Citat:
Ursprungligen postat av
Daym-Krytj
1) HAHAHA!!
2) Berätta gärna mer om hans bror! Eller iaf var/varför han sagt det där
1) mmm hehe
2 ) Jag utgår från att hans brorsa är en högst normal människa. Att ta avstånd från Daniel låter som ett friskhetstecken då han helt uppenbarligen inte är riktigt klok.
Jag är bara ett nyreggat troll utan kunskap om dom människorna IRL, jorå så äre med det vettu.
Daniel nämner sin bror i senaste videon som jag länkade tidigare. Han nämner att hans bror är tjurig och säger att Daniel är "psykiskt sjuk".
Han har tidigare nämnt honom men svårt att hitta då Daniel har publicerat cirka 180 videos.
Förresten den store psykologen Daniel analyserade Linneas hummande och sjungande som något nervöst och osäkert. Han tycks ha studerat Linneas sminkvideos och lives väldigt noga.
Själv kan jag väl tycka att det är lite creepy när en 46-årig gubbe sitter och analyserar unga kvinnor och deras ännu yngre följare. Låt dom vara bara.
Men på tala om nervöst hummande. Studera hur Daniel beter sig när Cluee och Anjo pratar om att Daniel är den som promotar Sekten mest. Det här ser Daniel som ett hugg i ryggen från Anjo och givetvis måste han bemöta det.
Notera hur han : kliar sig i ögat , stretchar nacken, dricker ur en mugg, smackar, stretchar axlarna och slutligen hostar han (lärt sig av Rask). Allt detta för att se obrydd ut.
Men lille, lille Daniel. Vi ser alla hur sårad du är.
Från cirka 3 minuter kan detta beteende beskådas :
https://www.youtube.com/watch?v=thoQjXUvInc&t=380s
(knulldocks-analysen görs cirka 17.30 in i videon)
Daniels psykologiska analys är att Cluee inte gillar Daniel pga den energi som Daniel sänder ut. Därför frågar Cluee om det är så att det är Motvikt som promotar Sekten mest.
Att ställa en fråga om Daniel utan att höja honom till skyarna är detsamma som att inte gilla Daniel.
Varför Cluee med 246 000 prenumeranter skulle ha nån form av "plikt" att besvara Motvikts kontaktförsök (med 15 000 prenumeranter) är oklart.