2025-03-19, 01:13
Medlem
Storanglarens avatar
Fruktansvärt otrevlig så fort inte en TV-kamera är i närheten. Han är mån om sin image utåt mot folket som ser honom på TV så att gamla Agda ska kunna tycka "Han är så trevlig den där pojken Måns..."
Citera
2025-03-19, 01:18
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Arga Snickaren kan väl också läggas till listan då han var programledare för Robinson när han gjorde sina snatterier och fick foten.

Han fick inte foten för snatteriet, han fick foten innan då han på en produktionsfest för tv4 betedde sig som ett as mot en kvinnlig kollega samt körde väl rattfull på en fyrhjuling. Snatteriet gjordes när han redan var cancellerad. Han är ju dock välkommen tillbaks i rampljuset nu., är han inte med i lets dance i år?
Citera
2025-03-19, 01:29
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Han fick inte foten för snatteriet, han fick foten innan då han på en produktionsfest för tv4 betedde sig som ett as mot en kvinnlig kollega samt körde väl rattfull på en fyrhjuling. Snatteriet gjordes när han redan var cancellerad. Han är ju dock välkommen tillbaks i rampljuset nu., är han inte med i lets dance i år?

Hans "ex" Ciara var med men var bland de första att åka ut.
Citera
2025-03-19, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalkosmos

Hon har inte alls åkt ut. Hon är med i kvalgrupp 2 som dansar i nästa program. Hatar när folk inte kan faktakolla något så enkelt och uttrycker sig stensäkert.
Däremot är kvalavsnitten förinspelade och inte live, live-avsnitten kommer efter kvalet är färdigt och det finns ett startfält.
Citera
2025-03-19, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Måns har fått ett elakt ansiktsuttryck med åren. Det var annat 2012 när han var mums-mums bland oss tjejer ute på krogen.
Ja, kisande små elaka ögon och ett hånleende
Citera
2025-03-19, 01:52
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Någon som sett hans medverkan i Anis Don Demina och Berras podcast ”då är vi igång”? Där pratar han en del om mello-haveriet och försöker tona ner allting. Om möjligt framstår han bara som ännu mindre sympatisk..

Han berättar också att han typ är färdigutbildad pilot… oväntat

Fräscht med en knarkande pilot…
Citera
2025-03-19, 02:01
Medlem
WallabeJoys avatar
Okej det här är vad jag tror.. Måns har som vi alla vet varit otrogen i alla sina relationer, det har han öppet pratat om. han har själv sagt att han har ett sexmissbruk, läs om det så förstår ni vad det innebär.
Han har ju i intervjuer pratat om öppet förhållande att han funderat på det men det inte skulle vara ngt. Kanske har de haft ngt form av överenskommelse men jag tror inte det. Kanske har hon sett förbi ev sexuella förbindelser han haft även om de inte haft ett öppet förhållande. Hon kanske kunde stå ut med det. Vad vet jag. Men att han är otrogen alltid förut och varit det mot Ciara är ju allmänt känt.

Men när han blev misstänkt för sexköp av en transa, som han faktiskt var innan det avskrevs då han kontanter tydligen skulle användas till ett köp släp. Där TROR jag det blev för mkt för henne. Därav uppehållet i somras. De hittade tillbaks till varann. Min upplevelse utifrån vad han sagt att han kämpade för att fixa allt, de bestämmer sig för att slå rot i Skåne, sälja lägenhet i Stockholm som han väl bott i när han varit i Sverige. Och säkert knarkat och legat runt i. Så de sticker till Skåne, på landet, utan frestelser för Måns tänker dom.

De tar barnen till Sverige och sätter äldsta i svensk skola, han gick redan i brittisk skola då han är sex år. Skolplikt tidigare där. (Han är 6 år). De renoverar huset på vingården, ska bo där,
Måns ställer upp i mello. Ciara är inte med och ser på deltävlingen då hon samtidigt spelar in LD.
Måns blir svinglad, knarkar, dricker mm. Dyker inte upp i tv4 morgon dagen efter. Hans manager säger först att han försov sig. För att sedan bli rättad av Måns som påstår han var på pressfotografering/träff eller var det var för Masked Singer. Borde inte hans manager av alla ha koll på hans schema?

