2025-02-19, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Tv4+ eller inte. Hans är nog så jävla butthurt över att t.ex. Vadärproblemet redan fått se hela, enligt egen utsago, både för några månader sen och några veckor sen. Varför får den medelmåttige nykomling se den och inte Anjos bff?

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
För rask är till för vara längst ned i hierarkin.
Han kommer alltid vara längst ner. Hans kast i livet.
Längst ner, mest värdelös och dummast i hela huvudet.

Har fått indikationer på "sekten" har annan chat, där det endast är Bajno, bajsvikt och Simon.

Fast det är väl Jockes dokumentär de diskuterar. Rask har sett Anjos dokumentär. Och han försvarar den såklart
Citera
2025-02-19, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Carl-Fredrik kände garanterat lukten av det för drygt ett år sedan. En känsla han är bekant med, eftersom han haft bra visningar tidigare år också, och där han titt som tätt fick vara med i riktiga TV-program. Det måste ha känts bra att ha gått från en döende kanal till att helt plötsligt vara omtyckt av tiotusentals. Nu börjar den här hypen klinga av, och då blir han desperat. Jag vet att han sagt det innan, att han bara desperat har försökt klamra sig fast vid YouTube vid tider när det inte flyger. För trots att han varit på ”plattformen” i över 10 år har han inte byggt upp någon känsla för kreativitet än. Han lever bara på saker som händer runtom honom. Han kan inte skapa något själv. Därför blir varenda grej som händer runt familjen till en video. Han vet inte vad han ska göra helt enkelt. Men han vet att folk kommer bli engagerade av att höra när hans dotter nästan dog, och då blir det till en video.
Youtube giveth, then taketh away. Han måste lära sig blidka youtubeguden annars går han under
Citera
2025-02-19, 11:39
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
5047 sidor ljuger inte, och då är det nog cirka 5000 sidor om Baronens negativa egenskaper. Även om en del är lite överdrivet så kan man inte blunda för detta. Han måste vara en av Sveriges mest odrägliga människor.

Och Rask och Black Jims relation sträcker sig väl långt tillbaka. Rask har tidigare berättat att Jim var den där coola killen som alla såg upp till när de var yngre. Sen skulle Rask hjälpa honom en massa, men verkade mest utnyttja sin missbrukande vän för content. När J i princip blev utslängd på gatan av hyresvärden så lös Baronen med total frånvaro. Således var Baronen uteslutande bara där när det gynnade honom, vilket är ett återkommande scenario.

Låt oss inte glömma insamlingen Rask startade till förmån för Black Jim Slim.
Denna insamling var till för att köpa en bättre kamera och annan utrustning till Jim så han kunde göra bättre videor.

Jim fick vad jag förstått aldrig se dessa pengar.
Rask har heller aldrig redovisat hur mycket han fick in.

Hundblåsningen 2.0
Citera
2025-02-19, 11:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Då borde de ju finna det underhållande att det är blåbaronen som hamnar under luppen! En som i alla avseenden är en låglönearbetare, men sviker och röstar Moderat, kör AMG merca och skyddar nazikramare. Tyckte mig även se i tråden att Rasken själv haft att göra med ett och annat hakkors?
Jepp. Ett tatuerat på benet som han har ändrat till någon konstig ruta. Han upptäckte väl att det inte var gångbart med tatuerade hakkors.
En annan där han står och stoltserar med hakkorset stort ritat på bröstet. Han själv nämner också någonstans att han ska haft ett hakkors målat i pannan också.
Inget av detta är givetvis hans fel, han tatuerades när han sov och målades så klart när han sov, och ingenting upptäckte han ens när han la ut bilder på nätet. Stackar stackars luffarn, vilka elaka kompisar han hade.
Citera
2025-02-19, 11:54
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jepp. Ett tatuerat på benet som han har ändrat till någon konstig ruta. Han upptäckte väl att det inte var gångbart med tatuerade hakkors.
En annan där han står och stoltserar med hakkorset stort ritat på bröstet. Han själv nämner också någonstans att han ska haft ett hakkors målat i pannan också.
Inget av detta är givetvis hans fel, han tatuerades när han sov och målades så klart när han sov, och ingenting upptäckte han ens när han la ut bilder på nätet. Stackar stackars luffarn, vilka elaka kompisar han hade.

Här är Rask på festival med ett hakkors över hela bröstet

https://i.postimg.cc/Yq8TF5DC/Rasknazi.jpg
Citera
2025-02-19, 12:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Här är Rask på festival med ett hakkors över hela bröstet

https://i.postimg.cc/Yq8TF5DC/Rasknazi.jpg
Tack, det var den bilden jag hade i tankarna.
Citera
2025-02-19, 12:48
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack, det var den bilden jag hade i tankarna.
Vem kommer ens på tanken? Det var inre så att han var ett barn där, han var vuxen.
Citera
2025-02-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vem kommer ens på tanken? Det var inre så att han var ett barn där, han var vuxen.

Förstår vad du menar men inte ens barn generellt skulle tycka det där var en bra idé.
Citera
2025-02-19, 13:28
Medlem
Det här med kreativitet stör mig hos en av Sveriges största jotobers.
Han satt förr och tjatade om att folk skulle ge honom uppslag att prata om. När han väl fick en idé av nån så bara; näe, men det va inte bra kolla bara här på bilderna då jag var liten. Jag ser hans instastories ibland att han fortfarande tjatar.
Jag är ju en gammal sur gubbe, så jag får säga att på min tid så gjorde man sin grej, gillade eller ogillade folk vad man gjorde. Jag och mina mer kreativa kamrater brydde oss inte så mycket om vad andra tyckte. Ren kritik lyssnade man på, och bestämde sig om det var konstruktivt eller inte.
För övrigt så skulle jag aldrig i livet lägga upp bilder och videos där det syns att han har mammajeans och extremt feminin kropp. På dåligt sätt.

Kvinnohöfterna.
Citera
2025-02-19, 13:30
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Fast det är väl Jockes dokumentär de diskuterar. Rask har sett Anjos dokumentär. Och han försvarar den såklart

Fan, det har du rätt i. Vad dum jag känner mig... 🫣🫣
Citera
2025-02-19, 13:44
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Inslagen bröstkorg och kvinnohöfter.

Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Kvinnohöfter? Har du nånsin sett en kvinnas höfter?

Citat:
Ursprungligen postat av Greaser

För övrigt så skulle jag aldrig i livet lägga upp bilder och videos där det syns att han har mammajeans och extremt feminin kropp. På dåligt sätt.

Kvinnohöfterna.

Du ser Laidbackwoff, det är inte bara jag!
Citera
2025-02-19, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Du ser Laidbackwoff, det är inte bara jag!

Ännu mer påtagligt var det under tiden han var plufsigare. Såsom han ser ut utan kläder, ungefär så tror jag Mamma Ulrika ser ut naken, minus pattarna.

https://youtu.be/oTSzHIxOfbI?si=W-HJ9IJ1FVmkgtAc

Att han kan gå och visa upp sig sådär helt obehindrat tycker jag säger ganska mycket om honom förövrigt. Han har en såpass bristfällig självinsikt att han kan få för sig att gå runt sådär i ett videoklipp som han publicerar på internet. Ta på dig kläder, oavsett om du är smal eller fet. INGEN vill se dig utan tröja. Du har en vedervärdig fysik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in