Citat:
Ursprungligen postat av
Hundenmuhammed2
När nu namnen finns, var det någon etnisk svensk bland de skjutna? Nej?
Fanns det någon socialsekreterare bland de döda, Nej?
Det var som vanligt en lögn från polisen.
Sanningen är ju att hjälten rickard fick nog av ockupationen och gjorde något åt saken, detta kommer ju naturligtvis förnekas av polis, politiker, vänster media, dom kommer säga att han sköt dessa för att han aldrig har fått se en fitta, kommer kalla han psyksjuk, trots att han aldrig varit intagen på psyket, dom kommer försöka med alla typer av bortförklaringar.
Men sanningen är ju att rickard planerade detta noggrant, förutom 3 vapen så hade han även köpt rökgranater, just för att kunna förvilla bort polisen, vilket han lyckades med.
Sedan sköt han vad jag vet enbart kulturberikare, kanske någon svensk blev träffad av misstag, det går ju fort så någon kan ha kommit i vägen.
Sedan skrek ju hjälten, ni ska ut från europa, vilket hörs tydligt på den inspelning som tv4 presenterade, sedan efter han skrikit, ni ska ut från europa, så smäller det 2 gånger direkt efter detta.
Hur man kan förneka att detta var ett attentat mot ockupanterna, man får vara bra korkad för att förneka något så uppenbart!
Nej, han skrek inte ni ska ut från europa. Varför skulle han blanda in hela europa? Han bodde ju i Sverige!
Och hur vet du att det är just han som säger något? Han var ju tyst enligt vitnesuppgifter.
Det låter snarare som "jag kan inte jobba"
Och lämnade han något politiskt manifest efter sej? Nej!
Var han känd i högerextrema kretsar? Nej!
Var han överhuvudtaget politiskt intresserad? Nej!
Om han verkligen velat utföra ett rasistiskt massmord hade han promenerat till närmsta moskee och börjat skjuta som han i nya zealand gjorde.
Nu gick han till skolan där han blivit förnedrad pga sina misslykade studier.
Man stoppar inte in gravt autistiska personer på mentalsjukhus.
Idioter som du ska alltid försöka förvränga verkligheten efter dina bisarra tankar och hetsa till fler våldsdåd.
Jag tycker du är lika sjuk i huvudet som Rickard, om inte värre..eftersom ditt mål är mera upplopp och mera våld bara för din egen njutning skull. Du vill se andras blod flyta utan att behöva riskera något själv ditt perversa psykfall.