Tobbe och Måns lämnade efterfesten (den första) runt halvfyra på morgonen. Enligt Keps-Tobbe ska då Måns ha föreslagit ett party till.

Eftersom Keps-Tobbe skriver att Måns först skulle göra något på sitt rum (knappast prata med sin fru igen va?) får vi anta att Keps-Tobbe väntade på Måns medan han var på rummet och gjorde "något". Med andra ord festade Tobbe och Måns till solen gick upp. Vilket innebar att Måns var dyngrak när han skulle varit i TV-studion. Då spelar det ingen roll om han försov sig eller inte. Och Keps-Tobbe, han var med hela vägen. Han säger ingenting han. Men han vet vad som hände.
Citera
2025-02-24, 21:12
Medlem
Chiara var väl dessutom inte med i Malmö för hon tränade inför Let’s dance?
Citera
2025-02-24, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Precis. Keps-Tobbe har väntat på Måns och glappat om tiderna för att storyn ska verka trovärdig, utfallet blir så klart tvärsom. Skulle Keps-Tobbe ha stått utanför hotellrummet och klockat Måns passering? För att sedan göra samma sak när dom åker hiss? Dessutom var Ciara i Stockholm på Lets Dance uppträdandet under kvällen? Ska hon ha flugit ner till Måns hotell sent på kvällen och slaggat där?
Senast redigerad av doxycontin 2025-02-24 kl. 21:14.
Citera
2025-02-24, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Verkar ha sprungits in och ut mycket från hans egna hotellrum - kan det vara för att fylla på med kokain?
Ja kanske det? Det är ju känt att han gillar detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in