2025-02-13, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Jag är inte insatt och vet ingenting om situationen men tror mig minnas en ljudinspelning där linnea pratar om att upprepade gånger knivhugga en kille i halsen. Låter inte som nån helylle tjej enligt mig.

Blev du rädd? Var det ett explicit hot mot den personen? Eller var det ett verbalt känsloutbrott från en helt maktlös tjej som släppte lös sin frustration?
Citera
2025-02-13, 22:05
Medlem
Telepatisks avatar
Om man gång på gång kallar en kvinna för "hinken" och "sexdockan" inför hundratusentals tittare så tycker jag att man gott kan ta några mordhot.
Citera
2025-02-13, 22:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Om man gång på gång kallar en kvinna för "hinken" och "sexdockan" inför hundratusentals tittare så tycker jag att man gott kan ta några mordhot.
Minst sagt. Man borde dessutom vara man nog och ta emot stryk, för det har man förtjänat.
Citera
2025-02-13, 22:25
Medlem
Man kan inte som Anjo sitta och göra en dokumentär om de negativa konsekvenser av att bli dömd för våldtäkt när man själv varit högst delaktig i att döma ut någon som barnmisshandlare i en folkdomstol på internet, det är sinnessjukt att inte förstå dubbelmoralen i det. Eller tror han inte det påverkar någon att ses som en person som misshandlar barn?

I intervjun med RIKS så framkommer det att Anjo nämner målsägande vid namn och hans anledning till det är att det nämns i domen, vilket inte är sant, det är sekretessbelagt. Det är rent av vidrigt och går emot all form av pressetik.
Kvinnan på RIKS har sett dokumentären och verkar tycka att Anjo är partisk och känslan hon fick är att han ifrågasätter domen och menar att Antonio blivit oskyldigt dömd, så hans skitsnack med att man inte ska döma innan man ser dokumentären är endast för att så många som möjligt ska se den, den är exakt så som den verkar och framställs.

_
Citera
2025-02-13, 22:32
Medlem
Här är en länk till intervjun med Anjo på Riks:

https://youtu.be/XMtju0VkL_k?si=3BEJ6RXoi214ij2u
Citera
2025-02-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Pontus Björlunds kvinnosyn är förkastlig. Han kallade dock L för lilla knulldockan.
Kanske det är ett ord i rollspelet Pontus och Lisen kör i sänghalmen?

Anledningen att Pontus är så arg förutom att han var mobbad i sin barndom är han fått elräkningen i sin hyrda villa uppvärmd med elelement och Lisen är väldigt frusen av sig och behöver minst 24 grader.

Tror ni det kommer en del två på Anjos dokumentär?
Hur bismarck länken ramlade ner i handväskan på en oskyldig ung kvinna som bara behövde låna toaletten hos en gammal dam.
Citera
2025-02-13, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jonna - som fått stå ut med en vansinnig Chrille, kan inte vara kul. Hon kunde förlorat sin make och barnens pappa pga en grov misshandel.

Lisen - som kan ha fått sin man grovt misshandlad och förlorat pappan till sina barn. Hennes barn hotades till livet, hennes ekonomi läcktes ut.

Therese- Hängs ut i en porrfilm oavsett vem som delade den så tog den fart när Chrille pratade om det i sin stream.
När man läckte Rasks konversation med en annan tjej offentligt istället för att ta det privat med Therese om man nu bryr sig om henne.

Jag har inte sagt att Linnea förtjänade något men jag ser flera människor i detta drama och inte bara 1 person.

Ang barnmisshandeln så anser jag att det var Chrille som hängde ut Linnea från första början i sin video.
Han satt ju inne när Anjo släppte de på sin kanal. Allt Chrippa var att bekräfta det (viket också är ruttet).

Therese fick en porrfilm släppt pga sin egna man som läcker porrfilmer. Om han ej hade läckt så hade inte Chrippa pratat om den.

