2025-02-26, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
T sitter på riktigt och äter mat på golvet i badrummet 30 cm från toastolen, och samtidigt säger att A är magsjuk, baronen sitter utanför med en pizza. Med tanke på hur städningen såg ut i övriga huset så skulle inte jag sätta mig och äta på golvet i badrummet, skulle nog inte sitta någonstans på golvet i den lägenheten och äta på golvet.

Varför lägger man ut när man sitter på golvet bredvid toalettstolen i en lägenhet som är full att skit från okända människor. Eller ens tänker man på att man kan bli sjuk? Ja inte av att lägga ut bilden men att sitta där. Jag blir helt konfys. Vad gör hon? Behöver hon hjälp på något sätt?
Citera
2025-02-26, 19:00
Hur fan skall Carl Fredrik ha råd med hyran till nya lägenheten? Hans Youtubekanal är ett sjunkande skepp som knappt drar in några pengar. Skall han börja med runkvideos på Onlyfans för att dra in lite extra deg till hyran?

2025 kommer bli Carl Fredriks slutgiltiga förfall. Hans "karriär" är redan på fallrepet. Alla svenska Youtubers avskyr honom (med rätta). Innan årets slut är hans kanal borta och han bor på en parkbänk.
Citera
2025-02-26, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Varför sitter hon och äter på golvet I badrummet?

Och varför äter dom pizza idag? Det gjorde dom igår också.

Varför lagar inte Baronen nyttiga Matlådor till sin familj? Det kostar mindre, är mycket hälsosammare men då hinner han bara scrolla 14 timmar den dagen istället...

Jävla wt som skiter I sina barns hälsa.

Sen har vi Therese som säger att hon vill gå ner pga höftproblem och fetma, säger att hon kämpar, med vad? Kämpar i sig 5 pizzor och 20 energidryck per vecka?

Rask skulle ju få upp alla möbler enkelt på en kväll sa han inga problem men nu sitter dom visst på golvet och äter pizza istället inga möbler uppe än
Citera
2025-02-26, 19:03
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Rask skulle ju få upp alla möbler enkelt på en kväll sa han inga problem men nu sitter dom visst på golvet och äter pizza istället inga möbler uppe än

Tro mig du kommer få se mer av detta, för i de där köket finns de omöjligt plats för ett modell större matbord där hela familjen kan samlas.
Citera
2025-02-26, 19:06
Ew FYFAN varför äter hon på badrums golvet, jag spyr. Oavsett hur mycket man städar så är det ju skit kvar.
Citera
2025-02-26, 19:07
Medlem
Orkar någon printa? Är blockad.
Citera
2025-02-26, 19:07
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Det är en egenskap som tillhör den falska masken "good-guy-baronen", men visst, när man vet vem han är på riktigt blir det bara konstlat och vedervärdigt, lite som hans personlighet.

Att bli helt lyrisk av ett hyreskontrakt sär svärfar som egentligen hatar honom har gått i god är så typiskt Baronen, att inte ens åka och kolla är stick i stäv med hans impulsiva person. Han gör ändå ingenting vettigt på dagarna och det är liksom några hundra meter från hans hem, varför inte bara ta en promenad över?

Denna nedgradering är helt och hållet hans egna fel men han kommer försöka lägga skulden på någon annan som vanligt då han inte är man nog att stå för sina misstag.

Besiktningsbaronen förnekar sig aldrig
"Hur kunde svärfarsan välja att vara borgenär när jag inte ens tittat på lägenheten? Då får man ju tänka att svärpappa får stå sitt kast och hitta en ny lägenhet till oss att vara borgenär på fast där han får försäkra sig om att vi granskat så den är ok, fan vad moment 22, jävla Trobo och Polisen vill mig illa"
Citera
2025-02-26, 19:21
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Orkar någon printa? Är blockad.
Här
Citera
2025-02-26, 19:23
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardStenhard
Finns Baronens video "OROSANMÄLDA TILL SOC, VI FICK LÄGENHETEN..." upplagt på de alternativa sidorna?
9 sep 2024, VI SKA FLYTTA: https://lolcow.se/archive/old/2024/R...TFag0uA%5D.mp4

13 nov 2024, JAG HAR RÅD MED T SKULDER: https://lolcow.se/archive/old/2024/R...V7XUpY%5D.webm

1 dec 2024, VAR DET CLUEE: https://lolcow.se/archive/old/2024/R...exY2TU%5D.webm

18 jan 2025, ANMÄLNINGAR TILL SOC, VI FICK LÄGENHETEN: https://lolcow.se/archive/old/2025/R...7WO2-Y%5D.webm

2 feb 2025, DET RÄCKER NU, ÄNNU FLER SOCANMÄLNINGAR: https://lolcow.se/archive/old/2025/R...3fDYCE%5D.webm

Jag postade diverse som jag hittade på lolcow.se och den från 18 Jan 2025 verkar vara vad du söker.

Cp-traktorn på bitchute är lite bättre, t.ex. thumbnails på videos och funkar på alla enheter: https://old.bitchute.com/channel/bwu9pWOi3GJj/
Citera
2025-02-26, 19:25
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
T sitter på riktigt och äter mat på golvet i badrummet 30 cm från toastolen, och samtidigt säger att A är magsjuk, baronen sitter utanför med en pizza. Med tanke på hur städningen såg ut i övriga huset så skulle inte jag sätta mig och äta på golvet i badrummet, skulle nog inte sitta någonstans på golvet i den lägenheten och äta på golvet.
Men vad i helvete? Även om MrBög kom och sa att jag var med i en youtube-challenge och allt jag behövde göra för att vinna 10 tusen var att äta en korv med mos intill min egna toalettstol, då hade jag ändå inte gjort det. Fan det finns levels hos WT asså
Citera
2025-02-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Flyttfrukost kl 10:30 på dagen nu kör vi *brofist*. Om jag hade bott i Trosa hade jag kompat ut för resten av veckan för att titta på när de flyttar. Blir det en sån där äkta wt-flytt med löst bråte överallt? Carl-Lennie bär så mycket döda släktingar han får med sig i famnen och tessan kommer springande med smutstvätt i ica-kassar.
Kan inte sluta att skratta så djävla bra😂
Citera
2025-02-26, 19:29
Medlem
Edit gyrostallrik

Citat:
Varför sitter hon och äter på golvet I badrummet?
Varför äter dom pizza idag? Det gjorde dom igår också.
Jävla wt som skiter I sina barns hälsa.
För att Therese fått lön igår och att dom tvättäkta white trash så pengarna måste spenderas omgående och alla magarna är väldigt hungriga efter svultit före löning.
Angående kylskåpet blir ett mindre i den nya lägenheten med 50 kyl 50 frys så är det nog inget problem för familjen Rask då knappt hade någon mat i den gamla kylen och frysen som var i full storlek.
Edit tydligen äter Therese Rask gyrostallrik på toagolvet och ser ut som en downie.
Utan strumpor kanske Therese ska träna med äta med fötterna?
Senast redigerad av Flyktingboende2 2025-02-26 kl. 19:49. Anledning: Inte pizza
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in