Citat:

Ursprungligen postat av 
StorTuffBiker

Tack för tillrättavisningen. Nu ska jag, den till trots, fortsätta använda uttrycket fel, för att beskriva att någon blir förbannad. Påpekar någon det ännu en gång med en liten tråkig ton, ska jag bemöta det med passiv aggressivitet tillbaka. Jag är inte villig att ta till mig saker om någon har en tråkig ton. Jag är helt stängd för förändring tack vare att någon gör det. Det är definationen av en syrlig typ, som bara vill få mig att framstå i dåliga dager!

Hehe. 😁 
Glöm inte att göra en ett år lång uthängnings-kampanj om mig och alla mina anhöriga, och när någon ifrågasätter det så säger du bara sanningen: 
”Hon har trakasserat mig och min familj i åratal så det är inte mer än rättvist. Det är så det är, min familj har mått otroligt dåligt över detta, en förföljelse som borde vara olaglig enligt mig, så du har ingen rätt att ifrågasätta mig för det, alls.”
Om Baronen så bara var en tiondel så bra på att ta kritik som du, så hade hans liv kanske inte varit fullt så jävligt nu. Men tack vare (

) att han hellre lyssnar på sina ”flygande apor” som uppmuntrar och hejar på honom ner i fördärvet så slutar det nog snarare på en parkbänk i Vagnhärad med farsan i högerhanden och en karta serbiska blå i andra. 
Om Edward då kommer och spottar snus i hans ansikte, så måste han komma ihåg att det är 
en helt naturlig och akut reaktion på åratal av svek och lögner (orden som han själv försvarade sig med när någon påpekade hur jävla svinigt det är att spotta snus i sin egen fars ansikte och dessutom vara stolt över det efteråt).