Jag tror han var otrogen, för det var efter det, innan finalen som Måns började hinta att livet inte var så bra. ciara var inte med på finalen utan endast hans son. Hon var i England.

Efter finalen skickar hon in ansökan om skilsmässa i England. Hon gör det där för att media inte ska få nys om det. Det hade inte behövts göras här. Hon försöker hålla det privat.
Sen skickar Måns, EN lördag, via internet in sin ansökan, (var han full, påverkad, Förbannad, kanske när det gjordes?) där väljer han eftersom de inte fyllde i ihop, då signerar båda digitalt att de ansöker. Men det kunde han inte så han skickar in en ansökan att endast ena parten ansöker om skilsmässa, en blankett man använder om man inte är överens. (Hon hade ju skickat in först så varför skulle hon vara emot en skilsmässa?)

Detta kommer så klart till medias kännedom direkt när den behandlades igår, när det är vardag igen. Media får nys, de om detta.
Måns manager skriver ett uttalande att Måns vill skiljas, inget om att det är ngt gemensamt beslut, managern skriver också att Måns värnar om barnen och att det aldrig är kul att skiljas. Som att det är hans beslut och det varit svårt att fatta innan han väl gjorde det.
Inte ett ljudom sin fru, tex vi har bestämt oss, eller någon kommentar om henne.
Klart som fan hon blir arg. När han försöker göra ett eget narrativ av detta som inte ens är sant.

Så med tanke på det psykiska, fysiska våld (behöver inte vara slag, fysiskt våld kan vara knuffar, fasthållning, mm. Finns massa annat fysiskt våld) hon har varit med om, hans drogmissbruk samt hans otrohet så får hon nog. Skriver ett statment. Helt jävla rätt av henne. Finns inget man ska göra det bakom stänga dörrar, hålla det privat mm. Man ska aldrig värna eller skydda en sån man. Samt att det var Måns som blandade in media med sin ansökan i svensk domstol. Vi hade aldrig fått veta i detta skede om han inväntat att de handlingar hon skickats in användes för processen.

Så hon uttalar sig, och då, då han inte förväntade sig detta då hon skyddat honom förut. Blir tagen på sängen av hennes uttalande. Han trodde inte hon skulle uttala sig så han gör någon jävla dålig damage controll just nu som bara är till hans nackdel,

Han raderar ett skämtklipp på Instagram där han på skoj skäller ut Kaj och skriker och gormar. Varför gör man det om man har NOLL att dölja?
Finns ingen som helst anledning. Otroligt Dåligt beslut att göra det.
Sen anlitar han en advokat, en advokat som är känd för att vara ett AS mot kvinnor som utsatts för brott. Finns massor av bra familjerättsadvokater som är tusen ggr bättre på att hantera skilsmässor som han hade kunnat ta hjälp av. Om han varit oskyldig vill säga.

Nej Måns kanske är full eller hög idag så han tar i från jävla tårna och skaffar en brottsmålsadvokat.
Ni hör ju själva? Vem fan gör det om man är helt oskyldig och varit en toppenmake och superpappa?

