2024-01-13, 04:42
Medlem
KungPungPats avatar
Jag rapporterade Anjo för uppmuntring av terrorism liksom lol.. och skrev att Anjo förklarar att män är offer och att polisen är korrupt genom att tro på brottsoffret istället för förövaren som är det egentliga offret.
Sen skrev jag att Anjos mål med sina uttalanden handlar om att uppmuntra "män"/incells till att vara arga på polisen.. vilket kan leda till terrordåd.
Citera
2024-01-13, 06:37
Medlem
KungPungPats avatar
Jag läser om doxing och kollade en video om vad doxing är: https://youtu.be/Yw_VQnyQ7jY?feature=shared

Anjo och ligan jobbar med doxing, som är när man publicerar privata chattloggar eller annan känslig privat info utan tillåtelse.
Dom efterlyser ju privat info om Linnea, och om ett troll skickar falska printscreens som Anjo sen hävdar är riktiga konversationer eller annan info så är det ett ännu värre/grövre brott än"bara" doxing.. för då fabricerar han ju privat info som är falsk.

Som tur är så är doxing förbjudet på de flesta plattformar säger videon som nog inte har hört talas om Anjo och ligan som har ett yrke som går ut på att vara tuff genom att doxa sina fiender.. på barnvänliga youtube lol.

Citat:
Doxing
Att via internet kartlägga och sprida 1. privat information 2. information som kan identifiera en specifik person eller organisation.

Idag är fenomenet doxing vanligt på internet. Doxing är när man via internet undersöker, kartlägger och sedan sprider privat information eller information som kan identifiera en person eller organisation.

För att samla information så kan personer som ägnar sig åt doxing dels använda publika databaser och sociala medier, men också hackning, psykologisk manipulation eller bedrägeri för att få personer att uppge konfidentiella uppgifter. Det är också vanligt kopplat till olika typer av brott såsom utpressning, trakasserier, hot eller förtal.

Källa: Näthatshjälpen .se
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-13 kl. 06:50.
Citera
2024-01-13, 07:14
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag läser om doxing och kollade en video om vad doxing är: https://youtu.be/Yw_VQnyQ7jY?feature=shared

Anjo och ligan jobbar med doxing, som är när man publicerar privata chattloggar eller annan känslig privat info utan tillåtelse.
Dom efterlyser ju privat info om Linnea, och om ett troll skickar falska printscreens som Anjo sen hävdar är riktiga konversationer eller annan info så är det ett ännu värre/grövre brott än"bara" doxing.. för då fabricerar han ju privat info som är falsk.

Som tur är så är doxing förbjudet på de flesta plattformar säger videon som nog inte har hört talas om Anjo och ligan som har ett yrke som går ut på att vara tuff genom att doxa sina fiender.. på barnvänliga youtube lol.

Källa: Näthatshjälpen .se

3:19 in i videon tar upp sociala medier.

Bra inlägg med matnyttig information!

Men det verkar som om Youtube Sverige är lite slöa och slapphänta med att ta tag i detta eftersom det pågått så länge.

Troligen det som fått dessa kreatörer att känna sig som att inget och ingen kommer åt dem.
Citera
2024-01-13, 07:36
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
3:19 in i videon tar upp sociala medier.

Bra inlägg med matnyttig information!

Men det verkar som om Youtube Sverige är lite slöa och slapphänta med att ta tag i detta eftersom det pågått så länge.

Troligen det som fått dessa kreatörer att känna sig som att inget och ingen kommer åt dem.

Ja nu har storhetsvansinne blivit uppenbart.

MEN, Chrilles kanal försvann ju efter en arg video om hans nya doxingshow där en användare från flashback fick sin bil sönderslagen.. och fler skulle doxas. Nähä sa Youtube Sverige och tog bort kanalen inom bara nån dag, så visst gör dom nått iaf.

Kanske har Youtube Sverige vaknat och börjat se sin inblandning i doxingkreatörerna i Sverige som borde ha bannats långt innan Chrille fick storhetsvansinne och avslutade sin kanal genom att starta krig mot internetanvändares rätt till anonymitet.
Citera
2024-01-13, 08:59
Avslutad
https://youtu.be/u2GiZ_9xHXQ?si=ObAmSwI1ElJbdOSC

Hur det gick till, enligt hemliga detektivklubben, när Jacke "räddades" ur ett dåligt förhållande med Jessica. Det var samma tillvägagångssätt då som nu, med prints och samlande av "bevis"
Drevet mot Jessica och nu drevet mot Linnea...

Stå för fan för era egna "misstag".

Hemliga detektivklubben matade Rask med prints och info, Rask fick skina i klubben och hur i helvete det kom sig att Jessica inte anmälde detektivklubben, där Jocke är BOSS, beror väl på samma sak som nu.
Vem stod upp för Jessica?
Rask har "reagerat" på henne långt senare och hånat henne, förlöjligat henne och garvat åt att hon gått upp i vikt, allt hon ville med Jacke, var att bli känd...
Känns inte allt detta bekant?

Jocke, vilken brorsa🫶
Citera
2024-01-13, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/u2GiZ_9xHXQ?si=ObAmSwI1ElJbdOSC

Hur det gick till, enligt hemliga detektivklubben, när Jacke "räddades" ur ett dåligt förhållande med Jessica. Det var samma tillvägagångssätt då som nu, med prints och samlande av "bevis"
Drevet mot Jessica och nu drevet mot Linnea...

Stå för fan för era egna "misstag".