Orkar inte kommentera Jonna och Lisen men kom igen, långt ifrån vad Linnea fått utstå
Citera
2025-02-13, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Här är en länk till intervjun med Anjo på Riks:

https://youtu.be/XMtju0VkL_k?si=3BEJ6RXoi214ij2u

Helt sjukt hur han sitter och ljuger om både fallet med våldtäkten och sexuella ofredandet? Fattar han inte att folk har tillgång till domarna och fup? Han påstår bland annat att Antonio i fallet med det sexuella ofredandet erkänt handlingen, men i domen förnekar han det. Han menade tom att han överhuvudtaget inte varit på platserna vilket kunde motbevisas, uppenbarligen har han inga problem med att ljuga rakt av i dessa sammanhang.
Anjo glömde också berätta om hur Antonio dömts för att han hotat denna målsägande och hennes familj.

Anjo påstår att flera flickor anmält Antonio för våldtäkt efter domen och att anledningen till det skulle vara att de hört hur mycket pengar den första flickan fått. Det har inte slagit honom att Antonio som dömd för både sexuellt ofredande, våldtäkt och om man läser fup haft något av ett hypersexuellt beteende bland det killgäng han hänger i, att han helt enkelt var en klandervärd liten pojke?

_
Citera
2025-02-13, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Helt sjukt hur han sitter och ljuger om både fallet med våldtäkten och sexuella ofredandet? Fattar han inte att folk har tillgång till domarna och fup? Han påstår bland annat att Antonio i fallet med det sexuella ofredandet erkänt handlingen, men i domen förnekar han det. Han menade tom att han överhuvudtaget inte varit på platserna vilket kunde motbevisas, uppenbarligen har han inga problem med att ljuga rakt av i dessa sammanhang.
Anjo glömde också berätta om hur Antonio dömts för att han hotat denna målsägande och hennes familj.

Anjo påstår att flera flickor anmält Antonio för våldtäkt efter domen och att anledningen till det skulle vara att de hört hur mycket pengar den första flickan fått. Det har inte slagit honom att Antonio som dömd för både sexuellt ofredande, våldtäkt och om man läser fup haft något av ett hypersexuellt beteende bland det killgäng han hänger i, att han helt enkelt var en klandervärd liten pojke?
_

Hur vet Anjo detta? Har flickorna okynnesanmält Antonio för att tjäna pengar? Flickorna måste alltså gå igenom en väldigt jobbig rättsprocess för att tjäna pengar - och Anjo VET att det är deras motiv?

Vilka belägg har Anjo för detta sitt påstående?
Citera
2025-02-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Hur vet Anjo detta? Har flickorna okynnesanmält Antonio för att tjäna pengar? Flickorna måste alltså gå igenom en väldigt jobbig rättsprocess för att tjäna pengar - och Anjo VET att det är deras motiv?

Vilka belägg har Anjo för detta sitt påstående?

Enligt Anjo är det så, antar att han utgår ifrån Antonios ord och sina egna föreställningar.

Anjo pratar hela tiden om att det här är ingen skillnad ifrån andra dokumentärer som granskar rättsfall. Vet någon om en dokumentär där man granskar en våldtäktsdom där offret är ett barn och man gör det utan målsägandets tillåtelse och samtidigt röjer hennes identitet?

_
Citera
2025-02-13, 23:43
Medlem
Efter Riks intervju så är det tydligt att dokumentären är extremt opartisk och att han kommer bli canceled efter han släppt den.

Anjo pratar som att han är en superkändis och alla runt honom inte skulle låta han släppa nåt som kan få honom att bli canceled.

Han genererar små pengar åt dessa människor, ingen bryr sig om han blir canceled förutom oss "hatare" dom kommer fira med tårta.

Kul att Riks tjejen vägrade kalla de dokumentär och sa film istället 😅
Citera
2025-02-13, 23:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Efter Riks intervju så är det tydligt att dokumentären är extremt opartisk och att han kommer bli canceled efter han släppt den.

Anjo pratar som att han är en superkändis och alla runt honom inte skulle låta han släppa nåt som kan få honom att bli canceled.

Han genererar små pengar åt dessa människor, ingen bryr sig om han blir canceled förutom oss "hatare" dom kommer fira med tårta.

Kul att Riks tjejen vägrade kalla de dokumentär och sa film istället 😅
En dokumentär är en objektiv skildring av verkligheten.

Det Anjo håller på med är drama.

Han är Janne Josefsson från temu.

Hoppas brottsoffret anmäler chipspatten för förtal.

Fö sa hon dokumentär runt 9min.

En sista grej bara, jag tror inte du vet vad opartisk betyder
Senast redigerad av knark-kungen 2025-02-14 kl. 00:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in