2025-02-14, 22:16
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Dålig kost, får inte i sig alla vitaminer och mineraler, går aldrig ut, tränar inte, inga sociala interaktioner förutom med familjen, lägg därtill hans osunda förhållande till ungarnas adhd meds.

Det räcker oftast att kolla på en människa för att se hur personen mår, hans utseende skriker ohälsa, sådär blir det när man dopaminpundar i 20 års tid medans alla man någonsin känt drar ifrån en i livet.

Undrar varför han inte gör något åt sitt pissliv, känner han inte själv hur underutvecklad och värdelös han är på alla sätt och vis?

Inte konstigt om han byggt upp en social fobi. Kan inte vara roligt att träffa på gamla klasskamrater från högstadiet sen är han på precis samma ställe i utvecklingen som när dom gick ut nian för 20 år sedan.

Ärligt Baronen, styr upp ditt jävla liv, alltså jag skäms över dig, Det gör även alla i din familj ska du veta.

Carl-Fredrik pundar underhållning hela dagarna, musik, poddar, nikotin, snabbmat, streamingtjänster, godis, läsk, chips, m.m

Alltid måste han ha underhållning, när han sitter på toan kan han enligt utsago glo insta-shorts i två timmar.

Just nu ligger han och fingrar på skärmen och f5ar denna tråd. Hej Baronen

Snart dags att tjackrunka och dra bild på ballen till någon brud? Neerr på alla fyra

Kan inte företagsbaronen komma tillbaka? Vill garva lite vafan... kostym, AMG, cigarr, m.m eller hemmafrubaronen var en klassiker

Roligast var jesusbaronen

Viktigare att skaffa fula tatueringar och stönrunka i källaren än att skaffa jobb enligt Carl-Fredriks prioriteringar. Leka framför datorn är viktigare än kidsens materiella välmående.

#lyckligtgift #dagdrivare #kickassfarsa #levapåfarfar #megaloser #19krpåkortet
Citera
2025-02-14, 22:20
Är det bara jag som tycker att Carl Fredrik är så groteskt ful? Han ser ut som en nedgången knarkare. Hur kan Therese finna denna skithög attraktiv? Vad har han för positiva egenskaper? Jag kan inte komma på en enda.
Citera
2025-02-14, 22:31
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Är det bara jag som tycker att Carl Fredrik är så groteskt ful? Han ser ut som en nedgången knarkare. Hur kan Therese finna denna skithög attraktiv? Vad har han för positiva egenskaper? Jag kan inte komma på en enda.
Jag håller med, hans mun med går alltid neråt som barn målar en ledsen gubbe. Sen att han "snusat" så många år men måste lyfta på läppen osv ser ut som en 13 åring snusar... jaa han är så vidrigt ful
Citera
2025-02-14, 22:31
Medlem
Citat:

Det ser ut som han är dödligt sjuk. Och han borde kolla upp sin konstanta hosta.
När han var spritfet så såg han bara äcklig och sliskig ut. Nu ser han döende ut.

Hon tyckte säkert att han var trosas snyggaste "tuffing" när de träffades, sen var han nog snabb med att befrukta henne och på så sätt så fastnade hon.
Men Therese är inte världens snyggaste heller, hon ser lite ut som en gris.
Citera
2025-02-14, 22:32
Medlem
Ibland börjar jag nästan tycka synd om Rask, alla personer har olika förutsättningar och omständigheter i livet men sen kommer jag på "det är ju Rask vi snackar om" och ångrar mig.
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-14 kl. 22:38.
Citera
2025-02-14, 22:46
Medlem
PeterJihadis avatar
Hur många tror ni har sprutat i Baronens ansikte och hur roligt tror ni han hade?

Hans visningar är sämst just nu.
Citera
2025-02-14, 22:49
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Sitter här och ser andra delen Cluees intervju med Anjo och reagerar på att han medger att han har över 1000 blockade på youtube. Eller just det reagerar jag inte på, det vet väl alla. Men bara någon vecka sedan försökte ju Rasken sig på en saga om att kommentarer som innehåller vissa ord kan fastna i filtret och därför inte syns. Och att han inte alls blockar folk och raderar kommentarer.

Hur lång tid tar det innan han ändrar sig nu så att det ska matcha med vad Anjos säger? Han kommer ju knappast vilja vara sämre iaf. Max 1,5 vecka tippar jag, lite beroende på hur investerad han är i att slippa tvingas hämta dottern lite längre hemifrån trots att han själv röstat för det.

