Citat:
Ursprungligen postat av
jotack
På dig låter det som att du aldrig hört talas om Axel och haveristerna, eller varför har du gjort "research"?
Det är bara att ta en titt bland mina inlägg så ser du att jag vet vilka Haveristerna är.
Varför jag gjorde research på Axel Luo Öhman? Jo, men jag är väl 1 av Anjos 217000 följare som lyssnade igenom senaste avsnittet
https://www.youtube.com/watch?v=3vwv8ApIsKY - som till stor del handlade om att göra research på Axel Luo Öhman - och så blev jag inspirerad? Anjo uppmanar oss tittare att researcha Axel, för att hjälpa honom med krishanteringen.
Det var flera saker om Axel som Anjo hade researchat fram som jag inte kände till - jag har väl aldrig riktigt gjort en egen research på honom som person.
Jag tycker att konceptet med att research samhällsoriginal som Axel Luo Öhman, Bilan Osman och Tobias Hübinette var ett riktigt spännande och välkommet komplement till sedvanliga rapporteringen om Chrippa. Det blir lätt enformigt om Anjo fastnar i att bara rapportera om en dåren bravader. Det blir lite
Hundra Höjdare - tema över hela avsnittet, vilket jag uppskattade starkt, och gav mig inspiration, man blir ju intresserad av att veta mer om profilerna och inte bara får se korta teasers?