2025-02-13, 08:30
Medlem
Är tessan lite kurvig? Liksom inget fel med de egentligen. Tycker hon ser rätt bra ut.
Citera
2025-02-13, 08:46
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Godmorgon kamrat!

Helt korrekt, eftersom vi vet att baronen läser här kan vi ur ert pedagogiskt perspektiv anstränga oss forbstt berika hans vokabulär.
Det sagt så är det här flashbsck och inte en akademisk uppsats så det centrala är trots allt innehållet.

Från en sak till en annan, är det inte lite lustigt att går 72h sedan satt han med gråten i halsen och trakasserade en civilanställd hos polisen

Igår satt han med stor entusiasm och trakasserade någon random youtuber med typ 400 följare. Lite som att han går igång på att trakasera främmande människor?

Han är psykopatiska drag, sådana människor mår bra av att försöka dra ner och sänka andra för att i sig själv må bra, eller ja bättre.
Citera
2025-02-13, 08:52
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Han radera antagligen dom, har frågat 2 gånger och la till honom på Instagram och ställde 2 frågor. Men icke!

Jag tror Baronen har lagt undan pengar till hyrorna och dom 35k för lägenheten tyvärr. Men sen är nog pengarna slut. Hade skulle väl sälja Alfs alla saker osv?
Han har svarat på detta att det var paket/expressbrev därav han fick post varje dag.
Familjen Rask är VIP hos postnord pga antal brev från socialen, påminnelser och inkasso. Om dom lämnar ut varannan dag så kommer sorteringscentralen haverera.
Citera
2025-02-13, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Är tessan lite kurvig? Liksom inget fel med de egentligen. Tycker hon ser rätt bra ut.

Nu tycker jag inte att man ska kommentera en kvinnas kroppsform men kurvig är nog fel ord att använda när det kommer till henne.

Såg någon gammal vlogg en medlem här delade. Det var inga kurvor i den bemärkelsen om man säger så.
Citera
2025-02-13, 09:11
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Han har svarat på detta att det var paket/expressbrev därav han fick post varje dag.
Familjen Rask är VIP hos postnord pga antal brev från socialen, påminnelser och inkasso. Om dom lämnar ut varannan dag så kommer sorteringscentralen haverera.

Vem försöker Rödluvan lura?

Det var ett vanligt jävla poststämplat frimärke. Inget annat.
Citera
2025-02-13, 09:16
Medlem
13K visningar efter 14 timmar på baronens senaste video, når den ens 25k? Börjar stadigt gå neråt varje video nu känns det som, räcker visningarna för att betala hyra på 12k i månaden + 3 barn och tessan som bara jobbar halvtid eller kommer Theres pappa behöva stå för notan nu som skrev på borgen oj vilket misstag det kan ha varit
Citera
2025-02-13, 09:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Han radera antagligen dom, har frågat 2 gånger och la till honom på Instagram och ställde 2 frågor. Men icke!

Jag tror Baronen har lagt undan pengar till hyrorna och dom 35k för lägenheten tyvärr. Men sen är nog pengarna slut. Hade skulle väl sälja Alfs alla saker osv?
Varför är det tyvärr?
Jag hoppas verkligen att han gjort det, för hennes pappas skull. Hennes pappa förtjänar inte att behöva lösa deras skit för att de inte klarar av det. Han har tillräckligt med skit i livet med Rask som svärson.

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Smaken är olika, och det är ju bra samtidigt som det innebär att det inte är någon direkt vits att diskutera hennes attraktionsförmåga på män. Eftersom smaken är olika så lär det ju aldrig bli konsensus kring det i alla fall.
Citera
2025-02-13, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
13K visningar efter 14 timmar på baronens senaste video, når den ens 25k? Börjar stadigt gå neråt varje video nu känns det som, räcker visningarna för att betala hyra på 12k i månaden + 3 barn och tessan som bara jobbar halvtid eller kommer Theres pappa behöva stå för notan nu som skrev på borgen oj vilket misstag det kan ha varit

Rask har ju sin framgångsrika podd som täcker upp för sämre visningar… 😏
Citera
2025-02-13, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Rask har ju sin framgångsrika podd som täcker upp för sämre visningar… 😏

Ja det är han väldigt duktigt på att nämna minst i varje youtube video hur bra det går för hans podd nu tydligen
Citera
2025-02-13, 10:10
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ja det är han väldigt duktigt på att nämna minst i varje youtube video hur bra det går för hans podd nu tydligen

Tycker alla ska lyssna på ett avsnitt av hans ekonomiska monster till podd.

