2025-02-18, 20:56
Medlem
Hälsovårdsnämnden borde nog åka runt och göra många stickprovskontroller
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze.
Reagerade för ett halv årsen när jag käkade på MAX varför de anställda inte hade plasthandskar när de förberedde hamburgarna. Så nej jag är inte förvånad.
Citera
2025-02-18, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
https://www.youtube.com/watch?v=CM9OUPKKH2A

Aftonbladet:

Känns som om det är vanlig grej att restauranger är ohygieniska. Jag har sedan länge slutat besöka pizzerior, men har med tiden slutat besöka snabbmatkedjor, så som McDonald's och just Max.

En pizzeria river ju trots allt av bakterierna med en 350 graders ugn, så hygienen är ett snäpp mindre viktig där. Men att blanda milkshake i en bajsig skurhink verkar värre.
Citera
2025-02-18, 21:26
Medlem
Det verkar vara panik på MAX hemsida där MAX själva har skrivit ett uttalande
Citera
2025-02-18, 21:31
Medlem
Mannen det här handlar inte om hygien längre. Toasits i diskmaskin. Det här är någonting annat. Vad är det för psykopater dom anställer.
Citera
2025-02-18, 21:32
Medlem
Karlastars avatar
Priserna är sinnessjuka för dessa skräpburgare.

Lägg där till minskad storlek på bröd och ökad halt potatismjöl i burgarna samtidigt som fanskapen dubblat priset.

Vem är det som äter på Max? Vad är felet i deras huvuden?
Citera
2025-02-18, 21:40
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Ähh skitsnack, alla i ledningen vet hur cheferna på platserna behandlar personalen och tvingar de att göra sånt här skit för att spara pengar, och alla vet när en kontrollant är på väg så man kan förbereda sig, händer ju inte bara på MAX heller.
Hur vet de när en kontrollant kommer? Är det internkontrollanter från Max så kan jag fatta att någon läcker men om det är från kommunens livsmedelsinspektion så måste det ju finnas korrupta tjänstemän inom kommunal verksamhet.
Citera
2025-02-18, 21:43
Medlem
Apropå snusk, Metro i UK hade tagit prover från pekskärmarna i 8 McDonald restauranger och hittat bakterier som kan skapa infektioner på alla.
“We were all surprised how much gut and faecal bacteria there was on the touchscreen machines”
Citera
2025-02-18, 22:04
Medlem
Diverse arbetsledare borde avgå rätt omgående
Citera
2025-02-18, 22:04
Medlem
Placeholders avatar
Många turister (youtubers) ska testa Max för de har hört att det ska vara så mycket bättre än andra kedjor(Max verkar ha startat något rykte), men man se att de kämpar för att trycka fram komplimanger som låter trovärdiga... fast än de nog fått betalt för att äta där.
Man kan se skillnad också på dom som jobbar på de här ställena nuförtiden, innan var det mest helt vanliga människor som hade det som extraknäck nu är det invandrare som inte bryr sig ett s**t om jobbet.
Har helt slutat att gå till sådana här ställen för det ser så snuskigt ut, man får hela tiden fel order, är inte billigt längre, burgaren och pommes framförallt smakar inte alls samma sen ett antal år tillbaka.
Citera
2025-02-18, 22:07
Medlem
Mycket gnäll på invandrare som jobbar där, men vill ni se svenskar där får ni räkna med att maten blir dyrare. Är ni villiga att betala mer?
Själv äter jag aldrig på restaurang längre. Jag blir äcklad av allt så jag lagar min egen mat och så vet jag vad jag får.
Citera
2025-02-18, 22:07
Medlem
Skulle vilja se om anställda våga säga ifrån mot kontrollanter som ifrågasätter div arbetsmiljöbrister när dom befinner sig på plats
Citera
2025-02-18, 22:10
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Ja lite förvånad är jag. Har alltid upplevt Max som en av de bättre snabbmatsställena.

De har alltid varit lite dyrare. Men det är inte samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in