2025-02-14, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tänker att Anna hade så pass mycket makt över media, så att dom inte skrev särskilt mycket om hennes son till pedofil.
Borde inte hon då kunnat kontakta någon, ja typ exakt vem som helst, isllet för banjo att göra en dokumentär??

Hade Anna enbart brytt sig om sin son hade hon stoppat hela debaklet och sett till att han fått stöd (anonymt inom familjen) istället för att fläka ut ett gammalt men återkommande problem via en "youtuber" kändis konpis till en kompis kompis föredettas.. Nåt.

Antonio verkar va ett svin, och skit ska skit ha. Man kan bara skylla på sin uppväxt till en viss gräns.
Buhu.

Men en chans för Anna att droppa lite fler svartvita bilder och en tår. Då slänger man gärna sin egna avkomma under bussen.

Är finaste flisan fortfarande ihop med ejube?
Måste isf reta gallfeber på deras relativt extremt ortodoxa familj..

Och kanske som en tidigare användare sa.. Dags att starta upp Antonios egna tråd igen?
Senast redigerad av Ixin 2025-02-14 kl. 21:02.
Citera
2025-02-14, 22:17
Medlem
flugornass avatar
Den största förloraren är Antonio på grund av hans media kåta mamma som inte skyr några medel för att synas.

Oaktat att Antonio är skyldig enligt domen så kommer han aldrig att kunna skriva ett CV för att söka en anställning efter den här dokumentären.

Så till viss del tycker jag synd om honom som har en far som inte sätter ned foten och förstår konsekvensen av Anjos dokumentär.

Det hade nog vart bättre om Antonio skrivit en biograf för den hade passerat obemärkt vilket det här inte kommer göra.

Hur är man funtad som mor för att använda sitt funktionshindrade barn för att få några artiklar i media.

Det som jag ser fram emot är att se/höra hur halmpyntet agerar i dokumentären, är han en far som tar ansvar och skyddar sin avkomma?

Troligen inte utan allt kommer att skyllas på att dom är offentliga och dömda av media, och falska beskyllningar.

Som sagt oaktat Antios leverne så är han i det här fallet en offergåva utlämnad av sin familj.
Citera
2025-02-14, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
GROV stöld till och med!

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...md-grov-stold/

...och som bekant misskötte hon samhällstjänsten, så domen omvandlades till tre månaders fängelse.

Och mamma Anna rasade;

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...otterns-brott/

Anna Book SÅ känd och populär 🤣🤣🤣🤣 den enda låt som folk vet att har framfört är ju ABC Jag har aldrig hört någon säga 'oh, vad jag gillar Tooken"
Nu börjar hon nog bli känd på grund av sitt beteende på Instagran, när hon hotar tittare och försvarar sina kriminella avkommor 🤮
Citera
2025-02-14, 22:53
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Anna Book SÅ känd och populär 🤣🤣🤣🤣 den enda låt som folk vet att har framfört är ju ABC Jag har aldrig hört någon säga 'oh, vad jag gillar Tooken"
Nu börjar hon nog bli känd på grund av sitt beteende på Instagran, när hon hotar tittare och försvarar sina kriminella avkommor 🤮
Anna Book så känd och populär är hon inte, om du frågar någon född efter 1978 så vet ingen vem Anna är.
Det är det hon försöker återupprätta nu på bekostnad av sin son.
Citera
2025-02-14, 23:00
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Hade Anna enbart brytt sig om sin son hade hon stoppat hela debaklet och sett till att han fått stöd (anonymt inom familjen) istället för att fläka ut ett gammalt men återkommande problem via en "youtuber" kändis konpis till en kompis kompis föredettas.. Nåt.

Antonio verkar va ett svin, och skit ska skit ha. Man kan bara skylla på sin uppväxt till en viss gräns.
Buhu.

Men en chans för Anna att droppa lite fler svartvita bilder och en tår. Då slänger man gärna sin egna avkomma under bussen.

Är finaste flisan fortfarande ihop med ejube?
Måste isf reta gallfeber på deras relativt extremt ortodoxa familj..

Och kanske som en tidigare användare sa.. Dags att starta upp Antonios egna tråd igen?
Enligt Anna har Banjo verkligen lagt ner hela sin själ i det här projektet.
24x7 har han kämpat, och hela tiden varit objektiv

Jag tycker 49:- låter dyrt.
Vem betalar för att se en video på nätet? Jag har aldrig gjort det.
Banjo får ju betalt från youtube/vimeo.
Om man vill att alla ska se "sanningen", varför då ta betalt för att visa den?

