2025-02-19, 06:45
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Pminner om nr det uppdagades att Max Alingss hade muslimska anstllda som spottade i alla hamburgare som bestlldes med bacon.

Finns nn klla?
Citera
2025-02-19, 06:56
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Mannen det hr handlar inte om hygien lngre. Toasits i diskmaskin. Det hr r ngonting annat. Vad r det fr psykopater dom anstller.
Vet du vad, vissa muslimer str p toasitsen nr de r p toa. Tvttar ftterna gissningsvis.
D frstr man att det r viktigt med en ren nydiskad sits.
Citera
2025-02-19, 07:04
Avstngd
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosesjr
Hur mnga olika Max restauranger har det beskt ?.
Det?
Citera
2025-02-19, 07:22
Medlem
solstrlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
Det har varit mycket snack om vem som har godast pommes, typ mcdonalds har oftast solkiga pommes medans burger king har goda krispiga. Vart hamnar MAX pommes i denna frga? e dem ngonstans mittemellan?

Torra och smala och smaklsa.
Citera
2025-02-19, 08:02
Medlem
Studsbolls avatar
Snusket r organiserat och personalen gr allt fr att undvika eller lura kontrollanterna. Det r inga isolerade hndelser utan en fretagskultur. Allt enligt Aftonbladets underskning.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ontrollanterna
Citera
2025-02-19, 08:55
Medlem
OneTaps avatar
vilken skrll :P en bekant jobbade p max o fick sparken fr hon inte god tog deras ckel fasoner i personalen. hon larmade till chefen o fick aldrig svar o sen fick hon sparken. o de har hnt vrre grejer n som skrivs i media kan ja sga. freslr att vi bojkottar max en gng fr alla s slipper vi deras skit burgare framver :P #cancelmax
Citera
2025-02-19, 08:55
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Katastrof.

Som nu alla dumsvennar vurmat under all tid om hur fantastiskt Max r hr p fb och i alla jvla kommentarer p fejjan s fort Max kommit upp p tal...

Om en vecka r det glmt och folk sitter dr och lovprisar dessa potatismjl-puckar igen.
Citera
2025-02-19, 08:56
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Mycket gnll p invandrare som jobbar dr, men vill ni se svenskar dr fr ni rkna med att maten blir dyrare. r ni villiga att betala mer?
Sjlv ter jag aldrig p restaurang lngre. Jag blir cklad av allt s jag lagar min egen mat och s vet jag vad jag fr.

Sjlvklart. Jag betalar grna fr att slippa araber och negrer. Men Max bojkottar man nd, eftersom det r ett svenskfientligt woke-fretag.

Att Max r grisigast och snuskigast av alla snabbmatskedjor hade man kunnat lista ut med arslet.
Citera
2025-02-19, 09:00
Medlem
Svrt att tnka mig att det r lokala freteelser. Matfusk r till fr att spara pengar precis som den spanska kldfretaget lt sina anstllda kissa i trosan. Om det inte finns regler som fljs blir det piss och skitig mat.
Citera
2025-02-19, 09:04
Medlem
Bamsetramses avatar
Jag tror tyvrr att det r lika ckligt precis verallt. Pratade i detalj om detta med en kompis som jobbat p McDonalds och han beskrev hur de tappade maten p golvet (och tog upp den fr att servera), hur det fanns rutiner kring handtvtt som man fljde frsta veckan men sen vergavs av alla d man fick s torra hnder och hur man lt maten ligga i skpen mycket lngre n tilltet.

Varfr? Fr att de som jobbar dr r extremt pressade. Vldigt lg ln, en absolut minimibemanning och arbetstider/pass som fr mnga var helt omnskliga.

Lite empiri: jobbade p Grnan en sommar fr mnga r sedan och noterade hur hygienen skttes dr - det var fan det vidrigaste jag sett. Extremt mnga som hade ckliga hnder med eksem, sr eller som tog sig i rven/skrevet och sen p gevr/bollar/spelredskap. Mnga som var sjuka och ns/hostade rakt p grejerna. Jag frgade min chef efter ett rengringskit en gng fr att kunna rengra min station - han hade ALDRIG ftt frgan frut. Inte en JVEL gjorde rent eller tnkte p hygienen.

Det r s fruktansvrt provocerande och naivt att det sitter massa nissar p huvudkontoret ngonstans som skickar ut "rutiner" och sen lutar sig tillbaka njt och tnker att nu r allting bra. Det funkar inte s, srskilt inte nr man betalar pisslner till mnniskor som i de allra flesta fall r totalt okvalificerade.

Vill man uppn en hg kvalit s fr man FRVNTA sig att rutinerna INTE fljs och se till att man skickar ut kontrollanter, helt oanmlda, nr som helst under dygnets 24 timmar. Visar det sig att rutinerna fljs p ett bra stt s ger man en EXTRA bonus/kompensation till restaurangen och visar det sig att det inte fljs s leder det till en varning, som i frlngningen kan leda till att anstllningarna avslutas.

S hr fungerar mnniskor, piska och morot. Glm era jvla policydokument, ingen bryr sig om dem.
Senast redigerad av Bamsetramse 2025-02-19 kl. 09:10.
Citera
2025-02-19, 09:14
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
vilken skrll :P en bekant jobbade p max o fick sparken fr hon inte god tog deras ckel fasoner i personalen. hon larmade till chefen o fick aldrig svar o sen fick hon sparken. o de har hnt vrre grejer n som skrivs i media kan ja sga. freslr att vi bojkottar max en gng fr alla s slipper vi deras skit burgare framver :P #cancelmax
Har du ngra exempel p vrre grejer som inte redan skrivits i media?
Citera
2025-02-19, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Vet du vad, vissa muslimer str p toasitsen nr de r p toa. Tvttar ftterna gissningsvis.
D frstr man att det r viktigt med en ren nydiskad sits.

Omg fan vad dumma dom r. Vem fan str p toasitsen helt sjukt. Men jag har sett mnga ggr skoavtryck p toasits undrar alltid varfr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in