Jag tror han är livrädd att hon har polisanmält honom för det skulle han inte ha en aning förrän han delges isstabke om brott och det görs efter man förhört offer, vittnen mm. Därför anlitar han henne, för att förebygga något som bara återigen är ett jövla dåligt beslut om han är oskyldig som han nog skulle säga om man frågade. Jag tror inte heller Ciara har anmält honom, jag tror uppriktigt hon bara fick nog, sa som det var, önskade honom lycka till och uppmanade honom att söka hjälp, sen var det Måns som agerat i affekt, utan eftertanke,

Hans manager borde råda honom att erkänna i media att han gjort bort sig och bettet sig illa och därför har de lett till skilsmässa. Han behöver inte gå in på detaljer ens. Utan bara ta sitt ansvar och erkänna att han är sjuk i sitt drog och sexmissbruk och att han skäms för allt illa han gjort sin familj och hur de drabbats. Att han sökt hjälp och ska göra allt för att vara en bra pappa framåt. OCH säga förlåt till sin exfru.
Då hade de varit rubriker ett tag men ingen hade cnalerst honom utan det hade varit lite skit på honom men mest hade folk tyckt synd om honom, sagt bad bra du söker hjälp, vi tror på dig Måns, d7när stark mm. Hans insta hade varit fullt med peppande idioter.
Men antigen har han en jävligt dålig manager eller så sker han i att rådfråga ngn.

Nu gräver han bara sin grav djupare och djupare och vi kan stå här och se på och tänka, Karma bitch.

Ja det var min åsikt och slutsats av det hela.

Månst feel free att använda dig av mina tips till ett förlåt-inlägg, då kanske du kan reparera något av din image.

Tillägg, ang rubrikerna om ändringen i letsdance tar jag hon får får så låga poäng så hon får kvala och i första programmet tillägnade ju paren dansen till ngn. Jag tror hon tillägnade den till Måns då detta spelades in samma dag som han sjöng i sin deltävling,.
Då hon trodde de överkommit sina hinder och sen samma kväll är han otrogen. Så jag tror de klipper om eller t.o.m. spelar in en ny) tänk på det när programmet sänds.
Senast redigerad av WallabeJoy 2025-03-19 kl. 02:15. Anledning: Tillägg
Citera
2025-03-19, 02:03
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:

Jag pratar inte om Måns utan om Arga snickaren och vi alla här fattar att du vill skryta om att du sitter på denna info då du skrivet den 700 ggr
Citera
2025-03-19, 02:04
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetintebryrmiginte
Hon har inte alls åkt ut. Hon är med i kvalgrupp 2 som dansar i nästa program. Hatar när folk inte kan faktakolla något så enkelt och uttrycker sig stensäkert.
Däremot är kvalavsnitten förinspelade och inte live, live-avsnitten kommer efter kvalet är färdigt och det finns ett startfält.

Ok ja fick höra av väldigt pålitliga källor, hon har åkt ut.
Citera
2025-03-19, 02:07
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ok ja fick höra av väldigt pålitliga källor, hon har åkt ut.

Kunde inte bry mig mindre men man spolar inte sånt på Flashback utan man använder spolar knapp,
En regel alla vet. Fattar du vill skryta men ointressant skryt då jag inte tror Ciara är ngn goldigger som du försöker påstå. Tönten här är Måns.
Citera
2025-03-19, 02:11
Medlem
Generalkosmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Kunde inte bry mig mindre men man spolar inte sånt på Flashback utan man använder spolar knapp,
En regel alla vet. Fattar du vill skryta men ointressant skryt då jag inte tror Ciara är ngn goldigger som du försöker påstå. Tönten här är Måns.

Ciara är en karriärskåt gold ligger. Att Måns ej nått de krav hon ställt från honom och tt ho ej blev så stor kändis i Sverige som hon hade velat bli hänger helt klart ihop.. misshandel och grejer hur vet vi vad som egentligen gått till får Amber Heard vibbar!

Låt Måns knarka lite ven skadar de, och otrohet accepteras i många samhällen tex Frankrike sålänge de sköts snyggt å frugan är "tystad" lol .
Citera
2025-03-19, 02:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Måns har fått ett elakt ansiktsuttryck med åren. Det var annat 2012 när han var mums-mums bland oss tjejer ute på krogen.

Han har säkert haft ett väldigt jobbigt äktenskap med henne, därav hans bistra uppsyn.

Glöm inte bort att hon hade barn redan innan hon träffade Måns. Vad vet vi om hennes historik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in