2025-02-19, 14:01
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ännu mer påtagligt var det under tiden han var plufsigare. Såsom han ser ut utan kläder, ungefär så tror jag Mamma Ulrika ser ut naken, minus pattarna.

https://youtu.be/oTSzHIxOfbI?si=W-HJ9IJ1FVmkgtAc

Att han kan gå och visa upp sig sådär helt obehindrat tycker jag säger ganska mycket om honom förövrigt. Han har en såpass bristfällig självinsikt att han kan få för sig att gå runt sådär i ett videoklipp som han publicerar på internet. Ta på dig kläder, oavsett om du är smal eller fet. INGEN vill se dig utan tröja. Du har en vedervärdig fysik.

Men för i helvete!

Noterbara saker:

1 - 2 år sedan han la upp klippet, ser ni skillnaden på lägenheten, vilket tragiskt jävla förfall på 2 år.

2 - sambon verkar va extremt sugen på att medverka, än mer sugen på en puss från grismunnen.

3 - redan där fanns dom vidriga harklingarna.
Citera
2025-02-19, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Här är Rask på festival med ett hakkors över hela bröstet

https://i.postimg.cc/Yq8TF5DC/Rasknazi.jpg

Men det ser ju så konstigt ut ...
Citera
2025-02-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Men för i helvete!

Noterbara saker:

1 - 2 år sedan han la upp klippet, ser ni skillnaden på lägenheten, vilket tragiskt jävla förfall på 2 år.

2 - sambon verkar va extremt sugen på att medverka, än mer sugen på en puss från grismunnen.

Den här videon har snarare minst 7-8 år på nacken.

Klart att sambon inte är sugen. Den där bleka, otränade kroppshyddan och det motbjudande hakskägget. Han är objektivt en vidrig människa.
Citera
2025-02-19, 14:28
Citat:
Den här videon har snarare minst 7-8 år på nacken.

Klart att sambon inte är sugen. Den där bleka, otränade kroppshyddan och det motbjudande hakskägget. Han är objektivt en vidrig människa.

My bad broder, oavsett ett tragiskt förfall på både lägenheten, grismunnen och sambon.

Otäck lång tystnad från Baronen just nu, dagarna går långsamt.
Citera
2025-02-19, 14:44
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Här är Rask på festival med ett hakkors över hela bröstet

https://i.postimg.cc/Yq8TF5DC/Rasknazi.jpg

Detta är en sån grej han skulle sitta och skratta åt i en story-time. "Haha fattar ni hur sjuka vi var eller?"
Citera
2025-02-19, 14:48
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Detta är en sån grej han skulle sitta och skratta åt i en story-time. "Haha fattar ni hur sjuka vi var eller?"

"Jag somnade som vanligt först i tältet så grabbarna sprutade mig i ansiktet.
Sen ville de vara extra busiga och måla ett hakkors på bröstet"
Citera
2025-02-19, 16:00
Medlem
Citat:
My bad broder, oavsett ett tragiskt förfall på både lägenheten, grismunnen och sambon.

Otäck lång tystnad från Baronen just nu, dagarna går långsamt.
Kommer ny video ikväll, skulle egentligen släppas igår.
Citera
2025-02-19, 16:50
Medlem
EdwardStenhards avatar
Citat:
Men för i helvete!

Noterbara saker:

Men han är jävligt häftig när han pratar om snus!
Killen kan inte ens ha en portion under läppen mer än 5 minuter innan han måste spotta ut den...
Citera
2025-02-19, 17:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men för i helvete!

Noterbara saker:

Klippet är mer än 2 år gammalt. Det är en reuppload som någon gjorde för 2 år sedan, men klippet är mycket äldre än så. Titta på pojkarna så ser du det.
Citera
2025-02-19, 18:12
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ännu mer påtagligt var det under tiden han var plufsigare. Såsom han ser ut utan kläder, ungefär så tror jag Mamma Ulrika ser ut naken, minus pattarna.

https://youtu.be/oTSzHIxOfbI?si=W-HJ9IJ1FVmkgtAc

Att han kan gå och visa upp sig sådär helt obehindrat tycker jag säger ganska mycket om honom förövrigt. Han har en såpass bristfällig självinsikt att han kan få för sig att gå runt sådär i ett videoklipp som han publicerar på internet. Ta på dig kläder, oavsett om du är smal eller fet. INGEN vill se dig utan tröja. Du har en vedervärdig fysik.

Sen är han otroligt känslokall när han berättar om sin "kompis" från Vagnhärad som begick självmord. Han vill göra en poäng av någonting som han egentligen skiter fullständigt i. Varför tar han upp det när dottern och flickvännen kan höra detta? Är inte det respektlöst att dra upp det självmordet? Jag utgår från att han inte pratat med "kompisens" flickvän, om det är okay att ta upp detta på Youtube.
För det är ju ganska specifika uppgifter han går ut med, angående de anhöriga till den som begick självmord. Fyra dagar sedan, Vagnhärad, flickvän, dotter...

Fyfan vad sjuk rövlappen är.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-02-19 kl. 19:10.
Citera
2025-02-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Sen är han otroligt känslokall när han berättar om sin "kompis" från Vagnhärad som begick självmord. Han vill göra en poäng av någonting som han egentligen skiter fullständigt i. Varför tar han upp det när dottern och flickvännen kan höra detta? Är inte det respektlöst att dra upp det självmordet? Jag utgår från att han inte pratat med "kompisens" flickvän, om det är okay att ta upp detta på Youtube.
För det är ju ganska specifika uppgifter han går ut med angående de anhöriga till den som begick självmord. Fyra dagar sedan, Vagnhärad, flickvän, dotter...

Fyfan vad sjuk rövlappen är.

Som sagt, antisocial personlighetsstörning. Det är ingen tvekan för mig vid det här laget. Han stämmer in på varje punkt. Han känner inget för sin polare som dött, hans mående innan han gjorde det, hans familjs lidande, om det är OK att ta upp det på internet. Han är totalt känslokall och gränslös.
Citera
2025-02-19, 18:20
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Som sagt, antisocial personlighetsstörning. Det är ingen tvekan för mig vid det här laget. Han stämmer in på varje punkt. Han känner inget för sin polare som dött, hans mående innan han gjorde det, hans familjs lidande, om det är OK att ta upp det på internet. Han är totalt känslokall och gränslös.

Tänkte samma sak när han tog upp hur dotterns allvarliga sjukdom var skälet att han raggade nudes av yngre följare. Ingen normal fungerande beter sig så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in