Det är väldigt roligt när han om och om igen snubblar på tungan eftersom google translate serverat honom meningar där hans hjärna konsekvent syftar till fel subjekt eller objekt.
Ännu roligare att han tror sig vara språkligt begåvad och en retoriker men när han läser innantill så lyckas han hela tiden betona fel del av en mening. Tror svaret varför hans vloggar saknar struktur och manus bygger på det.

Han är som bekant Sämst på allt vilket nu visar sig i katastrofala siffror.
Citera
2025-02-13, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Här i tråden gör sig många lustiga över de tillfällen Baronen använder ord och uttryck han inte behärskar (ganska ofta, vill säga…)
Då får man vara noga att själv föregå med gott exempel.
Att vara eld och lågor över någonting betyder alltså att vara positivt engagerad, uppspelt, förtjust och entusiastisk över något.
Tex:
”När jag sa att vi kunde starta ett företag ihop med mina sparpengar blev Baronen eld och lågor.”
”När Baronen fick veta att Chrippa blivit häktad igen var han eld och lågor.”
”När Therese berättade att Jockiboi bjudit hela deras familj hem till honom på middag, blev Baronen eld och lågor.”

Tack för tillrättavisningen. Nu ska jag, den till trots, fortsätta använda uttrycket fel, för att beskriva att någon blir förbannad. Påpekar någon det ännu en gång med en liten tråkig ton, ska jag bemöta det med passiv aggressivitet tillbaka. Jag är inte villig att ta till mig saker om någon har en tråkig ton. Jag är helt stängd för förändring tack vare att någon gör det. Det är definationen av en syrlig typ, som bara vill få mig att framstå i dåliga dager!
Citera
2025-02-13, 10:29
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tack för tillrättavisningen. Nu ska jag, den till trots, fortsätta använda uttrycket fel, för att beskriva att någon blir förbannad. Påpekar någon det ännu en gång med en liten tråkig ton, ska jag bemöta det med passiv aggressivitet tillbaka. Jag är inte villig att ta till mig saker om någon har en tråkig ton. Jag är helt stängd för förändring tack vare att någon gör det. Det är definationen av en syrlig typ, som bara vill få mig att framstå i dåliga dager!
Hehe. 😁
Glöm inte att göra en ett år lång uthängnings-kampanj om mig och alla mina anhöriga, och när någon ifrågasätter det så säger du bara sanningen:
”Hon har trakasserat mig och min familj i åratal så det är inte mer än rättvist. Det är så det är, min familj har mått otroligt dåligt över detta, en förföljelse som borde vara olaglig enligt mig, så du har ingen rätt att ifrågasätta mig för det, alls.”

Om Baronen så bara var en tiondel så bra på att ta kritik som du, så hade hans liv kanske inte varit fullt så jävligt nu. Men tack vare () att han hellre lyssnar på sina ”flygande apor” som uppmuntrar och hejar på honom ner i fördärvet så slutar det nog snarare på en parkbänk i Vagnhärad med farsan i högerhanden och en karta serbiska blå i andra.
Om Edward då kommer och spottar snus i hans ansikte, så måste han komma ihåg att det är en helt naturlig och akut reaktion på åratal av svek och lögner (orden som han själv försvarade sig med när någon påpekade hur jävla svinigt det är att spotta snus i sin egen fars ansikte och dessutom vara stolt över det efteråt).
Senast redigerad av mephedron 2025-02-13 kl. 10:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in