Citat:
Ursprungligen postat av
Kaptenpannkaka
Hur många dagar sedan OP är du? Hur känsligt är ditt ollon?
När jag växte upp förstod jag att det var något konstigt med min förhud, men fattade inte riktigt vad som var fel och att de ens kunde vara fel. Har haft sex med en riktigt jävla trång förhud, inte najs kan jag säga. Jag är också 22 år som du. Jag önskade jag tog tag i detta problem tidigare men man vågar inte riktigt, hoppats det löst sig med åren och man har fan skämts. Även fast detta fan är jobbigt som helvete (läkningsprocessen), så kommer det vara värt det.
Jag gjorde den i tisdags på eftermiddagen. Mitt ollon är inte lika känsligt som i början, men jag är helt säker på att det kommer ta lång tid innan man kommer kunna duscha osv som vanligt utan att tänka på kuken. Ser förbättring men det är fortfarande lite skavande känsla, råkat slå till lillen med både mobil och en låda men det kändes mycket mindre än vad jag trodde.
Ja det är ett stort problem, ännu otäckare är att veta hur många som lever med det livet ut bara för det är så jobbigt som du beskriver. Skulle misstänka mörkertalet är enormt.
Vi kommer kunna vara glada och ha ett leende då man tänker tillbaks till den här perioden, skulle tro man slutar tycka det är särskilt jobbigt efter 3-4 veckor om man läser vad andra skrivit.