Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Ännu mer påtagligt var det under tiden han var plufsigare. Såsom han ser ut utan kläder, ungefär så tror jag Mamma Ulrika ser ut naken, minus pattarna.
https://youtu.be/oTSzHIxOfbI?si=W-HJ9IJ1FVmkgtAc
Att han kan gå och visa upp sig sådär helt obehindrat tycker jag säger ganska mycket om honom förövrigt. Han har en såpass bristfällig självinsikt att han kan få för sig att gå runt sådär i ett videoklipp som han publicerar på internet. Ta på dig kläder, oavsett om du är smal eller fet. INGEN vill se dig utan tröja. Du har en vedervärdig fysik.
Sen är han otroligt känslokall när han berättar om sin "kompis" från Vagnhärad som begick självmord. Han vill göra en poäng av någonting som han egentligen skiter fullständigt i. Varför tar han upp det när dottern och flickvännen kan höra detta? Är inte det respektlöst att dra upp det självmordet? Jag utgår från att han inte pratat med "kompisens" flickvän, om det är okay att ta upp detta på Youtube.
För det är ju ganska specifika uppgifter han går ut med, angående de anhöriga till den som begick självmord. Fyra dagar sedan, Vagnhärad, flickvän, dotter...
Fyfan vad sjuk rövlappen är.