Hemliga detektivklubben matade Rask med prints och info, Rask fick skina i klubben och hur i helvete det kom sig att Jessica inte anmälde detektivklubben, där Jocke är BOSS, beror väl på samma sak som nu.
Vem stod upp för Jessica?
Rask har "reagerat" på henne långt senare och hånat henne, förlöjligat henne och garvat åt att hon gått upp i vikt, allt hon ville med Jacke, var att bli känd...
Känns inte allt detta bekant?

Jocke, vilken brorsa🫶

Förklarar inte detta varför Lisen fortfarande inte lämnat? Sen det där om att Linnea ville få massor med följare lalala. Hon hade ett guldläge här men valde att hålla tyst. Jacke hoppade på det gyllene tåget och kör Jocke-style med tårar och krossade hjärtan. Kan det bli mer patetiskt?
Citera
2024-01-13, 10:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Och i dagens video lyfter Anjo upp att L är ett stort fan av Andrew Tate samtidigt som hon falskt anklagar en man för misshandel. Detsamma som Andrew Tate råkat ut för enligt Anjo. Han undrar vad hennes idol egentligen skulle tycka om L utifrån att hon utsätter en man på samma sätt som Tate själv blivit utsatt. Alltså, Anjo är så jävla korkad.
Det finns anledningar till att ormen har kluven tunga.

Jag skriver mer i Chrippatråden, fast det egentligen borde vara i Jockes tråd, då han är THE BOSS

#vänellerfiende

Det sjukaste är att dom tror att dom kommer undan eftersom Jocke och Jonna ÄR sitt "varumärke" och typ besitter åtalsimmunitet...

Diplomatstatus?
Citera
2024-01-13, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Förklarar inte detta varför Lisen fortfarande inte lämnat? Sen det där om att Linnea ville få massor med följare lalala. Hon hade ett guldläge här men valde att hålla tyst. Jacke hoppade på det gyllene tåget och kör Jocke-style med tårar och krossade hjärtan. Kan det bli mer patetiskt?
För oss pissluffare, ta inte illa upp, så är det glasklart.

Lisen mår jättedåligt, det gör Tessan Rask också.
Dom är lyckligt ovetandes om så mycket.

Det är obegripligt hur Anjo kan sitta och ljuga sin fru i ansiktet, filmandes och lägger ut det, utan att skämmas.
Det finns, än så länge, uppladdat på deras kanaler, varför man nu ens måste ha flera kanaler...frågan är när det blir brottsligt att vara en lallare...
Förr var det ett brott, att lalla runt...

Nu när det riktiga kriget, i verkligheten är på ingång, vad är det Sverige har för försvar?

Plutonjuutube med ANJO, RASK, CHRIPPA, OLOF, CLUEE, KONSTIGA BLOGGEN, MCJONKA, LETSFEAST, JOCKIBOI....
Citera
2024-01-13, 10:44
Avslutad
Hur kan man vara så dum att man utsätter sig för att bli anmäld och eventuellt åtalad/dömd för förtal och låta "mastermind" slippa undan. Är man så lågt stående individer att man som rävens springpojkar tycker det är värt att ta kulorna för Jockeponken? Jag kan se det framför hur han går runt och smågarvar åt Anjo Rask Cluee och till och med åt Chrippa
Citera
2024-01-13, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur kan man vara så dum att man utsätter sig för att bli anmäld och eventuellt åtalad/dömd för förtal och låta "mastermind" slippa undan. Är man så lågt stående individer att man som rävens springpojkar tycker det är värt att ta kulorna för Jockeponken? Jag kan se det framför hur han går runt och smågarvar åt Anjo Rask Cluee och till och med åt Chrippa
Det är en mycket farlig människa, Jockiboi.
Men Anjo kan döda för sin vän.
Har länkat hans sjuka uttalanden tidigare. När Rask besöker sopsäcksstudion och pratar om snakes och brödraskap, snitches...

#dåfårduintekommapåmittprinsesskalas
Citera
2024-01-13, 11:00
Medlem
Att Anjo i sin senaste video redan sitter och trycker för sin nästa video och att han gör två videor samma dag men kommer publicera den nästa dag är ju bara han själv som sitter och avslöjar sig själv med det vi här redan konstaterat men han förnekat att att enbart mjölkar detta drama. Och vad är värdet i att publicera en video där han ur sitt perspektiv sitter och tolkar Linneas reposts på TikTok?? Helt seriöst?!

Jag hoppas verkligen att denna äckliga sjuka så kallade "kreatör' får käka upp varenda ord han sagt i sina publicerade videor. Och då lägger jag inget värde i vem han gjort dem om för själva innehållet är lika illa även om det är en person jag inte vet vem det är, någon jag gillar eller någon jag själv inte tycker om. Sättet han på senare tid har gjort sina videor är inte okej oavsett.
Citera
2024-01-13, 11:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är en mycket farlig människa, Jockiboi.
Men Anjo kan döda för sin vän.
Har länkat hans sjuka uttalanden tidigare. När Rask besöker sopsäcksstudion och pratar om snakes och brödraskap, snitches...

#dåfårduintekommapåmittprinsesskalas

Du kan inte skriva #dåfårduintekommapåmittprinsesskalas
Anjo kommer bli jätteledsen och börja gråta

Jocke är farlig och tillsammans med Anjo blir han ännu farligare. Då menar jag inte att han är farlig för typ mig, utan för sina närmaste, sin familj och för dem 2-3 vänner han har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in