Igår, 23:02
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Spring butiker vill ha ungdomliga kläm kecka gubbar som står i regn och rusk och hoppar till JockeyBoy musik

Daniel Motvikt Karlsson är ungefär lika ungdomlig och klämkäck som Jimmy Savile.
Citera
Igår, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polimasaren
Men kom igen, hör du inte hur du själv låter? "Avhandlar"? Och det handlar inte ens om nån kändis som folk vet om vem det är
Skulle du säga så till vem som helst, förutom här på flashback, så hade folk trott du är galen och behöver låsas in
Jag vet inte vad du befinner dig i för miljöer i vardagen men där jag befinner mig avhandlar man både möten med personalfrågor, avtalskrav, kundmöten, strategier och projektplaner och över lunchen nyhetshändelser och vad kollegorna planerat att göra till helgen.

Att du rör dig i kretsar i vilka du inte anses tillförlitlig, intellektuell eller kompetent nog för att inkluderas i att avhandla något eller aldrig rör dig i kretsar där ordet avhandla inte är en del av vardagligt vokabulär förminskar dig och ligger dig till last - inte användaren du avser att förminska.

Motvikt har avhandlats i en video, i vilken det har avhandlats att Motvikt är en gubbsjuk, hal och oärlig typ.
Citera
Igår, 23:09
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Daniel Motvikt Karlsson är ungefär lika ungdomlig och klämkäck som Jimmy Savile.

Han var nog lite värre?
Citera
Idag, 01:04
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Han var nog lite värre?

Vi får väl se, alla stenar är knappast vända ännu
Citera
Idag, 01:22
Medlem