2025-02-21, 18:15
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Ännu en video av Medvikt där han belyser Baronens problematik på ett mycket bra sätt.

https://www.youtube.com/watch?v=K4z3bx7q68k
Citera
2025-02-21, 18:24
Medlem
i podden oskyddat samtal kastar anjo rask under bussen. mina följare förtjänar mer än en rant med dålig kamera i en bil.
Citera
2025-02-21, 18:30
Medlem
Wooqiprwos avatar
Älskar Cluees comeback till Baronen på IG, att det var därför han bjöd in honom för en intervju för att han vill ha med alla "stjärnskott". Baronen hade tidigare rantat att han inte ville medverka med på en kanal som tar in stjärnskott som Lokal, Olof K, Chrippa osv.

Han vill gärna se sig själv som lite förmer, men faktum kvarstår att han är samma skrot och korn som dessa, om inte värre.
Citera
2025-02-21, 18:54
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Älskar Cluees comeback till Baronen på IG, att det var därför han bjöd in honom för en intervju för att han vill ha med alla "stjärnskott". Baronen hade tidigare rantat att han inte ville medverka med på en kanal som tar in stjärnskott som Lokal, Olof K, Chrippa osv.

Haha, poäng Cluee!
Citera
2025-02-21, 18:56
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Verkar bli Raskspecial i skilleras live om fem min!
https://www.youtube.com/live/K7ZfzS0...W76H5GW3Ff6fAd
Citera
2025-02-21, 19:04
Medlem
Wooqiprwos avatar
Även Jacke och sofia har anslutit sig till Medvikts kanal!
Citera
2025-02-21, 19:11
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Det är attacker på på flera fronter just nu. Det är början på slutet, skål

Han måste stå upp för sig själv men han är fortfarande en feg beta-hane, vad man kallar ett moment 22.
Citera
2025-02-21, 19:26
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Även Jacke och sofia har anslutit sig till Medvikts kanal!

Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det är attacker på på flera fronter just nu. Det är början på slutet, skål

Han måste stå upp för sig själv men han är fortfarande en feg beta-hane, vad man kallar ett moment 22.
Haha fan vad kul med Sofia och Jacke, kan höra Betabaronen hojta med sin gälla röst "Kunde man väl ge sig fa-an på, nu har de köpt nya kreatörer på plattformen att trakassera mig med! Jag sköter bara mitt och bryr mig inte om vad de håller på med men det är ju HELT SJUKT att Chrippa redan har hånat mig och min familj I FLERA ÅR!! Och nu det här! Va! De har alltså MUTAT följare till att gå emot mig, har fått bevis skickat till mig på DM! Och jag som bara håller mig på min kant! Hörni! Det är ju för fan heeelt sjukt, HELT. SJUKT."

(Han kan såklart inte visa sina DM's då tipsare väl är rädd för Sofia eller nåt)
Citera
2025-02-21, 19:29
Medlem
Rask senaste video är verkligen ett nytt bevis på att han verkar vara totalt hjärndöd. Fy fan, nu kan man inte hoppas att det kommer gå totalt skit för Rask i hans liv för det gör det redan. Men jag hoppas att han blir riktigt förnedrad och uthängd snarast, fast det går ju inte heller för han själv hänger ut sig själv hela tiden och bevisar sig vara en större idiot än vad som borde vara möjligt i video efter video.

Hoppas iaf att han mår riktigt dåligt, men det gör han iof redan det med enligt sig själv besitter han en otroligt grov psykiskt ohälsa och det skall gudarna veta att det är nog den enda sanningen han någonsin sagt.
Citera
2025-02-21, 20:02
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj

Jösses. Nu blir det åka av
Citera
2025-02-21, 20:13
Medlem
Hillsongsekts avatar
Älskar genuint hur medvikt och Skilleras seglat in som för att citera motvikt "den vuxna rösten i rummet"
Nu är det slut med oemotsagt sladder från sekten. Trodde faktiskt inte motståndet mot deras trams skulle uppnå kritisk massa så här fort!
Citera
2025-02-21, 20:17
Medlem
Wooqiprwos avatar
Ny video från Baronen om Sofia och Jacke ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in