Människor får göra vad dom vill med sina pengar.
Hoppas bara inte SVT köper in sån här dynga.
Men det handlar ju om Anna, så jag antar att TV4 köper det, och bjuder in sin driftkucku till Nyhetsmorgon
Senast redigerad av osnuten 2025-02-14 kl. 23:04.
Citera
2025-02-14, 23:05
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Men det handlar ju om Anna, så jag antar att TV4 köper det, och bjuder in Anna till Nyhetsmorgon

Hoppas dom bunkrar upp med pappersnäsdukar, AB vet när det är dags att vrida på tårkanonen.
Citera
2025-02-14, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Enligt Anna har Banjo verkligen lagt ner hela sin själ i det här projektet.
24x7 har han kämpat, och hela tiden varit objektiv

Jag tycker 49:- låter dyrt.
Vem betalar för att se en video på nätet? Jag har aldrig gjort det.
Banjo får ju betalt från youtube/vimeo.
Om man vill att alla ska se "sanningen", varför då ta betalt för att visa den?

Människor får göra vad dom vill med sina pengar.
Men det handlar ju om Anna, så jag antar att TV4 köper det, och bjuder in sin driftkucku till Nyhetsmorgon

Vem får pengarna? Produktionen?.
Iofs kostar det inte jättemycket numer att "producera" ett film/klipp på valfri social media.
Anna borde veta bättre, bam bam bam!
Citera
2025-02-14, 23:19
Medlem
Ebba grön hade rätt..
Anna låg före sin tid, passar rätt in i 800 grader.

Finns det något forum bortsett från trollen här som ens bryr sig om Snoppviftaren?
Citera
2025-02-14, 23:29
Medlem
GastonLeMans avatar
Kanske är en jävla tur att Halmis ärvde en lya i hemlandet, så familjen kan fly och gömma sig när värsta skitstormen drar fram över Sigtunas ängar.
För troligtvis kommer media blåsa liv i denna brasa med lungornas fulla kraft.
Tragikomisk på nått sätt! Lyteskomiken ger Anna ett ansikte som hon nog inte förstått.
Citera
2025-02-14, 23:30
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Ebba grön hade rätt..
Anna låg före sin tid, passar rätt in i 800 grader.

Finns det något forum bortsett från trollen här som ens bryr sig om Snoppviftaren?
Läser du inte! jag skrev några rader upp om du orkar lyfta blicken "scrolla" din dumme fan, jag skrev både gott och ont om Antonio, nja kanske mest ont om hans väna mor.
Men just nu är han en bricka i hennes spel för att få synas i media gråtandes hur den där youtubern ljuger och har förstört deras liv.
Antonio är just nu en del av hennes plan för att åter igen bli medial.
Nej jag försvarar inte vad Antonio gjort, utan vill mest komma åt att han nu är ett offer för att hans väna mor skall kunna snyfta i media.
Citera
2025-02-14, 23:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, det är helt obegripligt att hon kontakter ANJO! av alla man skulle kunna kontakta för att få en "second opinion". Visar bara att hon har en annan agenda än att få "upprättelse" för sin son. Vill man på allvar ha en förändring kontaktar man någon juridik-kunnig, polis eller vem som helst som är beläst inom ämnet. Anna kontaktar en youtuber... Kan tänka mig att hon försökt med Jocke först.

Tror det är rätt naivt att tro att Anna inte kontaktat diverse journalister, advokater och gud-vet-vad med Antonios fall. Men bara Anjo nappade liksom. Och nu kommer det hela bli en vlogg-drama.

Men förhoppningsvis så hyr väldigt få filmen och den bara passerar förbi obemärkt. Det vore väl det bästa resultatet för alla inblandade...
Citera
2025-02-14, 23:43
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Tror det är rätt naivt att tro att Anna inte kontaktat diverse journalister, advokater och gud-vet-vad med Antonios fall. Men bara Anjo nappade liksom. Och nu kommer det hela bli en vlogg-drama.

Men förhoppningsvis så hyr väldigt få filmen och den bara passerar förbi obemärkt. Det vore väl det bästa resultatet för alla inblandade...
Hoppas du har rätt, men det lär nog dyka upp länkar här för att vi skall förlora två timmar av våra liv för att vi är nyfikna på produktionen utan att betala. Kommer Du titta i två timmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in