(Åh, om han bara hade ett färdmedel! Om så bara en elspa.. vänta.)
Citera
2025-02-14, 22:51
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Therese är i och för sig inte särskilt mycket mer vacker än vad den groteska Baronen är. Han ser ut som ett jävla svin, egentligen så är han dock inte speciellt ful. Utan sina tatueringar, så ser han alldaglig ut. Han är som högst en 5/10. Det är bara det att han har ett sådant jävla slagvänligt ansikte, som gör att man tycker att han är ful. Therese är en 5/10 på sin höjd. Så de passar varandra perfekt egentligen.
Citera
2025-02-14, 22:59
Medlem
riegerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Snubben ska inte snacka om att va sin egen chef, han ska va så jävla glad om någon ens kallar honom på intervju efter hans show på sociala medier, samt domar om förtal.
Vi vill alla här i tråden att han ska vara "cancellerad", man känner ofta att nu flyger det...
Men vad som är solklart och inte nämns så ofta som det borde är hans framtid på den öppna arbetsmarknaden. Där är han sannolikt helt körd, ett arbete i butik eller som säljare överhuvudtaget känns långt borta, visst vi lever i ett modernt och tolerant samhälle men kolla på snubben. Allmänt ful uppsyn i grunden och sedan kommer vi till hans eretrianska mun, rinniga och oklara tatueringar i både ansiktet och andra delar av kroppen. Och den kroppen som många av oss sett aldeles för mycket av, fågelbröstet, gäddhänget, kärlekshandtagen och fulkuken i handen. Det förövrigt önskar i alla fall jag fortfarande osett.

Nej ICA eller Elgiganten är nog uteslutna, jobba bakom kulisserna eller väggarna på något kontor känns också avlägset, framförallt pga bristande kompetens inom de flesta områden och generellt allt skit han postat ut i etern under hela sin "karriär". En snubbe som är centrerad kring bajs, kön, häva ur sig det första som kommer upp i huvudet, låtsasinsamlingar, uthängning av människor till höger och vänster osv osv. Listan kan göras lång om man har tid och/eller ork

Cancelled är han definitivt, i alla fall i verkliga världen.
Senast redigerad av riegert 2025-02-14 kl. 23:16.
Citera
2025-02-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riegert
Vi vill alla här i tråden att han ska vara "cancellerad", man känner ofta att nu flyger det...
Men vad som är solklart och inte nämns så ofta som det borde är hans framtid på den öppna arbetsmarknaden. Där är han sannolikt helt körd ett arbete i butik eller säljare överhuvudtaget känns långt borta, visst vi lever i ett modernt och tolerant samhälle men kolla på snubben. Allmänt ful uppsyn i grunden och sedan kommer vi till hans eretrianska mun, rinniga och oklara tatueringar i både ansiktet och andra delar av kroppen. Och den kroppen som många av oss sett aldeles för mycket av, fågelbröstet, gäddhänget, kärlekshandtagen och fulkuken i handen.
Nej ICA eller Elgiganten är nog uteslutna, jobba bakom väggarna på något kontor känns också avlägset, framförallt pga bristande kompetens inom de flesta områden och generellt allt skit han postat ut i etern under hela sin "karriär".

Cancelled är han definitivt.

Räcker att framtida arbetsgivare googlar "Carl Fredrik Alexander Rask" när dom kollar hans CV så är det nog kört direkt, tyvärr verkar hans instagram komma som första resultat men flashback tråden är stark 2a och det första man ser i förhandsgranskningen i texten under är:

Citat:
Den enda kreativiteten han har det är när det handlar om analstjärtar och annat perverst snusk. Dricka vatten ur toaletten och steka bajskorvar mm. Och det är ...

hahaha
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-14 kl. 23:10.
Citera
2025-02-14, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Sitter här och ser andra delen Cluees intervju med Anjo och reagerar på att han medger att han har över 1000 blockade på youtube. Eller just det reagerar jag inte på, det vet väl alla. Men bara någon vecka sedan försökte ju Rasken sig på en saga om att kommentarer som innehåller vissa ord kan fastna i filtret och därför inte syns. Och att han inte alls blockar folk och raderar kommentarer.

Hur lång tid tar det innan han ändrar sig nu så att det ska matcha med vad Anjos säger? Han kommer ju knappast vilja vara sämre iaf. Max 1,5 vecka tippar jag, lite beroende på hur investerad han är i att slippa tvingas hämta dottern lite längre hemifrån trots att han själv röstat för det.

(Åh, om han bara hade ett färdmedel! Om så bara en elspa.. vänta.)

Anjo har minst 5k blockade kan omöjligen vara 100 st endast
Citera
2025-02-14, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Anjo har minst 5k blockade kan omöjligen vara 100 st endast

Jag har haft utan att överdriva MINST 20 konton som kal-fredrik blockerat, och han rensar friskt i fältet. Det är en känslig man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in